vindt je het niet beetje logisch dat ik relativeer als er al 2 jaar lang neurotische berichten op internet gepost worden zonder dag er ook maar op één spot daadwerkelijk écht hélemaal niet gekite mogen worden? Politiek werkt ook door Media. Nog niet erover nagedacht, dan ff eerste idee eruit, op reacties wachten en daarna beslissen.. Naar mijn weten zal Lemmer nu eerste plek worden waar kiten écht helemaal verboden is.
Die strenge regels verder (plaats gebonden enzo) zijn top en doen de sport, zoals wolfje ook al zei, erg goed. NKV doet goed werk, en zal het ook blijven doen, mits genoeg leden.
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Het werkt ook al goed als je als groep kitesurfers zelf naar de gemeente stapt om je plekje te behouden,voor je het weet wil de gemeente je ergens op een plek varen waar het helemaal niet kan.En dan zelf natuurlijk met wat ideeen komen om alles goed te reguleren.
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
mijn initiatief is dat ik dit jaar lid wordt van NKV..
al moet ik zeggen dat ik 35 euro vrij veel vind.. maar ja, je krijgt ook verzekering erbij he
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Registreerde: 09 November 2003
Beste Pimmetje,
De gemeenten zijn verantwoordelijk voor de stranden. Dus zij hebben wel degelijk een belangrijke stem! Rijkswaterstaat beheert het binnenwater en voert o.a. de BPR uit. Hopelijk kan het verbod in de BPR worden voorkomen, maar als ik het zo hoor ben ik daar niet zeker van. :|