-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Th0mas had een 5 sterren sessie in Oostende met maar liefst 49 - 50 knots op zijn Ozone Enduro (2016)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Balance had een 4 sterren sessie in Blankenberge met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Cabrinha Drifter (2012)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Registreerde: 13 April 2006
Quote: Woodmaster - 12 november, 2010 (12:38)Nu wordt alleen gepraat over onkosten en winsten van import export tussenhandlaars ed. Maar wat Kost een Ruben of Kevin wel niet jaarlijks om de wereld rond te sturen en eventuele andersoort reclame?Benk ook wel benieuwd naar!Ook deze jongens worden er niet echt rijk van maar ga maar na wat je zelf kwijt bent als je de wereld rond zou reizen zoals zij t doen. Tel daar nog een "leuk" salaris bij op en je hebt je bedrag. Meestal dragen alle merken hun steentje bij maar sponsoring is duur. (wel tot op zekere hoogte fiscaal aftrekbaar).Leuke constructie die veel wordt toegepast in de auto/motorsport:Bedrijf geeft team 80.000 euro sponsorgeld en boekt dit op als kosten (ergens tussen 25 en 50 procent terug van belasting) team geeft zwart 50 tot 75 procent van het bedrag terug aan het bedrijf en de baas kan weer op vakantie naar de bahama's:)