@JVG; stuur me even een mail op fixdit@hanglos.nl met je login en emailadres en het probleem dan gaan we dat fixen.
Kom maar gewoon door met de errors hoor; ik zet ze allemaal in de que om te fixen
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Nog een paar dingen:
- Bij sessie logs staat opeens alles in m/s, ook de oude sessielogs die in kn waren opgegeven.
- Foto gallery die ik in het verleden had geupload, daarvan is alleen de eerste foto zichtbaar, de rest van de foto's is verdwenen...
Yoram had een 3 sterren sessie in Murrebue met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Ozone C4 (2014)
test
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Mijn nieuwe gear is allemaal geretired en wind komt in m/sec ipv knopen...
Verder gewoon veel beter en sneller!
markymarc had een 3 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 21 - 32 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2018)
Ziet er goed uit!
Ik mis een kop om "in te zoemen" op mijn specifieke kitesessie en dat kan ik alleen bij mijn laatste kitesessie.
En een knop om hem aan te passen, zodat retards als ik de fouten eruit kunnen halen
En ik ben het met de andere eens, de wind in knopen zou ik iets makkelijker vinden.
RickyK had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 30 knots op zijn Naish Park (2012)
Waar je voorheen slecht kon reageren met de ipad, is dit nu onmogelijk
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
bij kitesessies inderdaad graag knopen en nniet m/s aub.
en ik kan mn kitegear niet aanpassen.
nu staat er een rare datum bij een board, en dan automatisch retired gear, maar klopt niet, nog gewoon in gebruik.
EIGENAAR SINDS: 1 JULY, 2012
RETIRED: 30 NOVEMBER, -0001
dapee2 had een 3 sterren sessie in Vrouwenpolder met maar liefst 26 - 20 knots op zijn Naish Pivot (2023)
Reageren met de ipad was al slecht, maar nu helemaal onmogelijk.
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
ook ik moet me steeds opnieuw aanmelden als ik de browser heb gesloten, gebruik IE
@ Robby: Ik heb je net een mailtje gestuurd, ik had niet gezien dat er al een volgende pagina was
jvg had een 4 sterren sessie in Slufter Bay met maar liefst 21 - 26 knots op zijn Ozone C4 (2014)
@Djee: Ik kan juist alles op mijn ipad doen op Hanglos V8?!
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
@JVG: die tweede pagina gaf hij ook niet weer. Die error is net gefixed.
In Forum ga hij niet de laatst veranderde topics goed weer: is ook net gefixed.
Zeer snel!
Is er een mogelijkheid om het nieuws in een lijstje te krijgen?
walle had een 2 sterren sessie in Surfers Paradise-Knokke met maar liefst 14 - 18 knots op zijn Best Waroo (2009)
@Walle; de oude Hanglos was niks anders dan lijstjes daar zijn we een beetje van afgestapt:
- In het midden op de voorpagina is een lijst met al het nieuws alleen zijn de items al "half" opengeklapt; dat is modern en fijner op tablets/mobile.
- Linksboven heb je de 10 Newsitems met de laatste reacties (daar wordt zo nog een wijziging aan doorgevoerd want die volgorde klopt nu niet helemaal).
Trending nieuws aan de rechterkant onder het weer geeft de 6 items met de meeste kudos en reacties in de afgelopen 7 dagen weer; ofwel de "interessantste" items van de afgelopen 7 dagen.
op de ipad, kom ik er een hoop tegen
alleen screenshots maken weet ik niet hoe, dus dat houd je van me tegoed
Met Safari, op de voorpagina geen,
maar in admin sectie wel...
lekker een dagje hanglossen!
Aan/uit knop en homeknop op je ipad dan maak je een screenshot
Reageren kan je wel op je ipad Slis?
Ik heb zelf al een stuk of 50 errors gevonden; we hebben er vandaag 6 gefixed. Morgen weer verder.
Ik heb ook het probleem dat als je een filmpje volledigscherm wil kijken dat niet gaat. en dan die maar de helft pakt. ik gebruik chrome.
BramB had een 5 sterren sessie in Barra do Cauipe met maar liefst 20 - 25 knots op zijn JN Prima Donna (2011)
Alles staat bij mij onder elkaar waardoor ik steeds naar beneden moet scrollen..
Coringa had een 5 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Switch kiteboarding Element (2014)
Welke browser gebruiken jullie dan voor de ipad? Met Safari kan ik iig niet reageren.
Wat ook handig is: boven aan de pagina een verwijzing naar pagina's ipv naar beneden scrollen om door te gaan en/of meteen naar de laatste post toe gaan.
@Djee: Ik heb het net nog even geprobeerd op Safari op de ipad maar werkt prima hier!?
@Djee2: er komt idd paginering bovenaan de forum topics binnenkort; wel zo handig
Quote: Trending nieuws aan de rechterkant onder het weer geeft de 6 items met de meeste kudos en reacties in de afgelopen 7 dagen weer; ofwel de "interessantste" items van de afgelopen 7 dagen.
-Geldt dit ook voor de Gallery aan de linkerkant? Deze is bij mij nu gevult met bikini fotos omdat die door de jaren heen de meeste kudos hebben gekregen.
opzich niks mis mee, maar een beetje afwisseling kan geen kwaad
- En bij het maken van dit bericht miste ik de quote functie, komt die nog terug?
Verder ziet hij er echt top uit! en hij is sinds mijn hanglos bestaan nog nooit zo snel geweest!!!
@Bramer: thanks voor de credits
Gallery: dit zou ook moeten gelden voor de Gallery aan de linkerkant alleen hebben we in de laatste week voor we live gingen nog wat wijzigingen aan de reactietabellen doorgevoerd dus die queries zijn de mist in gegaan. Dus we komen snel met een update waarin je Gallery aan de linkerkant de top 5 van de afgelopen 7 dagen laat zien. Top5 wordt bepaald door items met de meeste kudos en reacties bij elkaar opgeteld (tellen beiden als 1 punt).
Quote functie: die zit er idd nog niet in...
Oops! An Error Occurred
Gyttja had een 4 sterren sessie in Hoekipadijk met maar liefst 20 - 31 knots op zijn Vantage Vulture (2019)
@Gyttja:
- Ajj kitesessies toevoegen zou gewoon goed moeten gaan (heb mijn eigen sessies ook al gelogd en anderen) daar heb ik nog geen error van iemand voor binnen.
- De kitesessie App error is bekend; had het wel al gemeld in V8 topic maar die heeft natuurlijk niet iedereen gelezen. Er komt gauw een update voor de apps en we gaan ze daarna ook weer oppakken om verder te ontwikkelen.
Registreerde: 01 October 2007
Ziet er naar uit dat mijn avatar niet meer in proportie is...
Herrie had een 5 sterren sessie in Prea met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2012)