Hanglos V8 Errors

Door: RobbyNitroz Reacties: 201 Hits: 21059
RobbyNitroz 03 February / 2014 / 08:38

@Corninga: sjeeh had je reactie al 2x gezien maar zie nu pas dat de tijden wel wat raar zijn {#emotions_dlg.smile.gif}

Dit weekend weer een rij met kleine updates geinstalleerd + fixes waaronder de userread (topics van fora worden weer grijs als je ze geleden hebt).

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Coringa 18 February / 2014 / 09:39

@Robbynitroz: achteraf bedacht ik me, ik had een begeleidende tekst bij kunnen doen inderdaad maar gelukkig zag je het. Hij is nu gefixed, goed bezig!! {#emotions_dlg.worshippy.gif} 

Axé

Coringa had een 5 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Switch kiteboarding Element (2014)

Edgar 18 February / 2014 / 19:25

Volgens mij werkt de userread (zoals dat blijkbaar heet) niet helemaal goed bij het nieuws, er wordt wel onthouden welke ik heb gelezen maar niet erg lang. Na een tijdje is het kopje gewoon weer donker zonder dat er iets veranderd is. Ligt dit aan mij of kan er nog een klein foutje in zitten?

Edgar had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 19 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2011)

RobbyNitroz 18 February / 2014 / 19:46

@Conringa: yup thanks is idd opgelost {#emotions_dlg.smile.gif}

@Edgar: mmmh die zou nu voorgoed opgelost moeten zijn...heb je error zelf nog niet gezien!? Ik ga er op letten en als je meer info hebt of denkt te zien wanneer het gebeurt laat het me dan weten!

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Edgar 18 February / 2014 / 19:51

Het lijkt wat te wisselen, vanmiddag werden er maximaal twee onthouden en nu alleen die van de PKRA - Panama. Ik heb even op andere nieuws items in het lijstje geklikt en diegene die ik open heb worden grijs maar weer donker als ik de volgende aanklik... Misschien ben ik wel de enige met dit probleem

Ik gebruik Firefox (27.0.1) op een MacBook (10.9.1)

Ik merk net dat ik op mijn telefoon niet kan zien wat ik op de computer al heb bekeken. Alles is dus weer donker, alsof de site het per apparaat onthoudt. Is dit de bedoeling?

Last edit by: EDGAR

Edgar had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 19 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2011)

Edgar 25 February / 2014 / 23:31

Sinds vanmiddag/vanavond wilt ineens niets meer laden via Firefox. Ik was eerst automatisch ingelogd en toen werd de startpagina wel steeds weergeven, dacht dat misschien uit- en opnieuw inloggen zou helpen maar nu wilt zelfs de startpagina niet laden. Ik krijg steeds dit te zien:

Meerdere mensen dit probleem of weet iemand toevallig een oplossing?

* Ik heb de cookies van Hanglos verwijderd, nu werkt de site weer{#emotions_dlg.smile.gif}

Gehaktdag 01 March / 2014 / 12:21

Link

Toevoegen van een link met https:// ervoor werkt niet. Krijg je zoiets als hierboven.

Last edit by: GEHAKTDAG

Gehaktdag had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Best TS (2014)

Icarus1984 03 March / 2014 / 08:40

zodra ik ingelogd ben kan ik mijn statestieken niet meer bekijken ook kan ik geen nieuwe sessie meer toevoegen al met meerdere browsers geprobeerd cookies ook al weg gegooid.

als ik niet ingelogd ben kan ik de sessie's voor 2014 wel zien.

At the End of the day, life should ask us, 'Do you want to save the changes?'

Icarus1984 had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 19 knots op zijn F-One Bandit 8 (2015)

RobbyNitroz 03 March / 2014 / 18:07

@Icarus: gefixed!

RobbyNitroz 03 March / 2014 / 18:09

@Gehaktdag: gaan we fixen!

@Gehaktdag II: later deze week de beloofde update aan je sessie overzicht 

@Edgar: Die internal error heb je maar even gehad en is nu weer weg?

@Edgar II: je userread werkt nu wel naar behoren??

Last edit by: ROBBYNITROZ

Edgar 03 March / 2014 / 18:58

De ene error was inderdaad opgelost nadat ik mijn cookies had verwijderd

Userread had ik even niet in de gaten gehouden maar werkt nu prima zolang ik dezelfde browser en hetzelfde apparaat gebruik. Als ik een keer Safari gebruik of op mijn telefoon kijk lijkt alles ongelezen. Hoort dit zo? Ik kan me even niet meer herinneren of dat eerst ook zo was

RobbyNitroz 03 March / 2014 / 22:45

Klopt Edgar; het is idd per device geregeld. Vroeger was dat niet zo en dus overal gelijk; mooier maar wel veel trager.

Lars_023 06 March / 2014 / 22:48

Hey Rob,

ik wil mijn gloednieuwe catalyst 2014 10m en 7m aan mijn gear toevoegen maar dit gaat niet omdat ik geen maten kan kiezen. Klopt dat?

Last edit by: LARS_023

Lars_023 had een 3 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Ozone Enduro (2016)

RobbyNitroz 07 March / 2014 / 13:20

Aangepast Lars; je kan de maten selecteren!

Edgar 07 March / 2014 / 19:22

Sinds de V8.1 update gaat er bij mij wat mis. De wind (top dat het nu in knopen te zien is wat ik wel begrijp) is wat door elkaar en de punten bij de nieuws items passen niet echt mooi meer op hun plek

* Ik gebruik Firefox v27.0.1 op een MacBook v10.9.2

** Het valt me net ook op dat ik na het aanpassen van mijn bericht terug ga naar de eerste pagina, niet de pagina waar het bericht staat

RobbyNitroz 07 March / 2014 / 19:26

Sjeez Edgar...dat ziet er niet uit {#emotions_dlg.nopompom.gif}

RobbyNitroz 07 March / 2014 / 19:27

Bij mij ziet er het in Firefox ook prima uit {#emotions_dlg.nosmile.gif}

RobbyNitroz 07 March / 2014 / 19:29

Edgar doe is hard refreshen Appeltje F5 enzo

RobbyNitroz 07 March / 2014 / 19:44

Edgar 08 March / 2014 / 08:50

Een hard refresh werkte! Alles ziet er weer goed uit, bedankt

Gehaktdag 08 March / 2014 / 13:52

Volgens mij zijn jullie de edit knop vergeten bij je eigen kitesessies {#emotions_dlg.clown.gif}

Edit: oh wacht de "Voeg foto toe" knop is de edit knop, jaja rare benaming en verwarrend

Last edit by: GEHAKTDAG

Gehaktdag had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Best TS (2014)

Basw94 09 March / 2014 / 11:33

Weet niet of het al eens geopperd is, maar een mobiele versie van de site?  Misschien verwerken in de app of samenwerken met tapatalk o.i.d.?

Basw94 had een 4 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 12 - 20 knots op zijn North Rebel (2011)

RobbyNitroz 10 March / 2014 / 09:04

@Gehaktdag: je hebt gelijk de titels moeten clickable zijn en naar de sessiepagina leiden!

De "voeg foto toe" zie je alleen als je geen fotos gelinkt hebt; ik heb aan mijn meeste sessies een fotootjes gemaakt met de kitesessie app dus ik zie die knop niet eens dus kan nu niet naar de sessiepagina toe {#emotions_dlg.sleepey.gif}

@Basw94: de nieuwe site is al bootstrap voorbereid ofwel we moeten alleen nog templates voor mobiel/tablets toevoegen, gaat komen dus {#emotions_dlg.pompom.gif}

RobbyNitroz 11 March / 2014 / 22:35

- Titels van je kitesessies zijn vanaf nu clickable

- https links werken

- je gaat nu automatisch naar de laatste pagina als je op forum link in zijmenu klikt

- en nog wat andere kleine fixes {#emotions_dlg.nerd.gif}

Icarus1984 20 March / 2014 / 12:54

ik probeer een sessie te loggen alleen de radio buttons werken niet meer, windsnelheid is niet meer op te geven en je kan er geen extra info meer invoeren.

dit probleem heb ik met chrome en ie11

later op de middag is het wel gelukt

Last edit by: ICARUS1984
At the End of the day, life should ask us, 'Do you want to save the changes?'

Icarus1984 had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 19 knots op zijn F-One Bandit 8 (2015)