Sommige users kregen een 503 error bij het inloggen; dat is gefixed! Mocht je toch nog een probleem hebben met inloggen of na het inloggen stuur me maar een mail: rob @ hanglos.nl of fixdit @ hanglos.nl
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Onder "mijn Sessies" en dan rechts boven het kaartje kun je vorige jaren kiezen:
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
- Wordt er nog een versie gemaakt, geoptimaliseerd voor telefoons of tablets?
De optie om een post te lezen binnen een topic is nu wel heel omslachtig geworden, stel ik wil de laatste post lezen in een topic en ik klik vanuit het begin scherm links in het menu op de topic titel dan moet ik eerst onderaan de pagina naar de last page om vervolgens weer naar onder te scrollen en de laatste reply te zien.
- Pagina nummering zowel onderin als bovenin het topic maken zou handig zijn
- en/of een extra knop in de menubalk links om direct te laatste post te zien, niet echt gebruiksvriendelijk nu.
- of log de eerst nieuwe topic post sinds de laatste login en link daar naartoe.
Gehaktdag had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Best TS (2014)
@Gehaktdag:
- De website is voorbereid om responsive te maken dus er komt nog een update waarbij de vormgeving zich aanpast voor tablets/telefoons
- Morgen komt er een update met paginering bovenaan de forum topics
foto's toevoegen aan een kite sessie werkt niet.
add image > select file> en springt dan terug naar je sessie???
dapee2 had een 3 sterren sessie in Vrouwenpolder met maar liefst 26 - 20 knots op zijn Naish Pivot (2023)
@Dapee: welke browser? Gaat bij mij wel...
wat een mooie update ! en lekker snel ook
wat ik tegen ben gekomen :
Het selecteren van alleen Kites of Overig gaat prima in de Tweedehands pagina,
maar als ik alleen boards selecteer wordt er niets gefilterd zo lijkt het. kites en overig zijn dan ook nog te zien.
gebruik firefox
BasB had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 10 - 12 knots op zijn Core GTS (2011)
Vanaf nu:
- Paginas wisselen op forum kan nu ook bovenin.
- Forum knop bovenin naast de nieuwsknop.
- Andere kleine bugs gefixed.
Handig dat pagina's wisselen nu ook bovenin zit! Ze zitten alleen wel half achter die balk met dat pijltje...
Ik merk net dat als ik reageer, hij automatisch de eerste pagina laadt. Dus niet de pagina waar de reactie komt te staan
Edgar had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 19 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2011)
Ik had dat alleen de eerstekeer laden Edgar: half achter het balkje erboven maar daarna niet meer gezien!
Klopt: hij moet idd naar de laatste pagina gaan; gaan we fixen.
@ Robbynitroz
dan ben ik misschien de enige, maar het werkt nog steeds niet
ik krijg elke keer dit te zien:
Gyttja had een 4 sterren sessie in Hoekipadijk met maar liefst 20 - 31 knots op zijn Vantage Vulture (2019)
@BasB: goed gezien, die stond nog niet in de bug-lijst. Gaan we oplossen thanks.
@Gyttja: je staat bovenaan de user-fix lijst. We gaan het fixen voor je.
We hebben de app nu bijna klaar om opnieuw in de stores te uploaden.
Dat moet morgen gebeuren want zaterdag vlieg ik naar Brazil en ik wil het zelf nog checken voor ik wegga
Vanavond fix op: "laatste nieuws reacties" in het rechtermenu uitgevoerd: die werkt nu wel naar behoren!
Hey Robby,
Als ik onder Chrome een filmpje full screen afspeel, valt het halve scherm weg (Windows 8.1 OS)..
How come?
markymarc had een 3 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 21 - 32 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2018)
Hey MM, Die is bekend; gaan we fixen!
Ik ben morgenochtend weg; brazil 2 weken. De mannen gaan gewoon door met errors fixen en hebben een aardig lijstje om nog weg te werken. Zal deze topic dus iets minder vaak checken komende weken. Komen er nog grote bovendrijven zet ze er gewoon hier bij of mail ze naar fixdit @ hanglos.nl
Ben ik de enige die in de tweede hands sectie, onder het kopje nieuw, kan sorteren op kites uit het bouwjaar 2103?
JASPER016 had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 12 - 18 knots op zijn Airush Razor (2017)
heren een hele mooie update die website was een aangename verrasing na m'n vakantie.
nog een kleine "bug" (nou ja bug misschien wel feature), als je in een forum reactie foto's toevoegd zet die die altijd bovenin je reactie en moet je die handmatig verplaatsen naar onderen.
Icarus1984 had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 19 knots op zijn F-One Bandit 8 (2015)
Goede avond,
Misschien kan ik de knop niet vinden of is het nog niet mogelijk. Kun je, je eigen kitesessies bewerken? Ik zie dat mijn laatste sessie niet te bewerken zijn en de gegevens zijn niet up to date.
Groeten
ptielemans had een 0 sterren sessie in Schellinkhout met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Best Kahoona (2011)
Weet niet of iemand het is opgevallen dat de laatste kitesessie van elke reaguurder op dit topic maar 1 ster heeft gekregen. Frappant dat er uberhaupt nog kitesurfers zijn na al die barslechte sessies???
Heb nog nooit een Kitesessie van 1 ster gehad en toch staat hier beneden dat ik een slechte dag op het water heb gehad. Kantoorsessies van 1 ster daar zijn er veel van maar Kitesessies?
Herrie had een 5 sterren sessie in Prea met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2012)
Bij het toevoegen van kitegear wordt de "met pensioen" datum met 0 ingevuld ipv null, waardoor de gear onmiddellijk gepensioneerd is (en dat kan dan weer niet ongedaan gemaakt worden). Dus 2 bugs: nieuwe gear is onmiddelijk met pensioen en je kan gepensioneerde gear niet actief maken.
Onder in het reageerveld staat: Path: p
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Rob ligt met zn kont op het strand van Cumbuco, of iig ergens tussen Fortaleza en Jeri. Er wordt nog wel doorgewerkt aan bugs.
Zo ie zo is het erg makkelijk als je even meld wat voor browser en laptop/pc/telefoon etc etc je de error tegenkomt.
Ptielemans: Onder het kaartje van je sessie (die je wil aanpassen) staat een knop aanpassen, geeft bij mij nog error. Maar t kan straks wel weer.
Ed: Zitten nog redelijk wat bugs in de gear sectie en ook in 2dehands waaronder dat je je kites moeilijk of niet op pensioen data krijgt.
Djee: Zie t ook, maar komt niet vreemd over, zie t wel vaker bij fora. Maar kan vast verwijderd worden
Herrie: Het is kut nu in NL, maar ga t ook even checken.
Even getest en kan gewoon 5 sterren geven. Zou kunnen zijn dat je t gemiddelde ziet van die dag. Als 10 man geen sterretjes geven aan een sessie (of t vergeten) en 1 5 sterren, kom je gemiddeld dus maar op 1 ster in beeld.
Icarus: Heb je cursor daarbij ook in het tekstveld op de juiste invoeg plek staan (werkt bij mij dus wel, cursor stond hieronder te knipperen voor upload foto)
Test foto
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
De embed code van de vimeo's is niet fijn: bij maximaliseren krijg je de film in hetzelfde formaat, maar dan fullscreen (dus heel veel zwart).
IE11, win8.1 64 pro
Ed: Die F-One film? of bij alle vimeo filmpjes. Die van F-one is anamorphic formaat dus veel zwart aan boven/onderkant.
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Registreerde: 15 June 2008
Je oude sessies van vorig jaar (en ouder) terug kunnen zien: is dat er uit?
Of ben ik gewoon scheel....
Martijn767 had een 4 sterren sessie in Cape Verde, Sal met maar liefst 15 - 22 knots op zijn F-One Bandit V (2012)