Iemand die weet waar je je persoonlijke topics van jaren geleden terug kunt vinden ?
Thx !
Die optie zat wel in de test versie, zelfs al je reacties kon je daar opzoeken, maar ben dat nu ook even kwijt. Zal zeker terugkomen want erg handig ook voor de admins zelf.
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
In oktober heb ik een spot aangevraagd en die was goedgekeurd ( Hanklit, denemarken ). Deze is in de nieuwe versie verdwenen. Als ik hem opnieuw wil aanvragen krijg ik een 404 not found error.
Geen bug maar afgelopen jaar werd op een vraag van iemand aangegeven dat je je nickname in de nieuwe versie kan wijzigen, kan dit?
CvdV had een 5 sterren sessie in Maasvlakte 2 met maar liefst 30 - 40 knots op zijn Airush Lithium (2014)
http://hanglos.nl/gallery/303827/show
Ik zie maar een foto, terwijl ik een heel album van 20+/- foto's van Kaapstad had ge-upload.
Yoram had een 3 sterren sessie in Murrebue met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Ozone C4 (2014)
@ Yoram, is bekend
@CvDV, nickname veranderen zal er niet inkomen, heel misschien op verzoek in te dienen bij admin maar niet een standaard user optie.
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
OK, de kites nieuwe kites zijn nu zichtbaar, nu het volgende probleem:
edit van kite sessie geeft een 503 service not available:
http://hanglos.nl/sessions/14485/edit
Ik word niet meer steeds uitgelogd als ik mijn browser sluit
Alleen wordt er nu niet meer onthouden wat ik al gezien heb, eerst werd dat licht grijs...
*Ik merk ook net dat als ik iemand of iets een +1 wil geven er komt te staan dat ik eerst moet inloggen. Terwijl er rechtsboven staat dat ik ben ingelogd. Wat is er eigenlijk gebeurd met het hele kudos systeem?
**Alles werkt trouwens wel als ik eerst uitlog en dan weer inlog. Als ik dat niet doe kan ik dus alleen alles bekijken en reacties plaatsen
Edgar had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 19 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2011)
Ik kan m'n profielfoto niet aanpassen. Het knopje van profielfoto aanpassen is onzichtbaar(misschien vanwege de absentie van een huidige pf), maar als ik m'n muis over die plek haal dan kan ik de knop aanklikken en komt er selecteer een bestand in beeld.
Zodra ik op selecteer een bestand klik, kom ik automatisch weer bij mijn profielgegevens uit en gebeurd er niks.
brian123 had een 3 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 22 - 28 knots op zijn SlingShot T3 (2009)
Alle vroegere topics geven een error als je via google wilt zoeken?
Super jongens goed bezig bedankt!!!
De site gaat steeds beter functioneren. Echter, ik kan mijn sessies, spots en mijn equipment niet toevoegen, de dropdown lists doen het niet, die blijven grijs. O en ik gebruik Windows Internet Explorer 9 :)
Alvast bedankt iig!
Coringa had een 5 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Switch kiteboarding Element (2014)
Ik Probeer wat spots toe te voegen op de kaart... Wat zijn de criteria waar aan voldaan moet worden eer dat een spot ook daadwerkelijk wordt toegevoegd?
Redelijk bereikbaar zijn, veilig zijn, toegestaan om er te kiten en gebruikt door locale kiters.
Nieuw Zeeland kan je in principe overal kiten maar sommige spots zijn lastig te bereiken, gevaarlijk en veel spots zijn geen locals.
Dus dat ene strandje in Verwegistan waar je 10 uur voor over een modderpad moet rijden om daarna te voet 30 meter een klif af te dalen.... die hoef je niet aan te melden
Duidelijk, maar waarom worden de spots die ik voor de filippijnen probeer toe te voegen niet geplaatst? Terwijl ze bereikbaarder zijn dan Boracay?
Eerst even de grootste bugs eruit halen, darna gaan we met de spots aan de gang.
Alle spots worden op hanglos toegevoegd als ze door iemand worden aangemeld. Iedereen moet immers zijn kitesessies kunnen loggen op elke kitespot. We maken er alleen geen "starspot" van ofwel je kan ze wel vinden via de spot search op naam en je sessies loggen maar je vind ze niet in de spot search op maand/continent.
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
"En ik mis de Quote, komt deze nog terug ?????"
Ja, daarvoor kwam ik ook naar dit topic, want dit is niks zo.
@Richardkiter: kan je nu dan wel weer inloggen op de computer waar je die fout krijgt of nog steeds niet? Heb het toevallig van de week ook bij iemand gezien en toen zijn "history" (cache, browser geschiedenis) leeggegooid en ging toen weer ok. Weet nog niet precies waardoor het komt.
Over Quotes: die moeten we wel terug kunnen krijgen ja; eerst nog wat errors fixen.
Vorige week zijn er 30 errors gefixed (was er zelf even niet dus ben ze nu aan het nalopen). Er staat alweer een aardige lijst met nieuw fixes klaar om ook te deployen op de liveserver.
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Hij vraagt om in te loggen terwijl ik ingelogd ben ?????
@Richard: kan je me een screenshot sturen r o b @ h a n g l o s . n l ?
Ik kan me sessies niet loggen omdat de gear database denk ik niet up to date is, ik heb gevaren met een Bandit 7 2014 8m, maar ik kan alleen een 10m toevoegen maar geen 8m...?
Yoram had een 3 sterren sessie in Murrebue met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Ozone C4 (2014)
@Yoram: sizes zojuist toegevoegd voor de Bandit VII 2014. Die stonden er al in maar met de laatste import zijn de maten van de kites en boards die in de laatste 2 maanden toegevoegd zijn vergeten.
Zojuist opnieuw 40 errors gefixed
hee, mijn gear is weg en ik kan bij de sessie vandaag ook geen gear toevoegen. best okee vanochtend trouwens (tot de regen kwam)
dunkel had een 3 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 17 - 23 knots op zijn Airush Union (2019)
Registreerde: 17 June 2003
Bij alle vimeo's, zal nog even kijken of HD uitmaakt.