Hanglos V8 Errors

Door: RobbyNitroz Reacties: 201 Hits: 21060
Morres 04 December / 2013 / 15:05

dat 'fade-in'  mag van mij wel wat sneller gaan :S

Edit: Nog een error gevonden(misschien al bekend?) Ik was op pagina 1 van deze thread, ik post. En wordt onderaan pagina 4 gezet na het posten, maar deze post staat op pagina 5 :) Dus als een nieuwe post een nieuwe pagina aanmaakt, verwijst hij je naar de een na laatste pagina

edit2: En na het editten van dit bericht werd ik naar pagina 1gestuurd :P

Last edit by: MORRES

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

RobbyNitroz 04 December / 2013 / 15:44

@Morres:

1. een nieuwe post die op een nieuwe pagina gaat; die hadden we nog niet op de lijst staan!

2. edit bericht naar pagina 1 staat al op de lijst (y)

De fade-in gaat me af en toe ook te traag idd, gaan we aanpassen.

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Yoram 04 December / 2013 / 19:41

@Robby, Bandit staat er nu in zie ik, alleen de rest van mijn huidige gear als oude gear is weg {#emotions_dlg.sadley.gif} Zelfde probleem als Dunkel volgens mij.

Yoram

Yoram had een 3 sterren sessie in Murrebue met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Ozone C4 (2014)

RobbyNitroz 04 December / 2013 / 23:38

@Yoram: dat is idd in de update van vanochtend fout gegaan: we zijn daar nu mee bezig {#emotions_dlg.nosmile.gif}

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

RobbyNitroz 05 December / 2013 / 09:13

@Yoram en Dunkel: Gear is gefixed {#emotions_dlg.nerd.gif}

Last edit by: ROBBYNITROZ

Yoram 05 December / 2013 / 16:55

Gelukt, gaat nu alleen weer iets fout. 

Ik heb mijn sessies van afgelopen maand proberen te loggen, uit november, maar dan krijg ik de melding ongeldige datum. Vervolgens pas ik dat zelf aan door Engelse datum standaard te gebruiken en zet die men sessies vervolgens niet in 2013 maar in 2015. Doe ik aanpassen, dan zet die hem wel op 2013 maar verwerkt het niet in de rest.

Zie: http://hanglos.nl/sessions/statistics/2013/Yoram

Onder kopje laatste kitesessie staat nog steeds 2015. Onder sessies in 2013 heeft die de laatste 2 sessies uit november niet meegerekend (staat 57 maar ik zit dus op 59). De sessie van gisteren kon ik wel gewoon netjes loggen.

Edit: in het sessie overzicht heeft die de 2 betreffende sessies van november ook niet meegenomen, die waren met een Bandit 7 8m, maar zie alleen de sessies met men c4 in dat overzicht...

Last edit by: YORAM
Yoram

Yoram had een 3 sterren sessie in Murrebue met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Ozone C4 (2014)

Coringa 05 December / 2013 / 17:38

Nieuwe gear aan Mijn Gear toevoegen: onder Boards, Dundee 2 2013 staat niet in het lijstje voor type board.

Verder Goed bezig guys!!! {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Last edit by: CORINGA
Axé

Coringa had een 5 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Switch kiteboarding Element (2014)

RobbyNitroz 06 December / 2013 / 12:35

@Coringa: De Dundee 2 staat nog niet in de Gear database. Gaan we toevoegen zodat je hem aan je My Gear kan toevoegen!

@Yoram: Ik zie het foutgaan; we hebben de datum notatie eergisteren aangepast van engels naar nl notatie. Bij mij werkt het goed dus weet niet zeker of het een cache dingetje kan zijn op jouw computer maar lijkt me niet eigenlijk. Heb hem bovenaan de lijst van errors gezet om op te lossen; en laat het je weten als het opgelost is. 

RobbyNitroz 06 December / 2013 / 18:02

De meeste gear aanvragen op die van Bert en Coringa na zijn allemaal toegevoegd aan de gear database!

Normaal krijg je daar een persoonlijk mailtje van echter kwamen de eerste gear aanvragen binnen zonder te vermelden welke user hem aangemeld heeft! Vanaf nu weten we door wie de Gear aangevraagd is dus kunnen we ook het persoonlijke mailtje sturen.

RobbyNitroz 06 December / 2013 / 18:21

@Yoram: check je sessies, zouden nu goed moeten zijn.

We hebben zojuist weer een serie bugs gefixed.

Yoram 06 December / 2013 / 18:49

Klopt weer allemaal, thanks {#emotions_dlg.smile.gif}

Yoram

Magic_Ed 09 December / 2013 / 12:53

Na het starten van een nieuwe browser sessie (firefox 25.0.1) wordt er automatisch ingelogd. Ik kan dan reageren op artikelen, maar geen punten toekennen, dan krijg ik de melding dat ik moet inloggen. Uitloggen en weer inloggen en beide gaat wel goed.

w w w . v e r s u s s h o p . n l

RobbyNitroz 09 December / 2013 / 12:56

@Magic E: dat heb ik ook idd af en toe maar kan het nog niet precies re-produceren. Niet bij elke "nieuwe" browsersessie kan ik geen kudos uitdelen. Soms wel en soms niet en idd even opnieuw uitloggen en weer inloggen en ik kan ze weer uitdelen.

Elon 12 December / 2013 / 10:29

- Ik heb ooit mijn 2011 rpm hier te koop aangeboden en later weer verwijderd, nu staat hij weer in mijn gallery?
- Bij het aanmaken van een nieuwe sessie gaat er soms iets mis met de datum, er komt in het rood naast te staan "geef een geldige datum". als dit gebeurt kan ik alleen de huidige datum invullen en moet ik vervolgens de sessie aanpassen.

hele gelikte update verder mannen!

- KiBoCo.nl -

Elon had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Duotone Dice (2019)

RobbyNitroz 12 December / 2013 / 16:00

@Elon: je RPM 11 staat in de gallery of weer in tweedehands?? --> als hij in tweedehands staat heb je hem nu dan weggegooid?

@Elon2: wanneer was dat met die sessies aanmaken? We hebben dit weekend en op maandag 10 kitesessie errors gefixed waarvan een paar met datums :)

washichi 10 January / 2014 / 19:09

// de animatie die je krijgt tijdens het uploaden is Geweldig!. en hier mijn error dan://

washichi had een 4 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 13 - 20 knots op zijn Zian Hantu v2 (2016)

RobbyNitroz 11 January / 2014 / 12:32

@Washichi: dat is een hele irritante error inderdaad en wordt aan gewerkt nu. Als je op uitloggen klikt en dan opnieuw inlogd kan je gewoon weer kudos geven.

Op de een of andere manier ben je stiekum toch niet ingelogd na een tijdje of de volgende dag {#emotions_dlg.rc5.gif}

RobbyNitroz 13 January / 2014 / 22:29

First login error is gefixed! (samen met allemaal andere kleine errors) {#emotions_dlg.nerd.gif}

Edgar 15 January / 2014 / 10:29

Ik hoef inderdaad niet steeds uit te loggen en opnieuw in te loggen om kudos uit te delen en te reageren (als dat nu meteen goed gaat). Er wordt alleen nog niet onthouden wat ik al eerder heb gelezen

Edgar had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 19 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2011)

KiloVictorHotel 16 January / 2014 / 11:21

Ik kwam een klein spellings foutje tegen bij het wijzigen van de verkoop advertentie.

Er staat veranderingen oplaan ipv opslaan.

KiloVictorHotel had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2014)

RobbyNitroz 20 January / 2014 / 12:26

@Kilovictorhotel: thanks; aangepast {#emotions_dlg.smile.gif}

@Edgar: idd, heb ik ook nu. Wordt aan gewerkt!

Gehaktdag 22 January / 2014 / 18:16

Kan er bij het "mijn kitesessies" overzicht ook een datum worden gezet? Ik zie nu alleen een megalange lijst met alleen kitemaat, tijd en windkracht. Het wordt me echt bijna onmogelijk gemaakt om te zoeken naar of ik op een bepaalde datum gekite heb. Daarnaast vind ik persoonlijk het kitesessie overzicht ook erg gebruiksonvriendelijk. Veel scrollen, grote onnodige plaatjes en te vaak klikken voordat je iets teruggezocht hebt. Ik mis eigenlijk het oude systeem, dit zag er in ieder geval stukken overzichtelijker uit.

Last edit by: GEHAKTDAG

Gehaktdag had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Best TS (2014)

RobbyNitroz 25 January / 2014 / 12:03

@Gehaktdag: ja dat gaat gebeuren; staat een nieuwe vormgeving klaar voor het kitesessie overzicht met de datums centraal!

Gehaktdag 25 January / 2014 / 15:38

Top, ben benieuwd.

Gehaktdag had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Best TS (2014)

Coringa 29 January / 2014 / 14:29

Axé

Coringa had een 5 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Switch kiteboarding Element (2014)