Hanglos V8 Errors

Door: RobbyNitroz Reacties: 201 Hits: 21063
ErikO 21 March / 2014 / 19:14

Zal wel een repost zijn, maar toch even vermelden.

Ik als nieuwe gebruiker deed net zoals gevraagd trouw de FAQ van het forum lezen, ik krijg echter alleen denk een soort van upmake test pagina.

Gebruik Windows 7 serv.pack1 (up to date), en browser Google Chrome Versie 33.0.1750.154 m

Succes!

ps: ik kon geen sessies toevoegen (503 Service Unavailable)

Last edit by: ERIKO

ErikO had een 4 sterren sessie in Julianadorp met maar liefst 24 - 26 knots op zijn F-One Bandit VI (2013)

rv-i 21 March / 2014 / 22:14

Nog een paar puntjes:

Bij sessie statistieken zijn ineens van enkele sessies de windsnelheden gewijzigd, één staat op 0 en een ander op 9-11 knopen (een windsnelheden waarbij ik normaal thuis blijf...), terwijl ik dit altijd netjes bij hou. Hoe dit kan, geen idee...

Het totaal aantal uren van de sessies klopt niet. Als ik ze op tel kom ik hoger uit dan in de statistieken vermeld wordt.

Daarnaast kan ik nergens foto's toevoegen (avatar of gewone foto's).

Succes.

rv-i had een 5 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 17 - 26 knots op zijn North Dyno (2016)

RobbyNitroz 22 March / 2014 / 00:11

@Icarus1984: het werkt dus nu wel weer voor je? Hier werkt het prima in beide browsers....

@RV-I:

1. Klopt idd; zie nu ook een paar sessies met de verkeerde winddata. Gaan we even onderzoeken; komt ieg door de update waardoor we nu zelf kunnen kiezen tussen m/s vs knopen. Gebruik jij ook wel is de kitesessie app?

2. Mmh net aantal uren van mijn eigen sessies geteld en gecheckt en die kloppen wel.....wat is bij jou het verschil?

3. Als je een sessie edit kan je onderaan fotos/film toevoegen. In het sessie overzicht zie je ook een knop Fotos toevoegen.

Last edit by: ROBBYNITROZ

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

RobbyNitroz 22 March / 2014 / 00:15

@Eriko:

ik snap het niet helemaal: kan je me een link sturen van de FAQ pagina?

Krijg je een 503 op het moment dat je op "sessie toevoegen" klikt?

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

rv-i 22 March / 2014 / 08:11

@ ROBBYNITROZ

1. kitesessie app gebruik ik niet, ik log de sessies via internet. Goed dat jullie dit gaan onderzoeken!

2. Ik heb dit jaar 10 sessies met gemiddeld ongeveer 2 uur per sessie (enkelen minder, enkelen meer dan 2 uur) en kom uit in de statistieken op 10 sessies en 15 uur, waar ik dus rond de 19-20 uur zou verwachtten (bij ong. 2 uur per sessie). Kan het zijn dat minuten niet meegerekend worden hierin, bijvoorbeeld 1 uur en 45 min naar beneden wordt afgerond naar 1 uur? Dan zou de 15 uur kunnen kloppen.

3. Ik zie de knoppen wel, maar bij het klikken hierop wordt er geen 'window' geopend om een bestand te selecteren. Als andere mensen hier geen last van hebben zal het wel aan mijn browser liggen (firefox). Deze geeft bij mij zowiezo af en toe wat foutmeldingen.

Bedankt alvast!

rv-i had een 5 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 17 - 26 knots op zijn North Dyno (2016)

RobbyNitroz 22 March / 2014 / 11:21

@ RV-I:

1: ok duidelijk goed te weten want dan heeft dat er dus niks mee te maken.

2. je hebt gelijk het totaal klopt bij jou idd niet (bij mij wel); gaan we fixen

3. Hij opent als het goed is de "edit" pagina van de kitesessie en daarin kan je onderaan fotos toevoegen of een link naar online film.

Yoram 22 March / 2014 / 18:10

Zie tot mijn schrik dat de sessie logs niet meer kloppen, de windstatistieken dan.

Bijvoorbeeld mijn sessie op 18 maart en 19 maart, daar staat dat de wind tussen de 15 en 20kn was en 22 en 26kn. Terwijl ik de wind heb gelogd op tussen de 25kn en 37kn en 24kn en 35kn. Hoe kan het dat er opeens zo een zacht windje staat in mijn logs, het was een sessie waar ik moest aanpoten met men 9m (de rest ook of stond met 7m), dus dit geeft wel een verkeerd beeld als ik mijn sessies terugkijk {#emotions_dlg.confused.gif}

Tweede puntje, account van mijn maatje 'Bularoo' is zijn gebruikersnaam lijkt verdwenen, zijn sessielogs staan nu onder een vraagteken zonder gebruikersnaam. Zie bijvoorbeeld de sessies van 19maart op Kijkduin en dan de gene met het vraagteken...Kunnen jullie dit weer corrigeren, zou zonde zijn als zijn sessielogs verloren gaan/zijn. Maar hij zal hier zelf ook nog een mailtje over sturen gezien die ook niet meer kan inloggen etc...

Yoram

Yoram had een 3 sterren sessie in Murrebue met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Ozone C4 (2014)

RobbyNitroz 22 March / 2014 / 21:52

@Yoram: Ik heb de mail van Bularoo gekregen en gaan we naar kijken en fixen.

@Yoram2: de windsterktes zijn we zelf ook achter en mee bezig; kunnen we hopelijk zo snel mogelijk oplossen. 

ErikO 23 March / 2014 / 00:30

Robbie, hier de link: http://hanglos.nl/forum/faq

En klopt van de "503 Service Unavailable"-melding, ik krijg het zodra ik sessie toevoegen hit.

Wait wut? Als ik die link hier 2 regels hierboven copie/paste in de browser krijg ik een "ooops...this page has moved, deleted or doesn't exits"-melding, en is weer een andere pagina die ik krijg als ik via de forum-button naar FAQ surf. Dus, ik krijg die make-up pagina als je op de homepage naar forum surf, en daar de FAQ-button hit. Succes.

Last edit by: ERIKO

ErikO had een 4 sterren sessie in Julianadorp met maar liefst 24 - 26 knots op zijn F-One Bandit VI (2013)

richardkiter 25 March / 2014 / 12:04

Hallo computerdeskundigen

Vraagje ik heb een filmpje geplaatst in de gallery maar krijg daar geen voorbeeld (foto) van te zien in de gallery.

Hoe kan dat ??

Gr Richard

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

RobbyNitroz 26 March / 2014 / 08:53

@Richard: omdat je de movie link niet in het vakje voor de movie link hebt gezet maar in het reactie veld {#emotions_dlg.nerd.gif}

Heb hem net verplaatst maar dat trekt ie niet zo goed dus nu zie je alleen het movie icoontje; heb je toch nog mooi een error gevonden {#emotions_dlg.shutup.gif}

ThijsK 26 March / 2014 / 14:38

Hmm het lukt mij niet om mijn avatar te veranderen.. Naar mijn weten moet ik naar profiel>profiel aanpassen>verander avatar. Wanneer ik vervolgens op selecteer bestand klik kom ik terug op mijn profiel.. Bekend probleem? Doe ik iets fout?

Cheers

Eat, sleep, kite, repeat.

ThijsK had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 20 - 30 knots op zijn Cabrinha Chaos (2013)

richardkiter 26 March / 2014 / 15:06

Richard: omdat je de movie link niet in het vakje voor de movie link hebt gezet maar in het reactie veld {#emotions_dlg.nerd.gif}

Heb hem net verplaatst maar dat trekt ie niet zo goed dus nu zie je alleen het movie icoontje; heb je toch nog mooi een error gevonden {#emotions_dlg.shutup.gif}

Doet het nog steeds niet ???

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

RobbyNitroz 26 March / 2014 / 21:07

@Richardkiter: nee dat werkt niet omdat we de movie achteraf goed gezet hebben. Dat is iets wat we moeten aanpassen.

RobbyNitroz 26 March / 2014 / 21:10

@Thijs: Inderdaad profiel bewerken en dan onderin op het plaatje "verander avatar" aanklikken en dan verschijnt "selecteer bestand". Daarop klikken en je kan een foto uitkiezen op je computer. 

richardkiter 26 March / 2014 / 21:10

Dussssssssssss ?????? Maar wat moet ik nu doen ??? Ligt het aan de film ???

RobbyNitroz 26 March / 2014 / 21:15

Nee je hoeft niks te doen Richard; de programmeurs moeten het fixen.

richardkiter 26 March / 2014 / 21:28

Gelukkig ik schrok al {#emotions_dlg.clown.gif} wat is de oorzaak ??? 

RobbyNitroz 27 March / 2014 / 09:26

Je had de link naar de video moeten plakken in de regel met de rode cirkel eromheen. Jij hebt hem in de remarks eronder gezet. Ik heb dat wel voor je veranderd later maar dan werkt het screenshot niet meer.

richardkiter 27 March / 2014 / 12:01

er af halen en op nieuw  plaatsen dan maar ????

Last edit by: RICHARDKITER

RobbyNitroz 27 March / 2014 / 13:29

Nee laat maar staan richard; kunnen ze het makkelijker fixen

Edgar 29 March / 2014 / 21:48

Ik kreeg zojuist weer dezelfde error als die waarvan ik op de vorige pagina een screenshot had gepost. Het is weer opgelost door de cookies van Hanglos te verwijderen, ben ik nog steeds de enige die hier last van heeft? Is er misschien een meer permanente oplossing?

Edgar had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 19 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2011)

KiloVictorHotel 30 March / 2014 / 17:43

ik weet niet of het al eerder gemeld is, maar wanneer je een sessie wil noteren anders dan een kitesessie is dat eigenlijk niet mogelijk, terwijl deze optie er wel is.

zoals bv wakeboarden. Is wel te selecteren alleen moet je ook aangeven welke kite je gebruikt hebt?!

is dit te veranderen?

gr

KiloVictorHotel had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2014)

RobbyNitroz 31 March / 2014 / 13:28

@Edgar: we zijn bezig met een oplossing hiervoor.

@KiloVictorhotel: oei das een goeie; gaan we aanpassen. Was volgens mij wel al is gemeld maar ben hem vergeten in de "lijst" te zetten!

Vorige week wel hele lijst met kleine aanpassingen gedaan. Deze week gaat er weer een lijstje gefixed worden {#emotions_dlg.nerd.gif}

richardkiter 01 April / 2014 / 09:53

http://hanglos.nl/forum/kite-discussie/topics/311102/page-7/

Bovenstaande geen snelkoppeling. je moet het eerst kopieren en dan plakken. Kan dat niet anders ????

http://hanglos.nl/forum/kite-discussie/topics/311102/page-7/

Zo is het makkelijker maar kost wel meer tijd. Ik heb het nu via word gedaan en dan werk het wel

Last edit by: RICHARDKITER