@RV-I: je sessietotalen kloppen nu!
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
@RV-I en @Yoram --> het probleem met de verschillen in windsnelheden in sommige sessies is gefixed.
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
@Kilovictorhotel: je kan nu ook weer andere sessies dan kitesurfen loggen
Bij "laatste forum reacties" en "laatste nieuws reacties", wanneer ik een reactie of artikel lees, wordt deze niet altijd grijs. Op het moment dat ik het lees wordt het grijs en eenmaal ik naar een andere link ga op dit forum, wordt hij weer zwart.
Dus ik heb het over die links naar reacties aan de linkerkant van het scherm. Sommigen blijven wel grijs.
Dobbelsteen had een 3 sterren sessie in Oostduinkerke met maar liefst 12 - 16 knots op zijn North Rebel (2009)
Wanneer komt het quoten terug?
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
@Dobbelsteen: dan moet je voor nu helaas je cookies van hanglos weggooien. Cookies hebben een maximum en we slaan op het moment alle "gelezen" topics op dus de cookies woren te groot. We zijn ermee bezig om dat fatsoenlijk op te lossen.
@Djee: staat niet bovenaan de lijst maar wil het zelf ook graag terug....dus komt wel
Lijkt mij een redelijk belangrijke tool van forum. Wat staat er dan bovenaan?
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Lijkt mij een redelijk belangrijke tool van forum.
Vind ik ook , ik mis het wel en nu moet ik elke keer knippe en plakke, bar irrritant, dusssss
Aanpassingen om de website responsive te maken: ofwel fatsoenlijk op je mobiele telefoon laten werken staat op 1.
Hey Robbie,
ik heb een probleempje bij het toevoegen van mijn materiaal in mijn profiel. De boards gaan goed, maar de kites vertonen een probleem: het dropdown menu van de maat is leeg (en bij jaar staat 2x 2013) en zonder dit veld kan ik het natuurlijk niet toevoegen.
Kite is: Core, GTS2, 2013, 7/9/12. Alvast bedankt
Boardmagician had een 3 sterren sessie in Sardinia, Porto Pollo met maar liefst 28 - 40 knots op zijn Core GTS2 (2013)
@Boardmagician: goed gevonden! Er stonden idd 2 jaargangen met dezelfde kite. Heb er 1 verwijderd; de juiste bewaard en daar kan je ook de maten kiezen!
Ik wil de nieuwe slingshot rpm toevoegen bij mijn gear maar er zijn nog geen maten beschikbaar.
Tim had een 4 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 14 - 15 knots op zijn SlingShot RPM (2014)
@Tim: de maten zijn toegevoegd!
Top!
Tim had een 4 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 14 - 15 knots op zijn SlingShot RPM (2014)
Alle nieuws linkjes geven de volgende error met vuurvos:
Als ik een nieuwsitem wil aanmaken krijg ik als ik op toevoegen klik : 503 Service Unavailable
@Djee: we hebben die avond de webserver geupdate; is nu dus opgelost
@Piede; Ik maak behoorlijk vaak nieuws aan maar die heb ik nog niet eerder gezien!? Met welke browser? Ben je wel ingelogd??
Met safari, en ja ik was wel ingelogd! Zal het gelijk nog eens proberen.
Nope, zelfde foutmelding. Je hebt nog geen melding van me ter beoordeling binnengekregen?
Mmh gaat prima hier met Safari
Ik stuur je een mailtje
Is het een idee om de leesgeschiedenis te koppelen aan het account i.p.v. het apparaat?
Basw94 had een 4 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 12 - 20 knots op zijn North Rebel (2011)
@Basw94: ja dat is veel beter. Zo was het vroeger ook. We zijn er mee bezig om dat in ere te herstellen
Als er een nieuw bericht is in een van de nieuwsthreads, komt dit niet altijd onder "Laatste nieuws reacties" terecht.
Dobbelsteen had een 3 sterren sessie in Oostduinkerke met maar liefst 12 - 16 knots op zijn North Rebel (2009)
@Dobbelsteen: "de laatste nieuwsreacties" laat ook alleen de topics zien waar het laatst op gereageerd is dus nieuwe topics waar nog niet op gereageerd is staan er pas bij als er een reactie geplaatst is.
Registreerde: 24 October 2001
@Richardkiter: als je een text selecteert en dan op het "ketting" icoontje klikt kan je de URL erin zetten om een link te maken. Zie screenshot voor het icoontje waar je op moet klikken -->