:) limonade is idd erg slim.
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
ervoor gewoon pasta of koffiekoeken
erna een goei bakje frieten met een vettige frikadel special en kalkoenstick :D
en bier
maoh ik kom meestal pas na paar uur kiten van t water af,, als ik al flink kapot ben,, en meestal drink ik dan meteen hele fles beul leeg en daarna ff flink kanen,, meestal brood en als er een snacktent in de buurt is .. ja dan is de keuze altijd makkelijk
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Boordjes eten, alse kte zwaar eet, heb ik echt massas veel last daar me harnas , moet ik kotsen ofoz :)
voor op het water te gaan veel cola en ater dirnken tegen he tzout water en alsek eraf ga, bier drinken, doet die zout smaak direct wweg en lest nog de dorst ook.
Maar ik zou wel eens willeen weten wat je het best eet voor op het water te gaan , zoadat je zo lang mogelijk op het water kunt blijven.....
hey maar blondy? Lijkt me welleuk als jij zoiets opstelt voor ons :) of iig een lijst met do"s en dont"s :)
En is het nu juist beter veel eiwitten en koolhydraten NA of VOOR het surfen te eten?
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Fokke ik maak heel binnekort een mooi lijstje met do"s!
Om alvast antwoord te geven op jouw vraag: koolhydraten na het sporten, da"s het belangrijkte, dus pasta, brood, banaan etc!:)
ik dacht dat het dat koolydraten juist voor het sporten moest. omdat daar je krachten uit haalt.
en als je dan gesport hebt . eiwit producten te eten omdat je spieren dan weer te laten herstellen van het sporten :S.. dat dacht ik
NIX eten!!
Gewoon heeeeel veeel SMOKEN _/-\o__/-\o_|:(:
Registreerde: 24 October 2001
Hebben jullie moeite om op gewicht te blijven?
Of zijn er ook kiters die gewicht willen verliezen?
Ik weet namelijk dat er geen voedingsadviezen bestaan voor kiters, en ik overweeg dit te gaan ontwikkelen.
reageer maar!
Blondy, Dietist