Josj had een 4 sterren sessie in Oostende met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Gypsy (2012)
@Josj: Ik was vorige week in Italie bij het Gardameer (snowboarden en oud & nieuw, niet om te kiten) en op de meeste plekken is het verboden. Windsurfplekken zijn alleen voor windsurfers en er wordt veel gezeild.
Maar er is in ieder geval 1 kitespot, namelijk het plaatsje Limone, enkele kilometers onder het meest noordelijke puntje van het meer.
Het strand is er sowieso smal, en ik geloof jojo best als hij zegt dat Nederland veel fijner is.
Maar goed, mijn vriendin d'r ouders wonen er vlakbij, dus deze zomer ga ik er wel even kijken denk ik :)
'K heb het KSM magazine nog liggen was nr 7 van september 06
kan't wel ff doormailen als je wil
6 pagina's , 3 mega per pagina als je 't duidelijk wil kunnen lezen
grts
Bart
jowww.... zekers wil je het me please mailen kitebart!! vreed man thanks!!
kitemaniak@hotmail.com
Ik was aan het snowboarden bij Pampeago-Obereggen. 't Zijn een aantal geschakelde gebieden met dezelfde skipas: "Dolomiti Superski". De sneeuw was eind december redelijk, maar niet geweldig. Iedere nacht de sneeuwkanonnen aan. Het weekend daarna viel een flink pak sneeuw dus het zal nu echt prima zijn.
Ergens daar in de buurt was ook een gebied met vier valleien in een vierkant, waardoor je hele mooie meerdaagse tochten kunt maken. Daar hoorde ik enthousiaste verhalen over.
Registreerde: 28 November 2006
@ kitewinder,
Is acces ook een magazine??? zo ja dan staat het in ksm nr.7 , oktober.
weet nogsteeds niet hoe dit uit te printen, knippen plakken lukt niet.!
vroef had een 0 sterren sessie in Muiderberg met maar liefst 12 - 16 knots op zijn Naish Torch (2013)