italie

Door: vroef Reacties: 35 Hits: 9596
vroef 07 January / 2007 / 11:16

@ kitewinder,

Is acces ook een magazine??? zo ja dan staat het in ksm nr.7 , oktober.

weet nogsteeds niet hoe dit uit te printen, knippen plakken lukt niet.!

vroef had een 0 sterren sessie in Muiderberg met maar liefst 12 - 16 knots op zijn Naish Torch (2013)

Shizzle 07 January / 2007 / 16:56
claudia... hoe was het daar???
Kitesmurf

Josj 07 January / 2007 / 17:12
quote: jojo - Vrijdag 05 Januari, 2007(16:46)
gardameer is ook top maar dan moet je wel in het noorden zitten meer zuidelijk mag je niet kiten

heb jij er al gekite dan?  want jij bent goed mis, in gardameer kun je niet kiten, véél te véél boten en andere rommel

Josj had een 4 sterren sessie in Oostende met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Gypsy (2012)

louisz 07 January / 2007 / 20:12
moet je die boten ff als slider/kicker enzovoort gebruiken 

Pie 08 January / 2007 / 11:03
weet er ook iemand een goede familiecamping in toscane in de buurt van of liever nog aan een kitespot.  Talamone camping lijkt op het eerste gezicht weinig te bieden voor de kleintjes...?

micros 09 January / 2007 / 16:25

@Josj: Ik was vorige week in Italie bij het Gardameer (snowboarden en oud & nieuw, niet om te kiten) en op de meeste plekken is het verboden. Windsurfplekken zijn alleen voor windsurfers en er wordt veel gezeild.

Maar er is in ieder geval 1 kitespot, namelijk het plaatsje Limone, enkele kilometers onder het meest noordelijke puntje van het meer.

Het strand is er sowieso smal, en ik geloof jojo best als hij zegt dat Nederland veel fijner is.

Maar goed, mijn vriendin d'r ouders wonen er vlakbij, dus deze zomer ga ik er wel even kijken denk ik :)

Crossbow 2011, Nobile T5, Long Ocean handmade twintip & wave board | | Visit www.TheDiabolo.com

kitebart 11 January / 2007 / 00:18

'K heb het KSM magazine nog liggen was nr 7 van september 06

kan't wel ff doormailen als je wil

6 pagina's , 3 mega per pagina als je 't duidelijk wil kunnen lezen

grts

Bart

keep it simple

vroef 11 January / 2007 / 15:06

tnx bart, ik heb hem zelf, mischien iets voor Shizzle??????
gr vin

vroef had een 0 sterren sessie in Muiderberg met maar liefst 12 - 16 knots op zijn Naish Torch (2013)

Shizzle 11 January / 2007 / 23:59

jowww.... zekers wil je het me please mailen kitebart!! vreed man thanks!!

kitemaniak@hotmail.com

Kitesmurf

Shizzle 12 January / 2007 / 00:00
quote: micros - Dinsdag 09 Januari, 2007(16:25)
@Josj: Ik was vorige week in Italie bij het Gardameer (snowboarden en oud & nieuw, niet om te kiten) en op de meeste plekken is het verboden. Windsurfplekken zijn alleen voor windsurfers en er wordt veel gezeild.Maar er is in ieder geval 1 kitespot, namelijk het plaatsje Limone, enkele kilometers onder het meest noordelijke puntje van het meer.Het strand is er sowieso smal, en ik geloof jojo best als hij zegt dat Nederland veel fijner is. Maar goed, mijn vriendin d'r ouders wonen er vlakbij, dus deze zomer ga ik er wel even kijken denk ik :)

heej... waar was het waar je aan het boarde was?? met carnaval ga ik naar het paganella gebied... en andalo... ligt er wat sneeuw daar dat je weet ??
Kitesmurf

micros 20 January / 2007 / 00:02

Ik was aan het snowboarden bij Pampeago-Obereggen. 't Zijn een aantal geschakelde gebieden met dezelfde skipas: "Dolomiti Superski". De sneeuw was eind december redelijk, maar niet geweldig. Iedere nacht de sneeuwkanonnen aan. Het weekend daarna viel een flink pak sneeuw dus het zal nu echt prima zijn.

Ergens daar in de buurt was ook een gebied met vier valleien in een vierkant, waardoor je hele mooie meerdaagse tochten kunt maken. Daar hoorde ik enthousiaste verhalen over. 

Crossbow 2011, Nobile T5, Long Ocean handmade twintip & wave board | | Visit www.TheDiabolo.com