Quote: Rowie - Vandaag 09:29 eej nu we het toch over Leucate hebben, de PKRA is daar net geweest. Maar weten jullie hoe het strand heet, en waar het precies was?
dat heet daar la franqui , dat strand dat is net noordelijk van leucate dus je hebt leucate dorp , 200m noordelijk heb je een heuvel en dan nog is 300m meer noordelijk heb je la franqui
je moet wel om de heuvel heen rijden
ik ben vorig jaar de 1e 2 weken van juli geweest en ik heb er de tijd van men leven gehad
dit jaar ga ik terug maar dan voor 3 weken
voeg me anders maar is toe op msn rikus777(at)hotmail.com
henrik had een 3 sterren sessie in Cadzand Bad met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2008)
Registreerde: 12 November 2006
eej nu we het toch over Leucate hebben, de PKRA is daar net geweest. Maar weten jullie hoe het strand heet, en waar het precies was?
dat heet daar la franqui , dat strand dat is net noordelijk van leucate dus je hebt leucate dorp , 200m noordelijk heb je een heuvel en dan nog is 300m meer noordelijk heb je la franqui
je moet wel om de heuvel heen rijden
ik ben vorig jaar de 1e 2 weken van juli geweest en ik heb er de tijd van men leven gehad
dit jaar ga ik terug maar dan voor 3 weken
voeg me anders maar is toe op msn rikus777(at)hotmail.com
henrik had een 3 sterren sessie in Cadzand Bad met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2008)