1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...   Next Page Last Page

Kiten vanuit Utrecht

Door: TimBakker Reacties: 266 Hits: 22585
TimBakker 10 May / 2009 / 21:11
Hey mensen,
Ik heb net een cursus Kiteboarden gevolgd en wil nu zelf gaan kiten. Alleen weet ik niet waar ik het best vanuit Utrecht kan gaan kiten. Ik zit vooral met vervoer, zijn er mensen die regelmatig vanuit Utrecht gaan kiten?
Ik hoop snel wat te horen,

Tim

Woodmaster 10 May / 2009 / 21:39
Vast wel!
Oja...WelkomSmiley
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

eef 11 May / 2009 / 08:03
Kijk eens hier: www.spin-utrecht.nl
Het is een studenten board vereniging met sinds kort ook een redelijk harde (en heel vriendelijke) kern kiters.

Veel plezier!

eef had een 4 sterren sessie in Caloundra, Rivermouth met maar liefst 16 - 21 knots op zijn F-One Tribal (2007)

dylandes 11 May / 2009 / 09:09
Hey Tim, ik heb vervoer... Je kan dit weekend meerijden als er wind staat.
Twijfel nog om vandaag een halve, morgen een dag of donderdag een dag vrij te nemen.. Als je wil meerijden, let me know. Mail anders ff je 06-nummer en adres, dan bel ik je wel als ik ga..
Grtz, Dylan

ArjanH 11 May / 2009 / 09:49
Hoi Tim!

Zoals Eef al zei: kijk eens op onze site www.spin-utrecht.nl en hou dan met name het kite-forum in de gaten. Hier posten we vaak als we richting zee gaan. Ook gaan we met het openbaar vervoer geregeld naar Zandvoort of Scheveningen. Altijd handig en gezellig om samen te gaan!

Groeten Arjan
=ride on= *SPIN BOARDSPORTS Utrecht*

dylandes 11 May / 2009 / 09:56
Quote: ArjanH - 11 mei, 2009 (10:49)
Hoi Tim! Zoals Eef al zei: kijk eens op onze site www.spin-utrecht.nl en hou dan met name het kite-forum in de gaten. Hier posten we vaak als we richting zee gaan. Ook gaan we met het openbaar vervoer geregeld naar Zandvoort of Scheveningen. Altijd handig en gezellig om samen te gaan! Groeten Arjan

Is spin ook voor niet studenten? Heb ook niet meer de leeftijd van een student ;-)
Grtz, Dylan

Roderick 11 May / 2009 / 13:22
Ik ga ook vaak vanuit Utrecht.... (Lunetten om precies te zijn.)

Roderick had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 10 - 15 knots op zijn North Rhino (2009)

Vloeistof 11 May / 2009 / 15:49
Hier ook Utrecht en ook veelste weinig vervoer!
Put on your wakeboots!

DM2008 11 May / 2009 / 20:53
Haha, ook hier Utrecht met gebrek aan vervoer (maar overmaat aan tijd Smiley) en een bepaald-niet studentenleeftijd (al is die mentaliteit nog niet helemaal weg Smiley)

dylandes 12 May / 2009 / 05:49
Misschien dat ik vandaag v/a 12uur ga rijden, iemand die mee wil rijden vanuit Utrecht/Utrecht?
Grtz, Dylan

Woodmaster 12 May / 2009 / 06:01
Quote: dylandes - 12 mei, 2009 (07:49)
Misschien dat ik vandaag v/a 12uur ga rijden, iemand die mee wil rijden vanuit Utrecht/Utrecht?

Word een volle bak Smiley
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

stompie 12 May / 2009 / 08:12
He lachen Utrechters :) ik woon ook in Utrecht, Biltstraat :) Heb eigenlijk ook nooit vervoer, ga altijd met de trein en tram :S maar misschien een keer leuk om met alle utrechters te gaan kiten?Smiley

JT_MEEL 12 May / 2009 / 08:20
Hier nog zo'n stumperd uit Utrecht die dit jaar toch liever een nieuwe kite heeft aangeschaft, dan een tweedehands autootje...de buschauffeur is altijd heel blij als ik half het IJmuiderstrand aan mijn board heb hangen.

stompie 12 May / 2009 / 08:34
Heb net op de spin site gekeken, misschien toch maar eens lid worden nu er ook een kitegroep is!! lijkt me tof om een keer mee te gaan met spin naar zee om zo alvast kennis te maken en een gezellige topsessie te hebben!

StefanoMallorca 12 May / 2009 / 11:50
Woonde ook de laatste jaren in Utrecht. SPIN Represent! Zelf ging ik altijd naar Scheveningen, maar je kan ook makkelijk naar Zandvoort met de trein.
Don't be afraid of opposition. Remember, a kite rises against, not with the wind.

Vloeistof 12 May / 2009 / 16:02
Vianen, Utrecht!

Nu we hier toch bezig zijn, wie durfde het om met een north en een f.one kite mijn achtertuin te vervuilen? Meertje langs de A2!? 
Put on your wakeboots!

CrazzyKevin 12 May / 2009 / 17:01
Hier nog kiter uit utrecht(Driebergen) met eigen auto en veel tijd Smiley
Maar meestal ook nog wel plekkie vrij in de auto Smiley

later
Airush

dylandes 13 May / 2009 / 07:46
Is het een idee om ivm afspreken om mee te rijden vanuit Utrecht ff een ''Kitesurfen Utrecht" hyves aan te maken???

Als je dan (zoals ik nu vandaag geen vervoer heb) vervoer nodig hebt, kan je even iedereen in die hyves een bericht sturen of je met iemand kan meerijden??? Tevens wel gaaf om te zien wie er allemaal kiten in Utrecht?!

Ik neem aan dat 80% hier wel hyves heeft?!
Grtz, Dylan

JT_MEEL 13 May / 2009 / 07:54
@Vloeistof:
Als Shaggy ooit zei: "It wasn't me". Maar iedere keer als ik naar Brabant rij denk ik wel, op zich zou het daar (dat meertje) toch ook moeten kunnen. Lijkt me wel behoorlijk vlagerig met Z, ZO of O, maar iedere ander richting....En er past natuurlijk maar max. een man of 3 à 4 tegelijkertijd op dat plasje.
Het zal echter waarschijnlijk niet gedoogd worden, of weet jij daar meer van?

Er zitten naast de A2 wel meer van dat soort meertjes: Bij Vleuten (Haarrijnseplas), IJsselstein (Put van Weber) en bij Hedel (51.742815, 5.292149). Maar dat is allemaal even snel obv Googlemaps, ik ben bij geen van de 3 ooit gestopt om te kijken of je er daadwerkelijk zou kunnen kijken of bij de autoriteiten te checken of het überhaupt toegestaan is. Anybody know more?

dylandes 13 May / 2009 / 09:39
Bij dat meertje bij Haarrijnseplas wordt gewaarschuwd voor drijfzand.. De rest weet ik niet... Muiderberg is goed te doen vanaf Utrecht. Gisteren geweest, 30min rijden.
Grtz, Dylan

Bolk 13 May / 2009 / 10:25
Ola Utrecht! Hier nog meer Utrecht...

@ Dylandes: Is Muiderberg ook een beetje geschikt voor beginners?? Ga meestal naar Oostvoorne, maar dat is wel even een stukje verder rijden..

enneh,... de leeftijd van de studententijd is ook reeds voorbij helaas aan mijn kant Smiley

JT_MEEL 13 May / 2009 / 11:36
@Bolk: Muiderberg is redelijk geschikt voor beginners. Het is er net als in Oostvoorne tot ver in het water lekker ondiep, maar heeft wel een paar nadelen:
- Objecten in het water bij de kant (zie http://www.hanglos.nl/forum/171204/kiteforum-fotos-muiderberg-12-mei-2009.html)
- Relatief kleine grasveldje om te launchen/landen.
- Betonnen waterkant.
- Bij Oostenwind in het weekend vaak extreem druk.
- Vlagerige wind.

stompie 13 May / 2009 / 12:51
De utrecht-kite hyves lijkt me opzich best handig :)

Gaan er morgen nog mensen varen? wind is oost..is er eigenlijk een goede spot voor oost in de buurt van Utrecht?
Mochten er morgen mensen gaan die een plaatsje over hebben voor een arme student die wel bereid is benzine kosten te dokken, dan hoor ik dat graag Smiley

KImbo666 13 May / 2009 / 14:04
Hoi Allemaal,

Ik kom zelf uit zeist en heb bijna altijd vervoer. ik ga zelf altijd naar strand horst (heb vergunning), muiderberg en ijmuiden. Als je mee wilt kan je altijd meerijden. Ik wil morgen naar muiderberg gaan. Als de wind goed is. Ik ga wel in de ochtend, aangezien ik om 3 uur weer terug moet zijn in Zeist. Paas even je nummer of iets dan kan ik je laten weten als ik ga.
Laters... 
fail to get better

stompie 13 May / 2009 / 14:39
je hebt post

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...   Next Page Last Page