1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...   Next Page Last Page

Kiten vanuit Utrecht

Door: TimBakker Reacties: 266 Hits: 22120
willes 13 May / 2009 / 15:06
Ik woon in ijsselstein. de enige plas die hier is mag je niet eens in zwemmen!!!Smiley

willes had een 4 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Evo (2008)

willes 13 May / 2009 / 15:13
Die put was vroeger een afvalstortplaats. Ze zijn nu wel bezig met een laag zand over dat afval te gooien zodat je er weer kunt zwemmen maar dat is pas klaar in 2012 ofzo...
was trouwens reactie op JT_MEEL

willes had een 4 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Evo (2008)

JT_MEEL 13 May / 2009 / 15:31
@Willes: Thanks voor de duidelijkheid, dat bespaart me weer een bezoekje naar de huisarts.

Ben morgenmiddag vanaf een uur of 13.45 ook op Muiderberg (hoewel de voorspellingen nu nog kiele kiele zijn)...we'll see.

Vloeistof 13 May / 2009 / 16:18
Quote: willes - 13 mei, 2009 (17:13)
Die put was vroeger een afvalstortplaats. Ze zijn nu wel bezig met een laag zand over dat afval te gooien zodat je er weer kunt zwemmen maar dat is pas klaar in 2012 ofzo...was trouwens reactie op JT_MEEL

Vianen hier represent haha! 

@ JT Meel, ik bedoel het meertje bij de lekbrug, tussen Vianen/Nieuwegein! 

Put on your wakeboots!

stompie 13 May / 2009 / 18:04
hmm morgen wordt hem niet als ik de wind zo zie...balen...

GelooptGeflipt 13 May / 2009 / 18:23
Utrecht!!!! Huis Ter Heide (omgeving Zeist)
Ik pak altijd de trein naar Zandvoort, sprintje naar The Spot en knallen maar.
Soul is how I do it, surf is my lifestyle, Soulsurfer for life! Be cool while you surf, chilled whil

Egtved 13 May / 2009 / 19:05
IJsselstein Kom ikke ook vandaan!

Put van Weber is off limits! Ranzig water. Niet doen!Smiley

Ik heb een keer gevaren op de grindput (zoals ze dat meertje noemen bij vianen).
Tis een behoorlijke tricky plek. Veel obstakels aan land in de vorm van prullebakken, bankjes etc.
Veel rietkragen, bomen en om het hele meertje heen staan zo´n beetje ook bomen die het daar best vlagerig maken.
De wind moet heeeeeel precies over de Lek richting de lekbrug waaien, dan is het net te doen.
De plek is zeker geen aanrader voor beginners en verder zeker geen ideale kite plek.
Jammer, maar helaas...Smiley

Muiderberg is een plek waar wel veel beginners komen... maar dat is niet terecht.
Met on shore wind is het daar superlink. Een verkeerde beweging met je vlieger en je vliegt zo de woonwijk in.
Ik zou op zijn minst een keer met je safety systeem oefenen voordat je je kite oplaat in Muiderberg!!!

Zeker als beginner is het de lange reistijd best waard... Aan zee heb je stabielere wind en veel ruimte. Oostvoorne en brouwersdam zijn mijns inziens de beginnersplekken bij uitstek.
Ja, het is ver reizen, maar dan heb je in oostvoorne ook lekker ondiep water, veel ruimte, stabiele wind... ideale omstandigheden om te groeien in je hobby!Smiley
Flysurfers: Speed3 19m DLX/Speed 4 10m DLX/Flyboards Radcial4 M/Spleene Door 164 ´06

TimBakker 13 May / 2009 / 21:13
Quote: dylandes - 13 mei, 2009 (08:46)
Is het een idee om ivm afspreken om mee te rijden vanuit Utrecht ff een ''Kitesurfen Utrecht" hyves aan te maken??? Als je dan (zoals ik nu vandaag geen vervoer heb) vervoer nodig hebt, kan je even iedereen in die hyves een bericht sturen of je met iemand kan meerijden??? Tevens wel gaaf om te zien wie er allemaal kiten in Utrecht?! Ik neem aan dat 80% hier wel hyves heeft?!

Klinkt best wel goed. helaas hoor ik bij die 20% die geen hyves heeft Smiley

dylandes 14 May / 2009 / 08:52
Quote: eef - 11 mei, 2009 (09:03)
Kijk eens hier: www.spin-utrecht.nl

Nu weet ik nog steeds niet of spin ook voor niet of ex-studenten is? Smiley
Grtz, Dylan

TimBakker 14 May / 2009 / 11:07
Volgensmij kan je gewoon lid worden, ik kijk nu ff op de site maar ik kan nergens vinden dat het alleen voor studenten is.

Anniek74 20 May / 2009 / 15:46
Ik kom ook uit Utrecht (Lombok) en heb Hyves. Klinkt als een prima plan om een hyves te openen.
Ook heb ik altijd vervoer(heb het geluk dat ik een leaseauto heb, dus ook geen benzinekosten! Smiley)

Ben wel nog enigzins beginnend, dus komende tijd zal ik vooral naar beginnende spots gaan als Oostvoorne, Schellinkhout, Muiderberg, Strand Horst e.d. Maar het doel is natuurlijk snel verder te kunnen en dan ga ik ook naar Wijk! Smiley
Anniek

kay 20 May / 2009 / 15:52
haha hier ook een utrechtenaar(ook lombok). k ga meestal met de trein naar denhaag, en daar met de tram naar scheef. Of gewoon met de auto!Smiley

Jobb 20 May / 2009 / 19:26
Maarn represent! omgeving zeist/amersfoort, utrecht!
Ik heb maar even een hyves aangemaakt, lijkt me best handig:

www.kitesurfersutrecht.hyves.nl

Check it en word lid!

@Tim, hyves aanmaken jongen ;)

willes 21 May / 2009 / 08:18
Quote: Egtved - 13 mei, 2009 (20:05)
IJsselstein Kom ikke ook vandaan!

Misschien een idee om een keer samen te gaan kiten? Ik kan zelf nog niet autorijden want ik ben pas 15 maar mag wel de auto van mn ouders lenen.Smiley

johndoe 21 May / 2009 / 11:58
Als net student-af zijnde kiter uit Utrecht vind ik dit een briljant topic! Ben net een paar dagen aan het werk en een goede kite bolide komt er dan ook zeker zo snel mogelijk aan. Horst of Muiderberg zijn goed te doen helemaal omdat ik nog een beginner ben. Als ik wat meer ervaring heb is het ook na een werkdag nog prima om naar zee te rijden lijkt mij. Half 4 vertrekken en kiten tot we het zat zijn! Iig genoeg mogelijkheden voor de toekomst dus!

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Jobb 22 May / 2009 / 09:50
Ja horst is wel chill, alleen met Z/zw/w vaak supervlagerig dus dat is wel fucked up. En naar zee is toch ongeveer anderhalf uur? Dan kun je ook naar Mirns rijden bijv, even ver ongeveer alleen chillere omstandigheden.Smiley Lekker vlak nl, vind ik iig chill

dylandes 22 May / 2009 / 10:34
Mooie hyve gemaakt Jobb!!

Heeft iedereen zich aangemeld??? www.kitesurfersutrecht.hyves.nl
Ik ga dus nu vanmiddag naar Oostvoorne, dus wie er zin heeft om mee te rijden??
Grtz, Dylan

johndoe 23 May / 2009 / 13:38
Hoi,

Nog een kiter uit Lombok. Wat wil je met leukste wijk van Utrecht Smiley 
Ik ben in het bezit van een auto en wil best het land rondkarren op zoek naar de moosite spots en bezine delen.

Binnenkort effe een hyves account aanmaken, wel zo handig.
Voor degenen die willen meerijden: PM me even, dan wisselen we nummers.

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

DM2008 25 May / 2009 / 19:31
Heb me aangemeld bij die utrecht-kite-hyve, goed initiatief!

stompie 27 May / 2009 / 07:43
zijn er nog mensen die zin hebben om vanmiddag vanuit utrecht naar het water te gaan????

Bolk 27 May / 2009 / 08:05
Zin zeker wel!! Maar @ work ... Smiley

nanet 27 May / 2009 / 08:52
-foutje- sorry verkeerd account. Wou zeggen dat ik iig niet kon (jobb)

dylandes 27 May / 2009 / 08:58
Ik kan alleen pas na 17uur vertrekken (vanuit Utrecht)... wil er iemand meerijden vanuit Utrecht?
Grtz, Dylan

TimBakker 27 May / 2009 / 09:20
Hey Dylandes,

Ik zou wel mee willen rijden maar ik heb alleen nog maar mijn kite, mis nog een trapeze, board en safety leash. ik weet niet of jij wat gear overhebt die ik kan lenen?

dylandes 27 May / 2009 / 09:53
Tim: Kheb wel een trapeze over maar geen board over...iemand anders een board voor Tim te leen vanavond?
Grtz, Dylan

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...   Next Page Last Page