Kiten vanuit Utrecht

Door: TimBakker Reacties: 266 Hits: 22122
stompie 02 October / 2009 / 12:14
ben al voorzien van een ride! thnx!

martijncabout 06 October / 2009 / 09:06
Heb week vakantie van me stage(herfsvakantie) iemand die dan ook vrij is en vanuit utrecht naar een spot gaat

laat me ff weten

Gijshigh 06 October / 2009 / 12:19
Iemand voor een vroege ochtendsessie in IJmuiden?

Gijshigh had een 0 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2010)

martijncabout 06 October / 2009 / 13:20
word het zaterdag / zondag wat op horst?

Gijshigh 06 October / 2009 / 13:23
Hey Martijn,

Morgenochtend vroeg. Maar ik ben nog een beetje aan het twijfelen in verband met de voorspellingen (zie topic Morgenvroeg...). Kan dus ook zijn dat ik naar de Slufter ga.

Cheers

Gijshigh had een 0 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2010)

johndoe 19 October / 2009 / 16:07
Wie o wie rijdt morgen vanuit utrecht/zeist of omgeving naar een spot die met ZO vaarbaar is en heeft een plaatsje vrij in de auto? Zou heel chill zijn want die spots zijn niet echt met het ov te doen en ben de hele dag vrij Smiley!

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

--Ivo-- 19 October / 2009 / 17:20
Yo!
Ik ben van plan morgenmiddag ergens heen te karren. Kite is dan weer gemaakt :)
Zat aan Enkhuizen te denken, is volgens mij goed te doen met ZO.
Rond 14.00 wil ik hier weg uit Utrecht.
PM me als je interesse hebt!

Gegroet.

--Ivo-- had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 17 - 21 knots op zijn Starkites S-Bow (2008)

johndoe 20 October / 2009 / 20:08
Vandaag echt super gevarenSmiley heb eigenlijk zelfde vraag als gister. Zo te zien krijgen we morgen weer een top dag dus zijn er nog lieve medekiters die morgen vanuit omgeving utrecht of amsterdam richting binnewater gaan? Zou graag mee willen rijden Smiley

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Crispijn 04 November / 2009 / 11:56
Rijd er iemand vrijdag of zaterdag naar IJmuiden vanuit Utrecht? Zoja, dan wil er graag iets meerijden Smiley

Crispijn had een 2 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Ozone Instinct Light II (2008)

Emiel 23 November / 2009 / 23:45
nou, hopelijk kan ik jullie binnenkort ook vanuit utrecht wat liften aanbieden. Mogelijk heb ik met kay een studio op een zijstraat van de amsterdamse straatweg. Dan komen ook mijn auto's voor de deur dus mocht er plek zijn dan kan er meegereden wordenSmiley. Alleen nog even wachten of we hem dus ook krijgen, vingers crossedSmiley
Topsup.nl - Topsloep.nl

--Ivo-- 24 November / 2009 / 11:00
Gezellig! Welkom in het Utrechtse in ieder geval.
Een studio als in geluids/video studio? Of studio appartement?

Auto's, als in meervoud, patser! Schuilt ook lichte afgunst in hoor met die kever van je Smiley

Toitoi in ieder geval.

--Ivo-- had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 17 - 21 knots op zijn Starkites S-Bow (2008)

Crispijn 24 November / 2009 / 12:09
Welkom in Utrecht! Komt er nog een housewarming? Smiley

Crispijn had een 2 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Ozone Instinct Light II (2008)

stompie 24 November / 2009 / 13:23
even een vraag die niet met kiten te maken heeft, maar ga je de studio kopen of huren? Als je hem huurt, hoe heb je dat ding gevonden? Ben namelijk ook nog opzoek naar een studio of appartement om eindelijk eens uit mijn stinkende studentenhuis te vertrekken!! (ja, sta al ingeschreven bij verschillende verhuur bureaus/makelaars, maar dat heeft nog niks opgeleverd)

kay 25 November / 2009 / 01:54
We hebben 5 minuten gezocht op internet, en kwamen bij deze studio (meerdere kamers eigen badkamer, wc, keuken)! De housewarming komt er zeker Smiley

stompie 28 November / 2009 / 20:09
damn dan doe ik toch iets fout, of jouw budget is gewoon groter dat kan ook Smiley

Crispijn 08 January / 2010 / 14:44
Wie o wie gaat ook snowkiten vanuit Utrecht en weet me te verleiden tot een sessie zaterdag of zondag?

jurputje 10 January / 2010 / 16:10
muiderberg kan je overal staan, en je kan je kite redelijk goed omhoog laten dus eigelijk vind ik het een SUPER BEginnerspot.Smiley
Slingshot kiteboarding/Brunotti--JVP-Kiteboarding

Emiel 10 January / 2010 / 19:12
wij zijn net terug was top op de gouwzee!deze week nog wel meer snowkiten, wie mee wilt?
Topsup.nl - Topsloep.nl

Vliegenaar 10 January / 2010 / 19:17
Waar stappen jullie op bij de Gauwzee? Misschien ff Goggle Maps?

Emiel 12 January / 2010 / 01:57
morgen en overmorgen op de zomerkade in huizen, wie zin heeft?
morgen vanaf een uur of 1 die kant op.
Topsup.nl - Topsloep.nl

kay 12 January / 2010 / 02:11
jaa! Zomekade wordt echt topperdetop!Smiley

Emiel 13 January / 2010 / 20:58
Ik heb een mooie mededeling voor jullie!

Jullie kennen Spin ongetwijfeld, de board vereniging van utrecht als je wilt beginnen met boarden(snow, wake, kite etc.)

Nou ik heb goed nieuws!

Er komt een vereniging bij in utrecht!
Alfa Beta Surfa!
Kay en ik zijn deze momenteel aan het oprichten en we zullen ons vooral richten op mensen die al lekker kunnen boarden en dat zul je ook moeten bewijzen als je lid wordt.
Hierdoor hoeven we ons niet met suffe clinics om mensen de basis te leren bezig te houden maar kunnen we gave dingen gaan doen met de leden!
Tevens ben ik naar de mogelijkheden aan het kijken voor een team inc bijbehorende sponsoren natuurlijk.
Dan komt er elk jaar een wedstrijd en de beste rider van elke sport komt in het team, wat natuurlijk niet verkeerd is!

Ben je nou geen student, verbaas ons dan nog flink extra of misschien kan je ons helpen met de vereniging en dan kunnen we altijd kijken of je alsnog lid kan worden.

We zijn nog bezig met de website maar op facebook hebben we al wel een groep.
Wordt dus snel lid op facebook en als we daadwerkelijk van start gaan krijg je van ons bericht over hoe en wat en dan kun je dan beslissen of je wel of niet lid wil worden.

Alfa Beta Surfa op Facebook

Greetz,
Alfa Beta Surfa!!

Topsup.nl - Topsloep.nl

DM2008 24 June / 2011 / 22:17
Wie is er van plan zaterdagmiddag 25 juni richting Wijk te gaan en heeft daarbij ook nog vervoer?

JorisIII 30 June / 2011 / 10:38
In de weekenden ga ik regelmatig kiten vanuit Utrecht. En ik heb dan meestal nog plek in mijn auto voor 1 of 2 personen.
Tot nog toe ben ik altijd naar strand Horst geweest, maar ben nu wel toe aan het verkennen van andere spots.
Als je mee wil rijden laat het dan even weten, dan zoek ik contact als het gaat waaien in het weekend.

JorisIII 08 July / 2011 / 12:02
Ik ben van plan om morgen Oostvoorne Autostrand eens uit te proberen. Als er iemand van uit Utrecht ook wil, maar om een lift verlegen zit is dit je kans!