@ nautic almata

Door: alain_ Reacties: 64 Hits: 4545
Onbekende gebruiker 21 June / 2010 / 15:34
Dude, stuur ons elke dag ff een update... En vertel ons dan ook elke dag dat t alleen maar mooier wordt!
TjeerdSJ 21 June / 2010 / 18:38
Denkje dat het in de zomer (rond 28 juli) een beetje te doen is voor beginners? Of zal ik me gear maar gewoon thuis laten(of hopen dat ik voordat ik wegga de 21ste nog genoeg ervaring opdoe?)

swiftenaar 21 June / 2010 / 18:49
@Tjeerd, gewoon doen, ben er nog niet geweest, maar naar de verhalen kan je daar prima lol hebben!
Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding

swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)

Devinsol 23 June / 2010 / 15:03
Quote: RII - 20 juni, 2010 (21:44)
Waar varen jullie mee Devinsol ik ben er dan ook over 19 dagen

sorry voor de late reactie ik en me 2 broers varen met slingshot octane en een vriend van ons nu met fuel maar die staat te verkoop dus misschien dan nog een octane of een blade ik zou het niet weten

Devinsol had een 5 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 33 - 39 knots op zijn SlingShot Octane (2010)

alain_ 23 June / 2010 / 18:56
Poging nummer 3!

Ola!

Duurde ff maarja als het eenmaal waait dan zit ik niet non stop in het internet café natuurlijk!

Dus! weer rechtstreeks vanuit nautic almate komt de volgende update!

Eergister ben ik naar las dunas geweest om daar met de "tramontana" te gaan kiten. mooie sideshore wind, maar wel moeilijk vlagerig...
Toch nog wel wat leuks kunnen doen. Om loops te trekken waaide het helaas niet hard genoeg. 25 kn max, wel geprobeerd, pak op broek gekregen…
eigenlijk al geen tramontana wind meer te noemen dus. maar er zijn wel foto's! Dus voor de gene die ook deze kant op komen van de zomer, maak je alvast maar lekker!
mamsie heeft zoals alle mamsies natuurlijk papa en broeder opgehaald op het moment dat het het hardste waait… ach ik ben blij dat mijn mamsie überhaupt foto’s en film maakt! :D

Camera was kapot… leuk effect toch nog!

Tailgrap

Nog wat leuks over de school trouwens… Ze geven daar gewoon les met elastische boardleashes! Schrok ik toch best van. Waarschijlijk moet er eerst een, een kunstgebitje voor dat ze die dingen afschaffen…

Gister was er nog een klein beetje tramontana wind over, ik had het nu wel een beetje gehad dus ben ik met pal aflandige wind het water op geweest… een van de naarste sessies ooit :P zo vlagerig had ik nog nooit mee gemaakt, ik kom vaak op strand horst maar dat is echt een laggertje vergeleken bij die aflandige wind van gister! XD dus na de ochtendsessie zijn mijn vader en ik maar weer eens een mooi rondje gaan rijden door de omgeving.

En MAN wat IS het hier mooi!
Ik kan jullie van harte aanraden om eens met die reet van de camping af te komen en eens een stukje te gaan rijden. Dat vinden jullie mooi hoor!

Dorpje waarvan ik de naam niet weet.

Nog een dorpje waarvan ik de naam niet weet

route 66 la espana

Maar gelukkig kwam gistermiddag dan eindelijk een normale spaanse thermische bries opzetten á 15 knopen! Heerlijk! :D

Kiteloop backloop

Hangend in de lucht

Unhooked kiteloop (geknipt geplakt vanuit moviemaker :P)

Nog even wat over de pogingen. XD ik heb vandaag al 2 pogingen gewaagd om deze update op Hanglos te knallen. Alleen het foto’s uploaden duurt zo verrekte langzaam op de camping. Hebben die gasten van microsoft soms ook siesta hierzo? Nouja hopelijk lukt het wel op het moment dat ik dit typ :’)

Maar dan ben ik nog niet eens bij vandaag geweest… want ik heb natuurlijk gewoon weer op het water gestaan :P en het word met de dag mooier hier! Ik verbaaste me vandaag dat hoe ver ik ook uitvaar ik altijd de bodem kan zien. Super helder water dus!
Vandaag heeft mamsie alleen maar gefilmd dus foto’s zijn er niet van vandaag. (ben al bezig met een WMM edit… word niet echt wat :’)
Morgen ga ik een proberen op de rivier te kiten, dat heb ik ze vandaag ook zien doen namenlijk. Rivier=VLAK! 

Hoe is het weer daar in holland eigenlijk? Beetje wind of?

CIAO!
Advance kiteboarding - Underwave

alain_ had een 5 sterren sessie in Wolderwijd - Zeewolde met maar liefst 10 - 17 knots op zijn Advance Kaiman (2010)

Richaar 23 June / 2010 / 19:05
De eerste foto van het dorpje heet Satuna daar kan je echt gruwlijk snorkelen ! z

Simolo 23 June / 2010 / 19:18

Cool die updates
Sifakah! - Made In Belgium

johndoe 23 June / 2010 / 19:47

in nl is de wind drama :P.

maar nog ff en zit ik ook in spanje :D

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

sennesmid 23 June / 2010 / 20:32

ziet er top uit man hier is de wind bagger hoop binnekort ook op een lekker briesje van 15 a 16 knopen kan ik mooi me nieuwe kondor gebruiken

TMK 23 June / 2010 / 21:16
Met je briesje, ik wacht nog steeds op een Beaufort 7 om mijn 7m2 eens uit te laten.
Kiteboarding gets me high, in the sky!!!

daan3 24 June / 2010 / 16:06

je hebt et wel naar je zin daar!! gelukkig is het hier ook lekker warm gister heb ik weer voor et eerst op me board gestaan achter de auto
als je weer terug ben moet je ook maar keertje mee wakeboarden achter de auto!

fijne vakantie nog daar!!
Antixsports.com Liquid Force

--Remco-- 30 June / 2010 / 22:28
Alweer nieuwe updates ?
'Ride it Hard'

--Remco-- had een 1 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 6 - 10 knots op zijn SlingShot TurboDiesel (2006)

swiftenaar 30 June / 2010 / 23:22
Ja Alain, keep us posted.. verhaaltje over de 4 spanjaarden?
Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding

swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)

Devinsol 01 July / 2010 / 06:47
nogg negen dagen en dan ga ik ook
dus zijn er nog meer mensen op nautic in de periode 11-29 juli?

@alain mooi foto's, helemaal van die boeien daar zit ik vorig jaar nog omheen met me lijnen

Devinsol had een 5 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 33 - 39 knots op zijn SlingShot Octane (2010)

Onbekende gebruiker 01 July / 2010 / 08:49
Yes, ik mag een 10m kite lenen! DANK U Justin!
TjeerdSJ 01 July / 2010 / 09:53
Is er een beetje schaduw op die camping? Is eigenlijk wel een pré voor me ouders....

rickiej 02 July / 2010 / 04:43
Parasol

Mosquito 02 July / 2010 / 07:05
Die kapotte camara is behoorlijk makkelijk te repareren!

Vinger wehalen voor de lens

TjeerdSJ 02 July / 2010 / 20:39
Tis de sluiting die vast zit, is alsnog goedkoop te laten repareren

neok 02 July / 2010 / 21:54

ziet er beter uit als vorig jaar toen was ik daar ook en was het maar een knoop of 15 max

strekke 02 July / 2010 / 23:16
Hoe ziet de wind er uit voor de komende dagen/na het weekend? Ben vanaf dinsdag ook in de buurt en de kites gaan mee

Devinsol 03 July / 2010 / 09:09
Quote: TjeerdSJ - 1 juli, 2010 (10:53)
Is er een beetje schaduw op die camping? Is eigenlijk wel een pré voor me ouders....

je kan op de camping voor een paar euries een schaduw kleed kopen, echt een must
daar kan je wel door heen kijken(licht) maar je hebt wel schaduw en die dingen zijn groot
wij komen als het goed is de elfde of de twaalde aan heb er nu al zin
weg uit dit op dit moment windloze landje

TMK 03 July / 2010 / 14:01
Quote: SKdB - 21 juni, 2010 (14:41)
Zo mooi weer en dan teveeeel wind.........had ik in fuertefentura ook, en heb toen een 4m2 Switchblade gekocht. kon ik tot 35 knoop nog kiten.

Weeg jij 40kg?!
Kiteboarding gets me high, in the sky!!!

Marcelp102 03 July / 2010 / 14:45
Ik ben de 23ste vlak bij, bij camping Laguna. Kan niet wachten
Sponsered by; Humankite

Marcelp102 had een 1 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 10 - 16 knots op zijn Ozone Catalyst (2010)

Richaar 03 July / 2010 / 15:10
Waar zit je Marcel...& waar ga je kiten