Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
YJ-kite had een 5 sterren sessie in Workum met maar liefst 17 - 23 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2008)
Lars_023 had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 16 - 18 knots op zijn Ozone Enduro (2016)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Registreerde: 01 September 2011
Na een paar emails heen en weer naar de klantenservice van Transavia, ben ik er nog steeds niet uit hoe het zit met het verdelen van gewicht in mijn ruimbagage.
Heb voor 40 euro die sportuitrusting bijgeboekt ( daar zit dan 15 kg extra gewicht bij) en ik heb een normale koffer van 23 kg. (reis samen met m'n zusje)
Die kitetas is zo'n 28 kg. Volgens mij mag je dan het gewicht verdelen tussen de koffer en de kitetas. Mijn kitetas zou dan 28 mogen wegen en de koffer 10. Volgens de klantenservice van Transavia mag je echter geen gewicht verdelen tussen normale en bijzondere bagage..
"Het is niet toegestaan om uw watersportuitrusting en uw ruimbagage van 23 kg in gewicht te verdelen. Watersportuitrusting valt onder bijzondere bagage. Het is alleen mogelijk om normale ruimbagage onderling in gewicht te verdelen."
Maar op de site staat dit:
"TIP!
Door het boeken van een sportuitrusting mag u 15 kg extra gewicht vervoeren. Bijvoorbeeld: reist u met 1 koffer van max. 15 kg en 1 sportuitrusting van max. 15 kg, dan mag u in uw koffer 20 kg en in uw sportuitrusting 10 kg vervoeren, zolang het totaalgewicht niet hoger is dan 30 kg."
Iemand hier ervaring mee?
YJ-kite had een 5 sterren sessie in Workum met maar liefst 17 - 23 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2008)