kut man! ik kan zelf de topic titel niet veranderen... wil een admin ff aan allebei de kanten één sterretje weghalen? dit verkracht de layout in linkerframe zo... staat slordig.
thnx
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
ik ga slapen vandaag bloedbank bezoek gehad dus ben beetje dood..:O
:Z
rara, 4 uur aan verslag gewerkt.. maar 5 pagina's af... hoe doe je dat...:|
ik ben vorig jaar 2 oakleys verloren en van mun arnette brak een pootje af twee weken geleden :(
ik heb er nog eentje over....de lelijkste 8)7
2 jaar geleden was een goed jaar.....nul verloren ik had er eentje
drie jaar geleden ook 2 verloren alweer 1 op de auto gelegd bij tanken en weggereden met bril op dak zo ben ik vorig jaar ook eentje kwijtgeraakt :P
meeste in cal. gekocht goedkoop in de aanbieding hoor....die nieuwe metalen vind ik te zwaar en te duur :) ik wil plastiek :)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Fokke, da's best nog een goede score...
Bij mijn afstuderen heb ik geluk gehad dat ik in het begin in een aantekeningen boek wat text geschreven had. Dat vond ik toen ik helemaal vast zat. Gewoon 4 uur werken en halve pagina af hebben.... Dan voel je je nog kutter als dat je helemaal niks doet...
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
heel mooi fototje...kzag hem bij gallery staan...denk niet dat daar regelmatig gekeken word _/-\o__/-\o_
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
en zóveel geld uitgeven aan een zonnebril |:(8)7:X
Koop ik kites van :)
owja sprak net christiaan nog ... die zit elke dag standaard op het water met SS 9 of 11 :(
Ik wil ook naar cabarete :|
Registreerde: 21 November 2002
------
Officieele openingspost:
Deze is bedoeld voor al je gezellige gelul aldan wel of niet over kites, zonnebrillen of de dikke pens van shinn. Maakt niet uit. Ook slowchatten mag
Stel voor dat jullie hem dan elke 1000/5000 posts op slot gooien en een er dan weer een nieuwe komt :D om het beetje binnen proporties te houden.
------
Is er trouwens een mogelijkheid om onderwerpen te splitsen als admin/mod? op vliegerforum.nl hadden we altijd de optie dat we offtopic reacties uit het onderwerp konden halen, en dan in het grote offtopic topic konden pleuren.
-------
ik trap af met de heuse oakley