Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
He's back :) Rob heb me gemist, gaaf O-)
Enne Wolfje, ik ben niet bij 't zwin geweest helaas, alleen maar bij strandopgang 13 geweest (tijdgebrek om naart zwin te gaan, en ik zat op 4 minuten lopen op Hoogduin) Vrijdag lekker gevaren, in het begin wel mega veel stroming (dus maar ff binnen de paaltjes gebleven, dan verloor ik in ieder geval niet zoveel hoogte.....
Stond jij trouwens voorop de badkoerier ??? Foto van een Sonic & 2 Skoop2's.
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
je was daar toch met familie ofzo? is de spot aanrader? ben je i.v.m. terschelling bv niet erg gebonden aan Z-westelijke winden?
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Yeah, was zusje en andere familie aan het onderrichten in de kunsten van het kiten en zo. NW was aanlandig op de spot waar ik zat, en ging ook nog wel met lager water. Bij het zwin (waar Wolfje zit) kan je volgens mij met vrij veel richtingen varen.
Maar ik liep iets van 300 meter van tent tot op het strand :P
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
ja,ik stond met de sonic op de voorkant van de badkoerier,splash was die andere
jammer dat het niet zo'n scherpe foto is
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
het heeft nix met kitesurfen te maken maar wel lache om te zien!!:):
http://www.student.kun.nl/g.lasterie/mirrored/matrix.ping.pong/matrix.ping.pong.wmv
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
jongens, ik ben weer terug vanuit spanje, net 18 dagen lang in de baai van rosas gezeten ( camping las dunas ) en was wel redelijk
meeste dagen kon ik redelijk varen met me 15.5 airush ( ik weeg 50 ) maar echt springen was er niet bij........ maar 1 echt super gave topdag gehad, bft dikke 6 en me sonic 11.5 opgezet, sprongen van 8 meter volgens me pa!!!!! maar me pa is niet echt goed in foto's maken 8)7 alle foto's waren van het water, ik was dan net een stukkie verderop................ 8)7|:(
dat was dan weer mijn korte verslag van mij vakantie!!!!
jah!!!ik.kom.net.terug.van.terschelling!!!
was.wel.bruut...
vanochtend.was.er.egt.te.veel.wind.vooor.me...
ik.werd.met.mijn.8.fuel.(2002).alle.kanten.op.geblaze!!!:?:?:?:(:(:(
mmh dan is rosas toch niet echt goed heh hans....1 topdag :|
hoorde ik al van paar anderen dit weekend
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
VET !!!!!!!!!!!!
iK HEB WEER TWEE WERKENDE dv CAMERA'S !
( even wezen solderen en pielen)
Ik nodig hierbij sicke gasten en lekkere wijven uit
Zodat ik weer even een mooie film kan gaan schieten.
Kheb hele zomer al niks ! :-(
Tijdens Zuis Zuidwest en veel zon ( betere plaatjes schieten)
WiE O WIE? en ik moet kiteloops zien ! en crashes!
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
dave, kom anders eens een keertje naar horst ;) ik kan nergens anders heen om te varen 8)7
Registreerde: 24 October 2001