offtopic is dus juist ontopic hiero :D
GEFELICITEERD!!!! :*) 17 jaar alweer! waar blijft de tijd! ik weet nog wel dat je nog zo'n klein hummeltje was :?
Anyway, nog wilde plannen vandaag verder? vrij van school gekregen? komt martijn nog? vanavond feest?
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
lagge! en wanneer kunnen we je foto verwachten? :)
hey rob en de zijnen, vanavond bij marte dus gratis drank :)8)7
Rob werkt toch bij osaris (oid) dus kan hij mooi SS GTO 9 voor haar meenemen, kan ze meteen leren kiten :D
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
gefeliciteerd PunkieJ!
en waar was die gratiz drank?
volgens mij ergens ver in het noorden :( Iemand auto? :P
Btw, heb net voor me meisje een profiel aangemaakt :D nou nog ff pushen dat ze hem gaat gebruiken :)
De foto kun je na het weekend verwachten :P
Enne, de drank? In Friesland haha, ;)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
jarig op vrijdag de 13de :X (jij doest snel!)
kennisen vanmij gaan vandaag trouwenin groningen, wouk eerst nog naartoe gaan... JAAA! Trouwen op vrijdag de 13de! haha
gefeliciteerd punkiej!!
:0:
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
heb net allemaal leuke fotos van ilse gehad :D maar ja. eerst ff vragen ofk ze mag plaatsen. ze was zelf net ook hier aant kijken en ze vond het stom dak zo over dr aant opscheppen was ;)
Ik heb andere avatar van mijn eigen hoofd alleen... upload hem steeds, maar wil niet lukken :( hij blijft die andere houden..
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
haha is die foto om 6 uur s'ochtends gemaakt :
maarre vandaag liep er een zwarte kat op het schoolplein, echt nog nooit een kat op het schoolplein gezien :?
maar verder zijn me tentames wel goed gegaan...naar mijn gevoel.....
echt sick, vanochtend reden we naar school, rijd een vriendin zomaar over een muis...nog nooit een muis gezien op die weg...en dat beest word dan psies overgereden door een band van 5 cm breed |:(
zeker vrijdag de 13e voor dat beest....hij ademde nog, maar ze darmen lagen eruit, kheb nog maar keer over ze koppie heen gereden O-)
enne marte en ek nog gefeliciteerd!!!
Thxx, maarre ik ben nie geslaagd hoor, alleen jarig :P
Fokke, wat heb jij toch met je meisje? :P
Registreerde: 24 October 2001
Fokke, je kan het ook gewoon aan je vriendin vragen :P
Owja heel erg offtopic: maar ik ben jarig :P