heel vroeg denk ik :) zal wel uurtje of 4 zijn, maar reken er maar niet op dat er dan al wind is :P
laten we het over andere hobbys hebben fokke. das tenmisnte OFF topci
ik ben weer fanatiek aan het mountain bike in de laate uurtjes als er geen wind is. enne verder heb ik dino's in me kamer die krekels vreten
schildpadden?heb ik ook gehad 2 stuks maarliefst. verzorgde ze phat goed, maar had geen bescherming om het verwarmingselement waar ze zo graag zaten :( daar schoven ze steeds overheen, uiteindelijk een zwakke plek creerent (ging jaartje overheen) en toen klapte die en stonden de padjes onder 220. schildpaddensoep noemen ze dat ook wel :)
ik wil verder weles studeren. probeer nu wat meer rustpunten in mijn leven te bakken B) werkt best goed moet ik zeggen! teveel computeren is niet goed voor je... trust me 8)7
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
Hobby's : KITESURFEN, agressive inlinen in de vert, kitebuggyen, longboarden over de boulevard, en mijn maatjes klieren._/-\o_ Tja, je moety toch wat he!?
Ik ben gister trouwes wezen surfen op bloemendaal met 15m/s stoten19m/s , met een 8m2.
Er stonden super golven en de stroming was ook niet te kort!! Kep 3 sprongen gemaakt vet boven de 10 meter, en 1 no/footer die uithaakte op 6 meter hoogte. Dus ik had mijn bar in me ene hand en mijn board in mijn andere hand en omdat ik aan 1 kant van mijn bar hing draaide die kite een kiteloopen klapte ik BRUUT op het water8)7|:( . Gelukkig was er nog een toffe gast die mijn Kite opving 200 meter verder.
Dat was me het avontuurtje wel!:O
teeering dat doet au! wel bruut dat je een 2002 8m2 ss hield met zoveel wind! respect.
Ik hield 10 niet, was wel op water... buiten vlagen ging het prima, maar omdat ik in de vlagen af en toe echt gelanceerd werd en er veeeel windsurfers waren was het te link
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Ik was met mijn fuel 7 van 2003, maar in het slingshot boekje staat dat ie werkelijk 8m2 is.
En baai de wee het staat stoerder dat je met een 8m2 heb gekite in 20m/s :
Die apen vlieger van jou is toch vet lang te houden? Laatst op oostvoorne was die newzeelandse gast, die ging hoog jonge! maar dat was ook het enige wat hij deed. Gisteravond waaide het eigelijk ook te hard om te tricken. Alhoewel een kiteloop op 12 meter hoogte wel sick geweest was8)
over en OUT8)7
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
ek: :O
verder... vandaag kommik opt strand... nix meer! niet gevaren dus.. klote zooi.
Hoe zit het inderdaad met de lycra's?
Registreerde: 24 October 2001
oef lastig ;)
hoe laat is het eigenlijk licht?...dan kan ik misschien weer is voordat ik naar mijn werk ga rippen :)