Het Grote OFFTOPIC Topic

Door: Fokke Reacties: 236 Hits: 4356
RobbyNitroz 17 June / 2003 / 21:55

oef lastig ;)

hoe laat is het eigenlijk licht?...dan kan ik misschien weer is voordat ik naar mijn werk ga rippen :)

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

kay 17 June / 2003 / 21:56
>:)

Michiel 17 June / 2003 / 22:04

heel vroeg denk ik :) zal wel uurtje of 4 zijn, maar reken er maar niet op dat er dan al wind is :P

laten we het over andere hobbys hebben fokke. das tenmisnte OFF topci

ik ben weer fanatiek aan het mountain bike in de laate uurtjes als er geen wind is. enne verder heb ik dino's in me kamer die krekels vreten

~~ Wind is my XTC ~~

haaaanz 17 June / 2003 / 22:06
ik doe aan de sport iedere dag naar school toe fietsen, moet iedere dag in totaal 20 km fietsen, 10 heen en 10 terug...... en dan kom ik ook nog eens iedere dag langs strand horst als ik naar school toe fiets, das pas echt klote als je laat uit bent, je weet dat je niet meer kan gaan kiten en dan zie je ze allemaal knallen terwijl je langs horst fietst 8)7|:(

Johannes 17 June / 2003 / 22:06
dino's in je kamer ?!
himal gek!

Fokke 17 June / 2003 / 22:07

schildpadden?heb ik ook gehad 2 stuks maarliefst. verzorgde ze phat goed, maar had geen bescherming om het verwarmingselement waar ze zo graag zaten :( daar schoven ze steeds overheen, uiteindelijk een zwakke plek creerent (ging jaartje overheen) en toen klapte die en stonden de padjes onder 220. schildpaddensoep noemen ze dat ook wel :)

ik wil verder weles studeren. probeer nu wat meer rustpunten in mijn leven te bakken B) werkt best goed moet ik zeggen! teveel computeren is niet goed voor je... trust me 8)7

NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

Johannes 17 June / 2003 / 22:09
uhm ik fiets ook elke dag naar school maar dat is maar 5 min. dusss ,verder chill ik um wel achter de computer en verder ga ik weleens feesten..!! :P
himal gek!

Michiel 17 June / 2003 / 22:13
nee hagedissen, eentje heeft vandaag eitjes gelegd _/-\o__/-\o_
enne ander had eitjes, maar die kan ik niet vinden :(
oja stappen natuurlijk ook een grote hobby, het liefst 1x in de week. Noordwijk rulezzz
~~ Wind is my XTC ~~

Denis 17 June / 2003 / 22:15
Ohh, verder hobby's ehh, waterpolo, racefietsen, hardlopen (ja ik zie er niet naar uit ;)) proggen in matlab, C( ). Ehh, ehhh, ehhhh, kiteboards maken :)
Kiten is harde plasser !

Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)

Jurrien 20 June / 2003 / 12:09

Hobby's : KITESURFEN, agressive inlinen in de vert, kitebuggyen, longboarden over de boulevard, en mijn maatjes klieren._/-\o_ Tja, je moety toch wat he!?

Ik ben gister trouwes wezen surfen op bloemendaal met 15m/s stoten19m/s , met een 8m2.

Er stonden super golven en de stroming was ook niet te kort!! Kep 3 sprongen gemaakt vet boven de 10 meter, en 1 no/footer die uithaakte op 6 meter hoogte. Dus ik had mijn bar in me ene hand en mijn board in mijn andere hand en omdat ik aan 1 kant van mijn bar hing draaide die kite een kiteloopen klapte ik BRUUT op het water8)7|:( . Gelukkig was er nog een toffe gast die mijn Kite opving 200 meter verder.

Dat was me het avontuurtje wel!:O

---===Kitefabriek IJmuiden===--- Kite reparaties zoals het hoort! facebook.com/kitedokter

Fokke 20 June / 2003 / 12:27

teeering dat doet au! wel bruut dat je een 2002 8m2 ss hield met zoveel wind! respect.

Ik hield 10 niet, was wel op water... buiten vlagen ging het prima, maar omdat ik in de vlagen af en toe echt gelanceerd werd en er veeeel windsurfers waren was het te link

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

Jurrien 20 June / 2003 / 15:50

Ik was met mijn fuel 7 van 2003, maar in het slingshot boekje staat dat ie werkelijk 8m2 is.

En baai de wee het staat stoerder dat je met een 8m2 heb gekite in 20m/s :

Die apen vlieger van jou is toch vet lang te houden? Laatst op oostvoorne was die newzeelandse gast, die ging hoog jonge! maar dat was ook het enige wat hij deed. Gisteravond waaide het eigelijk ook te hard om te tricken. Alhoewel een kiteloop op 12 meter hoogte wel sick geweest was8)

over en OUT8)7 

---===Kitefabriek IJmuiden===--- Kite reparaties zoals het hoort! facebook.com/kitedokter

RobbyNitroz 20 June / 2003 / 20:59
112 bellen kay? ;)

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Denis 20 June / 2003 / 23:27
Fokke stuiterde als een Spalding ;)
Kiten is harde plasser !

Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)

Fokke 21 June / 2003 / 01:09
buiten vlagen ging ok, maar als het vlagen waren verloor ik na golfjes me rail... weet dan niet goed wat ik moet doen.. kite laaghouden ofzo? in overpowered condities dus.. Maar véél windsurfers, vind ik dan risky om  kite laag te doen... :(

RobbyNitroz 21 June / 2003 / 07:28
kie laag en buttdipz ;)

extremekiter 21 June / 2003 / 11:15
hmm k heb gister 2 uur lang met me gxr 16.5 kunne varen. af en toe wel gigantisch overpowered maarja :)
W W W . V E R S U S S H O P . N L

kay 22 June / 2003 / 14:45
>:):X|:(: _/-\o_

RobbyNitroz 22 June / 2003 / 16:33
15 en later  mun 17 gevaren gister 

extremekiter 22 June / 2003 / 16:57
  Ik was weer op dat hele kleine rotmeertje vrijdag. Toen ik daar aankwam waren er een paar windsurfers die niet bepaald blij waren dat ik kwam met een kite. Ze zeiden van ja als je hier springt lig je meteen in de boom enzo. Ze dachten ook dat ik een prutser was, kortom ze deden niet echt aardig tegen mij. Ik ga dus het water op en de eerste sprong die ik maak was meteen een backside 1080 en jahoor wie hoor je verbaasd ohhh roepen.... die windsurfers. Later nog wat sprongen gemaakt o.a een frontside 720 tailgrab en een hele hoge stiffy. Toen ik dus van t water afkwam deden al die windsurfers heel relaxt tegen mij en wouden ineens van alles van t kiten weten (hoeveel t nou kost en of het nou moeilijk is.) De wind was er wel erg vlagerig, maar voor mij was het te doen en dr zitten ook aardig wat lekkere wijfen in bootjes op t water

http://zelfbouwboards.computerdokter-groenlo.nl/hilgelo/ hier hebbie wat foto's van die vijver. De foto s zijn s avonds gemaakt toen het net ff geregend had, dus t is er nie meer erg druk

Johannes 23 June / 2003 / 17:06
rob, hoe zit het btw met de lycras ?? ;)al fotos? ik wil ze wel zien :)
himal gek!

FrEeZe 23 June / 2003 / 17:12
Nou EK als je op dat plasje mooi kunt knallen ga ik 't zeker volgende week op 't Ruthbeek proberen 8)7

extremekiter 23 June / 2003 / 17:35
vandaag was t kut. me 10 was te klein af en toe en me gxr 16.5 was af en toe veel te groot. Maarja al die wijfen aan de kant maken alles weer goed :)

FrEeZe 23 June / 2003 / 17:36
Ja die vlagen das echt waardeloos in 't binnenland... maar je moet wat he

Fokke 23 June / 2003 / 20:01

ek: :O

verder... vandaag kommik opt strand... nix meer! niet gevaren dus.. klote zooi.

Hoe zit het inderdaad met de lycra's?