ff iets anders:
wie weet er een paar heftige rock nummers? ik heb ff zin om wat rock te luisteren..:P
Nieuwe cd van metallica
deftones
oude cd's van metallica (van voor load)
space marines
mucky pup
megadeath
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
waaaaaaaaaahhhh :(
wat ga je daar voor werk doen dan? en wat doe je nu? of hoe ga je rondkomen?
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
ik kan voor mijn werk in oostenrijk gaan wonen....maar te ver van de weisensee ;)
at lijkt me zowiezo nix om te wonen :)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
gasten....
ik.wil.out.gaan...maar.der.is.geen.wind!!!!HOEREN:(:(:(|:(|:(|:(
voor.degene.die.het,nog.niet.weten...
me.spatie.is.naar.de.klote...|:(|:(|:(
vandaar.die.puntjes...8)7
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
K ga me tube zo maar es plakken. me gxr loopt telkens heel langzaam leeg :( Eerst moest ik hem om de 2 uur oppompen, maar nu kan ik elk half uur aan de slag :?
Voor als ik geen gat kan vinden, of ik de hele tube verneuk. wat kost ongeveer een nieuwe tube voor een 16.5 gxr?
Registreerde: 21 November 2002