RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
erg druk gehad en moest hele lycra opnieuw maken heh....meer werk dan ik d8 en mag maar 6 kleuren gebruiken. Mmh maar fokke ik weet dat jij bent voor afschaffing van de kitebabes op news...maar die lycra is ook niet geheel verlost van hum vrouwelijk schoon....
ik heb de sjik gisteren afgetekend....text erop en ff met bom ernaar kijken en dan issie klaar,,,,ofwel morgen naar drukker sturen en dan drukken maar....:*)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
beterzzzz
kzal vanaaf echte kite babe gaan posten fotos moeten nog gemaakt worden >:)>:)
freeze....vette icon! :)
michiel....wat is dat voor icon man....een bootje? :?
hehe lul, das me litewave met boots B)
beetje donkere foto, moet nog ff keer veranderen....boots weggebracht, damn khad geen tenen meer man. En nee niet me zus hahaa
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
de foto's die ik vandaag gemaakt heb. ze komen allemaal nog bij het news gebeuren...vast voorproefje
Registreerde: 11 June 2002
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)