kite importeren china / indonesie

Door: tomba55 Reacties: 60 Hits: 8325
Marle 23 August / 2009 / 08:39
Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen van kites op surfpirates.de?

jordy_hero 23 August / 2009 / 08:46
Quote: Marle - 23 augustus, 2009 (10:39)
Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen van kites op surfpirates.de?

Ja hoor goede site, gewoon een kite uitzoeken en even mailen wat the special price is ;) dan krijg je voor een scherpe prijs, bij mij was het binnen 3 dagen je kite thuis.
Bruut kite :)

perry 25 August / 2009 / 14:38
klik voor een grote versieeen vakantiekiekje van je makers

perry had een 4 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 14 - 19 knots op zijn North Evo (2009)

tomba55 31 August / 2009 / 06:43
Om het verhaal even af te maken..(wie niet waagt wie niet wint) ......ik ben helemaal meegegaan met mijn indonesische vriend en heb hem de wereld in kiteverkoop in nederland beloofd. Ik heb het bedrijf trouwens gecheckt via de ambassade en daar kwam niet veel moois uit. Ik heb hem voorgehouden dat er veel twijfels zijn en dat mij door hun ambassade geadviseerd is geen zaken te doen. Ik heb hem gezegd maar bewijs te leveren door de kite op te sturen en mij pas te laten betalen als hij binnen is. Het werd steeds leuker want ik had namelijk verwacht nu al nooit meer wat van hem te gaan horen. Tot mijn grote verbazing zei hij akkoord te gaan ?????????????????????????? Hij vroeg mij precies mijn bestelling door te geven en het bezorg adres. Het zou direct verscheept worden...... ?????????????????????????? De volgende dag weer een email met "Proof of delivery".....wat had hij nou gedaan (ik moest zo lachen) hij had een DHL formulier helemaal ingevuld, met mooie stempels en alles en daarop was een datum ingevuld met een handtekening van DHL dat de zending bij hem de deur uitgegaan is. Dit was volgens hem het bewijs dat hij het verstuurd had. De laatste drie getallen van het Airwaybill nummer waren zwart gemaakt en ik zou die krijgen zodra het geld op zijn rekening stond. Het mooiste komt nog................. Deze man heeft niet eens een idee wat een kite is want op het DHL formulier stond bij gewicht LET OP ------>>>>> 32 KG !!!!!!! voor 1 kite ha ha, die zal lekker vliegen.

Jullie begrijpen dat ik daarna natuurlijk helemaal niets meer heb gehoord............ (einde verhaal)

harold 31 August / 2009 / 07:01
Hahaha wat een verhaal zeg 32 kilo voor een kite dan heeft hij zeker een doos vol met bakstenen opgestuurd.
iets met vliegers ofzo

D-ice 31 August / 2009 / 09:07
Flauw hoor Tomba... Hij al die moeite voor je doen en jij betaald niet! Smiley

tomba55 01 September / 2009 / 16:30
je hebt gelijk D-Ice ik maak toch maar wat geld over, die jongen moet ook eten toch? Het zou me trouwens niets verbazen als hij ergen midden in de jungle van Sumatra trappend op een fiets voor de electriciteit voor zijn PC. Water is er vast ook niet in de buurt dus waarschijnlijk weet hij niet eens waarvoor die kite gebruikt wordt.
Vandaag trouwens goeie wind, ben vanmorgen Schellinkhout geweest.

kitesurfer2000 01 September / 2009 / 17:48
Hmmmmmm het kan best zijn dat hij per ongeluk 2 kites in de doos heeft gedaan.
En dat voor 300 euro, dat is echt geen geld!!!

kitepower07 01 September / 2009 / 21:04
of een stuk of 3 nieuwe lunacy's 2011, als PloofSmiley
Niet gelijk zo negatief over onze hardwerkende oosterburen! hehe
5bft!

Jurrien 01 September / 2009 / 22:02
Gewoon lekker bij een (NL) winkel halen, daar ga je ook heen voor je advies en service.

Smiley
---===Kitefabriek IJmuiden===--- Kite reparaties zoals het hoort! facebook.com/kitedokter

dr511 01 September / 2009 / 22:13
ga je nou nog betalen dan ? want die doos staat me in de weg
Ziki Ondergoed, schultenbrau