Probeert skyhigh de boel te flessen in Workum?

Door: mkite Reacties: 63 Hits: 3365
Richaar 03 June / 2010 / 12:15
Quote: cozmo - 3 juni, 2010 (09:16)
Ik weet in ieder geval wel dat die gasten van Sky High! Schellinkhout je flessen. Die moet je met een korreltje zout nemen met hun stoere praat.

ik heb jou zien springen maar wordt je ook niet echt blij van

mkite 03 June / 2010 / 12:18
Quote: Richaar - 3 juni, 2010 (13:15)
Quote: cozmo - 3 juni, 2010 (09:16)Ik weet in ieder geval wel dat die gasten van Sky High! Schellinkhout je flessen. Die moet je met een korreltje zout nemen met hun stoere praat.Hou je Bek is mongol ik heb jou zien springen maar wordt je ook niet echt blij van

Zeg gast ga ergens anders forums vervuilen met je gescheld, als je niks nuttigs te melden hebt hou je dan stil.

Vinni 03 June / 2010 / 12:23
Quote: Richaar - 3 juni, 2010 (14:15)
Quote: cozmo - 3 juni, 2010 (09:16)Ik weet in ieder geval wel dat die gasten van Sky High! Schellinkhout je flessen. Die moet je met een korreltje zout nemen met hun stoere praat.Hou je Bek is mongol ik heb jou zien springen maar wordt je ook niet echt blij van

En jij kan het wel wil je zeggen.... Anders kap je nu gewoon een keer met dat arrogante gescheld van je de hele dag op het forum!!
https://www.youtube.com/watch?v=kaivPVd_rhI

Richaar 03 June / 2010 / 12:24
En dat zegt de grootste spammer AKA ultra beginner

Slis 03 June / 2010 / 12:25
@ Richaar, ga eens naar buiten je zelf vervelen
BY SLIS: LIQUID FORCE & C-SKINS

Richaar 03 June / 2010 / 12:27
Nope daar is hanglos voor

Vinni 03 June / 2010 / 12:32
Quote: Richaar - 3 juni, 2010 (14:24)

Haha Richard word geboekt door een ultra beginner!!
https://www.youtube.com/watch?v=kaivPVd_rhI

kruimeltje 03 June / 2010 / 12:47
sky fly away ith your money,snakes
Telstarshop - Telstarboardshop

kruimeltje had een 2 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 12 - 19 knots op zijn Naish Torch (2010)

mkite 04 June / 2010 / 06:14

Nou ik zag aan de update dat we in ieder geval bij Kitemobile gratis lycra krijgen, ik hoop echt dat er geen misbruik van gemaakt gaat worden.

Maar 10 punten voor Kitemobile voor de reactie en actie

Beste Workum kiters,

Geen verplichte betaling aan de Workum waterkant!

Heb met de gemeente gesproken, van hun kant komt nog een officieel bericht.
Voor alle duidelijkheid er is geen verplichte betaling voor kitezone Workum.
Tot mijn grote spijt wil de gemeente in juni, juli, augustus dat vrije kitesurfers zich bij de 2 kitescholen aanmelden en een lycra dragen net als de kitescholen. Het is aan de kiteschool hoe ze de lycra's organiseren. KiteMobile zal in ieder geval geen betaling vragen.

Als regiovertegenwoordiger had ik het op de begeleiding aan de waterkant ingezet (strandwacht, stagiaires/instructeurs) echter de gemeente wil visuele duidelijkheid in de vorm van lycra's.

Workum is een populaire kitezone, de gemeente probeert op deze manier de grootschaligheid in te beperken.

Groet
Stef de Jong
NKV regiovertegenwoordiger Nijefurd

cozmo 04 June / 2010 / 07:13
Quote: Richaar - 3 juni, 2010 (14:15)
ik heb jou zien springen maar wordt je ook niet echt blij van

Hahaha gast. Ben je op je pikkie getrapt? Stel je anders eens even voor op het strand als je zo stoer bent zoals je je op het forum voor doet. Het waaide op die movie van jou simpelweg geen 45 knopen. KLAAR!

Maar post maar eens wat foto's van jezelf als je je beter dan mij voelt

PS: Waar is eigenlijk je Skyhigh movie topic op Hanglos naartoe, hij is onvindbaar geworden voor mij lijkt het?
The edge is a dangerous place to live!

mkite 04 June / 2010 / 07:17

Nice picture

swiftenaar 04 June / 2010 / 08:13
@Cozmo, te herkennen aan boardleash
Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding

swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)

dr511 04 June / 2010 / 08:14

hangt die cozmo gewoon op de kop man !
of heeft ie de foto omgekeerd gepost
zo eigenlijk nog wel harder zijn mmmm
Ziki Ondergoed, schultenbrau

cozmo 04 June / 2010 / 08:21
Quote: dr511 - 4 juni, 2010 (10:14)
hangt die cozmo gewoon op de kop man !of heeft ie de foto omgekeerd gepostzo eigenlijk nog wel harder zijn mmmm

Die trick heb ik ook in de pocket hoor

Ik ga weer even nuttige dingen doen. Naar de Wine en Design beurs in Den Haag voor mijn stage bijvoorbeeld
The edge is a dangerous place to live!

Jackee 04 June / 2010 / 08:39
dan post je 2 mooie fotos Coz en ga je gelijk weer de nicht uithangen!

zo neemt niemand je meer serieus natuurlijk
If I had to rate kiteboarding, it would be right up there next to shitting and cumming!

jorrit 04 June / 2010 / 09:03
Van alle klagers in dit topic heb ik er maar weinig gezien die zo veel doen om de spot open te houden als de mensen van Sky High.
Mensen aanspreken die de regels overtreden, kites uit de strandzone halen en actief meehelpen om de spot veilig te houden. En ja, kite mobile doet dit ook.

Denk dat al die mensen met een grote mond hier maar eens even een pool moeten maken en dan zelf de hele dag op Workum aan de kant moeten gaan zitten om lycra's uit te delen. Jongens, denken jullie er wel even om dat ze besteld en bedrukt moeten worden? En als je dan al die moeite hebt gedaan moet je ook nog in de gaten houden of iedereen zich aan de regels houdt, want je bent pas echt de sjaak als iemand met een lycra met jouw logo er op alle regels overtreed. Dan is het ook nog jouw schuld dat de spot gesloten wordt.

Te triest al die reacties hier. Dat kite-mobile niet 5 euro rekent en sky high wel is echt niet spannend. Daarover klagen = sex met mieren. Dat beide scholen max hun best doen om de spot open te houden, ieder op zijn eigen manier, daar mogen wel wat meer mensen hun waardering over uitspreken.

Dus Kite Mobile en Sky High: mensen super bedankt voor alle moeite die jullie doen om onze spot open te houden
Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people.

larsdemo 04 June / 2010 / 09:26
Het registreren is eenmalig en kost €5,-. je hoeft je dus niet dagelijks te registreren, 1x per periode, dit kan dus een dag, week, of langer zijn.

Masselaars bij ons moet je 70 euro betalen om te mogen kiten.
All We Do Is Kiteboarding

larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)

Highmen 04 June / 2010 / 10:14
Quote: larsdemo - 4 juni, 2010 (11:26)
Het registreren is eenmalig en kost €5,-. je hoeft je dus niet dagelijks te registreren, 1x per periode, dit kan dus een dag, week, of langer zijn.Masselaars bij ons moet je 70 euro betalen om te mogen kiten.

Dan wil ik mij graag voor 50 jaar registreren.
Denk goed, wat u met uw laatste kudo doet!

Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)

idefixe 04 June / 2010 / 12:07
Het is geen kwestie dat je mazzel hebt dat je maar € 5,- moet betalen. Het is gewoon walchelijk dat je voor je sport op openbaar water uberhaupt geld moet betalen. Af en toe ontkom je er niet aan maar toch......
Binnenkort beschikken alle NKV leden over een eigen lidmaatschapspas. Dan ben je dus al geregistreerd en heb je tevens een bewijs van verzekering bij je ( hoeven ze dus voor NKV leden al niet meer te registreren ) Verder staat er ergens in Nl nog een pallet met lycra's ( iets met kiteaware erop ofzo ) Die moeten gewoon voor weinig te scoren zijn. ( ff communiceren met de NKV dus )
Beide kitescholen @ Workum dragen ieder op hun manier een behoorlijk steentje bij aan het openhouden van de spot.
Ik krijg wel ergens het idee dat er onderling niet helemaal tof wordt gecommuniceerd. Da's jammer want volgens mij willen we allemaal maar 1 ding en dat is lekker het water op.
Slingshot , Gibbon

TMK 04 June / 2010 / 12:13
Quote: larsdemo - 4 juni, 2010 (11:26)
Het registreren is eenmalig en kost €5,-. je hoeft je dus niet dagelijks te registreren, 1x per periode, dit kan dus een dag, week, of langer zijn.Masselaars bij ons moet je 70 euro betalen om te mogen kiten.
70 euro Hopelijk krijg je er wat voor terug.
Het zorgt er in ieder geval wel voor dat de eendagsvliegen die het vaak verpesten, worden gemeden.
Kiteboarding gets me high, in the sky!!!

johndoe 04 June / 2010 / 15:42
Jorrit, sinds wanneer heeft KiteHigh lycra's?

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Nazar 04 June / 2010 / 15:50
@ Richaar.
wat een mongool ben je ook. Ik ben gisteren toevalig nog mensen tegengekomen, die het over jou hadden. En ik heb wel gehoord hoe geliefd je @schellinkhout en ijmuiden bent. Verbaast me niks eigenlijk.......

Nazar 04 June / 2010 / 15:54
Quote: Richaar - 3 juni, 2010 (14:24)

nerd......je bent slechter dan een beginner. In spanje was iedereen altijd aan het varen en jij altijd met je lijnen aan het kutten. Kiten doe je alleen maar om vrienden te maken, maar zelfs dat lukt je niet.

TRIEST - 1

jorrit 04 June / 2010 / 16:32
Quote: Reflexx - 4 juni, 2010 (17:42)
Jorrit, sinds wanneer heeft KiteHigh lycra's?

Hahaha my bad, heb het aangepast...
Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people.

Felony 04 June / 2010 / 17:00
Wtf?!? Betalen om te mogen kiten... Het is al erg genoeg dat je getild wordt met die parkeertarieven.