Probeert skyhigh de boel te flessen in Workum?

Door: mkite Reacties: 63 Hits: 3363
kiterdree 04 June / 2010 / 17:01
Quote: Nazar - 4 juni, 2010 (17:54)
Quote: Richaar - 3 juni, 2010 (14:24)En dat zegt de grootste spammer AKA ultra beginnernerd......je bent slechter dan een beginner. In spanje was iedereen altijd aan het varen en jij altijd met je lijnen aan het kutten. Kiten doe je alleen maar om vrienden te maken, maar zelfs dat lukt je niet.TRIEST - 1
rustig maar nazar denk om je bloed druk

hij spreek wel deels de waarheid vinnie is en blijf altijd een beginner

of toch niet hmmm ik weet het allemaal nietmeer.

hij had gisteren wel bijna die kiteloop hp te pakken

handle my passes handle my style become an kite and fly high :D

kiterdree had een 4 sterren sessie in Fehmarn, Gold met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Ocean-Rodeo Razor (2011)

Vinni 04 June / 2010 / 18:03
Haha inderdaad Andre, F16 handlepass geland gister Maakt mijn dag weer goed, Richard is gewoon niet helemaal goed in de kop krijg ik het ideeMaar daar zijn al veel mensen achter gekomen als ik de verhalen hoor die over de stranden blazen!

Genoeg over hem, weer lekker ontopic, eens kijken hoe we de Workum kwestie op gaan lossen!
https://www.youtube.com/watch?v=kaivPVd_rhI

Richaar 04 June / 2010 / 18:32
Klopt beter Gestoord dan een GINGER

Richaar 04 June / 2010 / 18:35
Quote: Nazar - 4 juni, 2010 (17:50)
@ Richaar.wat een mongool ben je ook. Ik ben gisteren toevalig nog mensen tegengekomen, die het over jou hadden. En ik heb wel gehoord hoe geliefd je @schellinkhout en ijmuiden bent. Verbaast me niks eigenlijk.

johndoe 04 June / 2010 / 18:51

Hehe Jorrit geen probleem

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

larsdemo 04 June / 2010 / 18:58
Quote: TMK - 4 juni, 2010 (13:13)
Quote: larsdemo - 4 juni, 2010 (11:26)Het registreren is eenmalig en kost €5,-. je hoeft je dus niet dagelijks te registreren, 1x per periode, dit kan dus een dag, week, of langer zijn.Masselaars bij ons moet je 70 euro betalen om te mogen kiten.70 euro Hopelijk krijg je er wat voor terug.Het zorgt er in ieder geval wel voor dat de eendagsvliegen die het vaak verpesten, worden gemeden.

Ik betaal die 70 euro heel graag, we hebben alles op het strand en je mag overal gebruik van maken.
Wat mij betreft zou ik ook lid zijn geworden als het 150 euro zou kosten.
Alles wordt elk jaar neergezet en opgebouwd voor ons en we hebben een super gezellig clubje daar
All We Do Is Kiteboarding

larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)

TMK 04 June / 2010 / 19:31
Quote: larsdemo - 4 juni, 2010 (20:58)
Quote: TMK - 4 juni, 2010 (13:13)Quote: larsdemo - 4 juni, 2010 (11:26)Het registreren is eenmalig en kost €5,-. je hoeft je dus niet dagelijks te registreren, 1x per periode, dit kan dus een dag, week, of langer zijn.Masselaars bij ons moet je 70 euro betalen om te mogen kiten.70 euro Hopelijk krijg je er wat voor terug.Het zorgt er in ieder geval wel voor dat de eendagsvliegen die het vaak verpesten, worden gemeden.Ik betaal die 70 euro heel graag, we hebben alles op het strand en je mag overal gebruik van maken.Wat mij betreft zou ik ook lid zijn geworden als het 150 euro zou kosten.Alles wordt elk jaar neergezet en opgebouwd voor ons en we hebben een super gezellig clubje daar
IJmuiden en wijk volgend jaar: Kitevergunning van 250 per jaar. (hoorde ik via via)
Kiteboarding gets me high, in the sky!!!

dr511 04 June / 2010 / 19:37

das mooi dan weet je waar voor je betaald.
je hoeft geen medelijden te hebben met de scholen want de autootjes zijn van roestige wrakken naar nieuwe t5's en mercedes busjes gegaan dus de knaakjes stromen wel binnen.
verder legt het de camping ook geen windeieren want die duitse invasie komt echt niet voor de vogeltjes.
dus betalen wel maar je krijgt er niks meer voor terug dan dat er eerder al was.

Ziki Ondergoed, schultenbrau

jorrit 04 June / 2010 / 19:42
@Dr511: wat heb jij gedaan om Workum open te houden?
Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people.

Vinni 04 June / 2010 / 19:54
Quote: Richaar - 4 juni, 2010 (20:35)
Quote: Nazar - 4 juni, 2010 (17:50)@ Richaar.wat een mongool ben je ook. Ik ben gisteren toevalig nog mensen tegengekomen, die het over jou hadden. En ik heb wel gehoord hoe geliefd je @schellinkhout en ijmuiden bent. Verbaast me niks eigenlijk.......& het was er maar één op zn motertje @ laurens Peter met zn wainman zielig dat ze het niet recht in je gezicht zeggen ..

Weet je wat jij recht in je gezicht moet hebben? Een paar harde rot klappen. Als je mij gvd nog 1 keer zo'n drijgmailtje stuurt dan kom ik inderdaad naar Schellinkhout toe, maar dan ben ik niet degene die er gesloopt weg komt! Kut jong dat je er rond loopt
https://www.youtube.com/watch?v=kaivPVd_rhI

Highmen 04 June / 2010 / 20:00
Quote: jorrit - 4 juni, 2010 (21:42)
@Dr511: wat heb jij gedaan om Workum open te houden?

Dr511 werkt voor Kitemobile en heeft zich met die functie ongetwijfeld in gezet voor de kitespot op Workum.
Denk goed, wat u met uw laatste kudo doet!

Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)

RII 04 June / 2010 / 20:03
serieus 250€ Wijk & Ijmuiden

Slis 04 June / 2010 / 20:10
officiele reactie staat in het news item
dit topic dus gesloten
BY SLIS: LIQUID FORCE & C-SKINS

Woodmaster 04 June / 2010 / 20:11
Net terug uit Aruba.........WAT EEN GEZEIK ALLEMAAL!!!!!!!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)