larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)
larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)
brian123 had een 3 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 22 - 28 knots op zijn SlingShot T3 (2009)
Registreerde: 14 March 2008
Waarom is er nooit eerder bedacht om eventueel in noodgevallen de spreader bar te kunnen releasen? voor een lesser waarbij de instructeur vaak achter de lesser staat of hangt kan deze dus altijd ingrijpen. Spreader bar of haak moet te releasen zijn als je de banden rondom doorzet om je waiste of zit trapeze. iemand met een beetje technisch inzicht moet begrijpen wat ik bedoel.eventueel kun je de haak ook losklikbaar maken.Zelf zou ik het ook prettig vinden als mijn chicken loop niet released ik nog een safety op mijn harnas heb.Lijnen snijden is leuk maar met een deathloopende kite in de condities waar ik vaar (op zee tussen strekdammen en één grote klotsbak) je mesje vasthouden lijkt mij een hele opgave. zeker als het winter is en je waarschijnlijk handschoentjes aan hebt.
Er zijn releasable spreaderbars.
Goed punt, handschoen & mesje.