Tragische afloop ongeluk Workum*

Door: RobbyNitroz Reacties: 204 Hits: 34180
Laticamba 05 September / 2006 / 10:31

@Willem: ik ben het helemaal met je eens.. op het strand heb je veel meer grip.. Wat ik met het verhaal aan wilde geven is hoe gemakkelijk je alles vergeet als je zelf weer aan die kite hangt. Ik heb mijn kite ook niet op het grasveld geland, maar dácht er wel aan... Ik betrapte mijzelf er gelukkig op..

haaaanz 05 September / 2006 / 10:51

ik hoop dat het herstel snel zal verlopen en dat de definitive schade ( in de vorm van verlamming dus ) zal meevallen...

maarja, kan niks meer doen dan hopen..

sterkte aan vrienden, familie en kennissen.....

dom 05 September / 2006 / 17:44

Ik heb dit topic eerst een tijdje gevolgd voor nu een reactie te plaatsen...

Ralph allereerst echt superveel sterkte, ik heb er het volste vertrouwen in dat het allemaal goed komt.

Ik denk ondanks dat er een hoop discussie ontstaat over het toedoen van dit ongeluk we beter die tijd achter het toetsenbord kunnen duimen voor Ralph, zijn vrienden, famillie en kenissen. Ik snap zowel de boze negatieve als emotionele reacties voor de volle 100 procent, maar ik denk dat het verstandig is om ons eerst bezig te houden met andere dingen zoals het herstel van Ralph en vooral het goed op jezelf letten. De herfst is weer in aantocht en heeft al meerdere jaren zijn tol ge eist. Ook ik heb helaas vaker dan een keertje een traantje moeten wegpinken om het verlies van een goede kiter, vriend en buddy en hoop dat het deze keer anders afloopt. Laat het rusten of praat met respect.

Sterkte....

F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

board 05 September / 2006 / 18:29

Ik heb een stel pubers en ik worstel al een tijd met de vraag of ik ze moet leren kiten. Na meer dan 20 jaar windsurfen ben ik 4 jaar geleden begonnen met kiten en ik vind het geweldig.

maar als ik zo'n bericht lees dan heb ik zoiets van laat  die jongens nog maar wat ouder(en wijzer) worden.

zijn er meer vaders die er zo over denken?

(ik begrijp dat dit een heel ander onderwerp is)

jeroen

kor 05 September / 2006 / 18:38

gewoon laten kite

alleen verantwoordelijk

groetjes kor(ben trouwens 16 jaar)

ps en geen vader hoor

HARDKOR!!! www.nobilekiteboarding.com www.kite-refit.com

kor had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Nobile 5050 (2012)

Laticamba 05 September / 2006 / 19:41

@board: ik heb een nieuw forum geopend over dit onderwerp => Minimale leeftijd voor kiters???

Hier zie je ook mijn reactie. Ik denk niet dat dit forum de juiste plek is om dit te bespreken.

-DAVE- 05 September / 2006 / 19:56

sry

me antwoord is ook hier >Minimale leeftijd...1, te vinden.

Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

V1ncent 05 September / 2006 / 21:08

Super veel sterkte Ralph! Ik hoop dat je weer de oude wordt!! 

Als beginnend kiter heb ik uit dit ongeluk en uit een aantal voorafgaande de conclusie getrokken dat ik zeker niet ga kiten als ik over de omstandigheden of wat dan ook twijfel.. Foutje is zo gemaakt ookal ben je erg ervaren. 

HomeSpot: Autostrand, Oostvoorne, NL

kor 06 September / 2006 / 10:13

als iemand een kaartje wil sturen kan dat

Universitair Medisch Centrum Groningen
Sturkenboom, J.B.M.
Neurologie, I.C.
Postbus 11120
9700 CC Groningen

bron:kitedudes.nl

HARDKOR!!! www.nobilekiteboarding.com www.kite-refit.com

kor had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Nobile 5050 (2012)

MAGIC 07 September / 2006 / 18:16

Heel veel sterkte Ralph, ook aan familie, vrienden en kennissen.

www.antixsports.com More than kiteboarding!

nick-nick 07 September / 2006 / 18:47
sterkte man!

jorush 07 September / 2006 / 20:52
vandaag ook weer iemand enkel gebroken op ijmuiden

jorush had een 3 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 20 knots op zijn SlingShot Fuel (2011)

nlkiter 07 September / 2006 / 22:22

Jorush? Wie was dat, een bekende van hier die zijn enkel brak?

Slis 08 September / 2006 / 13:14

Sterkte verder...

topic van sticky af

BY SLIS: LIQUID FORCE & C-SKINS

lekkertranquilo 08 September / 2006 / 21:13
er is weer een update beschikbaar op www.ralph-sterkte.hyves.nl het gaat op dit moment erg slecht met ralph

litewave 08 September / 2006 / 21:26
uncool
me, myself and i

KitingDaddy 09 September / 2006 / 08:55

Las net het volgende op kitedudes:

Er gonzden zeer,zeer,zeeer ernstige berichten over Ralph vandaag in het dorp...
Maar gelukkig kon Daniël mij vanavond redelijk verblijden met het volgende toch ook zeer ernstige nieuws.....

Vannacht heeft Ralph een hartstilstand gehad. Ook reageerde hij niet goed meer op zijn medicatie. Er is een priester bijgehaald om hem te bedienen....
Na deze verslechtering hebben de artsen nog een scan gemaakt van Ralphs hersenen en gaan ze door met de behandeling.
Zijn toestand is dus ernstig verslechterd, en misschien, dit in tegenstelling tot vorige berichten, moeten wij helaas gaan vrezen voor het leven van onze goede vriend Ralph........... ..................................
Ralph, don't you give up buddy!!!!

Ziet er niet best voor em uit.

Nogmaals veel sterkte aan familie, vrienden en bekenden

-DAVE- 09 September / 2006 / 09:01
verdulleme ! 
Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

JJ-Slingshot 09 September / 2006 / 10:12
damn...
BLALAALALLALALALALALALALALA

sip-jan 09 September / 2006 / 10:33
 we leven mee heel veel sterkte
sip-jan

Rickushki 09 September / 2006 / 12:58
veel sterkte!!!
Liquid Force Kiteboarding

bram13impact 09 September / 2006 / 13:40
sterkte aan iedereen die er iets mee temaken heeft
http://www.xs4all.nl/~cbast/bram/ de foto site

leroy88 09 September / 2006 / 13:40

Familie en vrienden veel sterkte en HEEL VEEL STERKTE !!!!!!!! voor ralph

North Vegas 05 7m²----North Vegas 06 10m²----Brunotti Pro-x 2006

dom 09 September / 2006 / 13:58
:( kippevel en rillingen nu ik dit lees, c'mon kan het niet een keertje chill aflopen...

dom 09 September / 2006 / 15:06
vlak nadat ik dit berichtje schreef het treurige bericht dat ralph vanmiddag overleden is. Aan iedereen sterkte toegewensd.