Mijn condoleance en sterkte aan alle direct betrokkenen.
Mark Creemers
Buur had een 4 sterren sessie in Enkhuizen met maar liefst 16 - 20 knots op zijn F-One Bandit IV (2011)
jelle_hak had een 4 sterren sessie in Ijsselmeer - Kornwerderzand met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Blade Prime (2011)
gecondoleerd, ik wens de familie, vrienden en nabestaanden veel sterkte toe.
sterkte aan alle nabestaanden...
gecondoleerd
Job had een 0 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 14 - 18 knots op zijn Best Waroo (2008)
jezus wat erg 
gecondoleerd!
jorush had een 3 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 20 knots op zijn SlingShot Fuel (2011)
Familie, vrienden, bekende en nabestaanden heel veel sterkte...
Gecondoleerd
Bas Koole
BasKoole had een 3 sterren sessie in Big Bay met maar liefst 24 - 28 knots op zijn Airush Razor (2011)
je passie die je fataal wordt...
Sterkte aan iedereen die zich aangesproken voelt maar vooral aan zijn ouders, vrienden, kennissen en andere dierbaren!
Vreselijk erg...
hoe is het toch mogelijk....
het leven is als de wind... en nu stormt het van verdriet
sterkte aan de nabestaande.
Registreerde: 29 April 2004
Dit is weer een klap in je gezicht. En nu kunnen ze zeggen dat andere sporten ook gevaarlijk zijn en dat er altijd risico's aan verbonden zijn, het kan me niet meer schelen, ik vind nu echt dat we met z'n allen moeten nadenken hoe we het veiliger krijgen, want het is onze sport. Hoe ze het bij een andere sport doen zal me een worst wezen, dit moeten we gewoon met ons allen proberen te voorkomen. Dan maar wat strengere maatregelen, dit kan niet meer. Gewoon omdat z'n kite net wat te groot was, te erg voor woorden.
Heel veel sterkte aan iedereen die Ralph kent.