Ik wens alle betrokkenen en nabestaanden alle sterkte toe!
Markku
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
sjees wat erg zeg
heel veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen toegewenst.
Sebastiaan had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2011)
Net terug van vakantie en dan 11 pagina's over een ongeluk!!
Gecondoleerd alle vrienden en familie.
Mijn oprechte medeleven naar familie, vrienden en betrokkenen!
gvd het ging zo goed waarom nou
strekte aan familie
kor had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Nobile 5050 (2012)
Dit is een drama. Bij deze familie vrienden en bekenden veel strekte toe gewenst.
Laten we vooral alle beginners in bescherming nemen.
Blijf elkaar corrigeren, en op de gevaren wijzen.
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Wat een enorme klap voor iedereen maar vooral voor zijn familie en vrienden.
Heel veel sterkte toegwenst.
Familie,vrienden, kiters Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst
KiteCamps
Sandor & Mischa
Gecondoleerd, veel sterkte aan familie, vrienden en nabestaanden.
Vreselijk wat ongelovelijk naar kan het leven zijn. Zo vrolijk en blij als dat je van kitesurfen wordt en zo vreselijk en intens raakt dit ongeluk me. Waarom moest dit nu gebeuren?
Alle familie vrienden en nabestaanden gecondoleerd en veel sterkte met het verwerken van dit ongelovelijke verlies.
bah wat verschrikkelijk naar!! bijzonder veel sterkte aan iedereen, maar vooral aan de familie en vrienden!!
Sanne.
Wat een triest nieuws
Ik wens familie en vrienden veel sterkte.
Echt niet te geloven
Splash had een 5 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 19 - 23 knots op zijn SlingShot Rally (2015)
Echt geen worden voor....
Gecondoleerd
Mijn condoleances aan een ieder die hem lief had.
Ouders, familie en vrienden heel veel sterkte toegewenst.
enorme sterkte aan fam. en vrienden
Registreerde: 21 November 2002
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)