1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...   Next Page Last Page

GoPro HD Hero 2

Door: flipper Reacties: 263 Hits: 46504
something 26 January / 2012 / 14:11
Ook geinteresseerd mocht er een inkoopactie zijn.

Zag dat de gewone op Boot in Dusseldorf 199 euro is.
Maar dat was volgens mij de gewone.

Kunnen we ook kijken wat de mensen aan acessoires willen en misschien meebestellen?
Extra accu of surf pack etc.

Top dat mensen een actie willen starten.

KiteNL 26 January / 2012 / 18:08
Als er een inkoopactie plaats vindt doe ik graag mee!

something 27 January / 2012 / 15:52
Hey,

ik heb een paar bedrijven een mailtje gestuurd om te kijken wat zij kunnen doen.
Lijkt me leuk om hier een inkoopactie voor te gaan regelen.

Ik wil dat best op me nemen....no problem.
We moeten als het doorgaat even goed kijken hoe we het versturen etc. gaan regelen.
Of afspreken op een spot, kom redelijk in den lande dus dat zou moeten kunnen.

Jullie horen als er reacctie komt van de bedrijven.

Welke GoPro heeft de voorkeur?

Groeten!
Marc

Elon 28 January / 2012 / 10:46
Als je dan investeerd in zo'n cameratje kan ik je adviseren om dan ook gewoon goed te investeren en de HD 2 te nemen. en dan de Outdoor of de surf. Die sticker die je bij de surf editie krijgt is geloof ik niet hufterproof genoeg voor op een kite boardje dus dan qua kiten zou ik eerder voor de outdoor editie gaan
- KiBoCo.nl -

Elon had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Duotone Dice (2019)

stoicka 29 January / 2012 / 19:45
Hallo,
Ik zag staan dat er een inkoopactie werd opgezet. Als de mogelijkheid er is zou ik hier graan aan mee doen.
Ik ben geinteresseerd in de Outdoor Edition, en wil hem voor wintersport (eind februari) hebben.
Is dit mogelijk?
Groet

Dalee 29 January / 2012 / 22:28
Hier nog een geinteresseerde voor de inkoopactie

something 30 January / 2012 / 06:49
Hey,

heb een aantal reacties van zaken die ik een mail gestuurd heb. Echt prijzen geven willen ze nog niet, snap ik wel.

Laten we eerst maar inventariseren wie er wat wil.

Willen degene die interesse hebben mij een mail sturen op something_works@hotmail.com ovv GoPro.
Ik zou willen voorstellen dat mensen bij wijze van tot 12 februari tijd hebben om te reageren (of korter als jullie dat willen).
Volgens mij kunnen we ze dan snel genoeg bestellen.

Heb vaker aan inkoopacties meegedaan en merk dat de actie gaat lopen vanaf 5 stuks.
Dat kunnen we hier ook doen.
Het zal zeker zo zijn dat als we er meer bestellen de korting iets hoger zal zijn.
Ik zou zelf zeggen laten we gaan voor de HD Hero 2, welke versie je dan zou willen zal niet veel uitmaken in prijs.
Een soort maakt het gewoon wat makkelijker.

Mail me maar en dan hou ik jullie op de hoogte.

Groeten!

stoicka 30 January / 2012 / 20:38
Kunt u een indicatie geven van de belangstelling?

something 31 January / 2012 / 09:16
Hey allemaal,

er zijn nu 4 mensen inclusief mijzelf die interesse hebben.

Heb tevens in mijn vriendenkring wat bommetjes gedropped en daar zijn er mogelijk ook een paar die er eentje willen.
Denk dat het pas interessant wordt bij 5 of meer. 10 is natuurlijk te gek, maar ik weet niet of we dat halen.

De bedrijven die ik gemaild en gesproken heb willen allemaal graag verkopen dus daar zal ik het onderste uit de kan proberen te trekken.

Mijn idee is om eind van de week (zondag ofzo) te kijken hoeveel mensen er zijn en dan bij de bedrijven te informeren.

Als we echt van start gaan zal het zo zijn dat we:
1) inventariseren wat we willen aan camera's
2) offertes opvragen en bepalen bij wie te kopen
3) deelnemers alle gegevens mailen en geld overmaken naar mij (dit moet binnen een bepaalde termijn)
4) bestelling plaatsen
5) camera's binnen en versturen of ophalen (thuis of op kite-spot)

Normaal zou dat vrij snel kunnen en zouden mensen de camera midden-eind februari kunnen hebben.]
Het ligt een beetje aan hoe soepel het allemaal verloopt.

Heb wel enige ervaring met inkoopacties, maar je moet wel regels stellen.
Te laat met betalen betekent in dit geval bijv. dat er geen bestelling gesplaatst wordt.
Als er meer te laat bestellen of betalen kan het zijn dat de leverancier niet meer de korting wil geven en dat de actie misschien mislukt.

Daar ga ik echter NIET vanuit
Mensen die interesse hebben moeten wel serieus zijn, ik ga er dan ook vanuit dat als je bestelt je ook moeite doet om mee te werken en op tijd betaald.

Zoals aangegeven wil ik dit geheel wel organiseren.
Ik doe dit vrijwillig en ga geen marge vragen of iets dergelijks.
Kudo's zijn altijd welkom
Heb er zelf ook belang bij als de prijs laag is.

daarnaast is het wel tof dat je elkaar misschien eens ontmoet of wat cool videobeeld kan delen.
Goed voor de kitesport!

Groeten!
Marc

something 31 January / 2012 / 09:18
Nog een hele aardige review met wat vergelijkingsmateriaal in beeld:
http://gizmodo.com/5852612/gopro-hero-2-lightning-review-best-sports-cam-ever

Niet helemaal fair omdat het YouTube kwaliteit is, maar toch....

something 31 January / 2012 / 09:32
Nog een mooie vergelijking:
http://www.youtube.com/watch?v=G8O3jc9O8so

Ik ga voor de HD Hero 2

stoicka 31 January / 2012 / 10:00
Hallo,

Zoals ik reeds aangaf wil ik hem voor de wintersport hebben, dus zal ik echt op hele korte termijn moeten weten of het gaat lukken of niet (i.v.m. aankoop accesoires, keertje testen etc.).
Is dit mogelijk?
Groet

arx_nl 31 January / 2012 / 10:42
Als het verschil tussen de winkelprijs en de IA prijs de moeite waard is, heb ik ook interrese! :)

something 31 January / 2012 / 11:35
@Stolcka
zoals ik aangaf gaan we proberen eind volgende week de bestelling te doen.
Dan zou je hem voor de wintersport moeten hebben

@Arx_nl
stuur me even een mail dan heb ik je mailadres en kan ik je benaderen als we echt gaan inventariseren.

Groeten,
Marc

stoicka 31 January / 2012 / 12:56
Oke, mooi!
Dat is in principe mijn enige eis, half februari. Voor de rest, als het onder de goedkoopste winkelprijs (is nu ca 260 - 290 euro) zit vind ik het prima haha!

loekflexifoil 31 January / 2012 / 15:04
Ben ik erg achterdochtig als ik het opmerkelijk vind dat de 'inkoopactie' door mensen wordt overgenomen die nog geen twee weken hanglosser zijn?-als jullie mij betalen, dan bestel ik ze goedkoop.-Ik zou de regeling toch een klein beetje aanpassen...

geloof 31 January / 2012 / 16:43
@HRob, jij bent toch ook aan het bekijken of je kunt leveren tegen lagere prijzen?
http://www.kiteventure.nl | school | shop | travel --> CrazyFly | Eleveight | Ownin | PLKB | Shinn | Ventum | Vimana | Zeeko

Morres 31 January / 2012 / 18:10
Quote: loekflexifoil - 31 januari, 2012 (16:04)
Ben ik erg achterdochtig als ik het opmerkelijk vind dat de 'inkoopactie' door mensen wordt overgenomen die nog geen twee weken hanglosser zijn?-als jullie mij betalen, dan bestel ik ze goedkoop.-Ik zou de regeling toch een klein beetje aanpassen...
16jan 2011 regdate...dus, 2jaar en 2 weken, tis 2012 weetjuh

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Gehaktdag 31 January / 2012 / 18:16
Quote: Morres - 31 januari, 2012 (19:10)
Quote: loekflexifoil - 31 januari, 2012 (16:04)Ben ik erg achterdochtig als ik het opmerkelijk vind dat de 'inkoopactie' door mensen wordt overgenomen die nog geen twee weken hanglosser zijn?-als jullie mij betalen, dan bestel ik ze goedkoop.-Ik zou de regeling toch een klein beetje aanpassen...16jan 2011 regdate...dus, 2jaar en 2 weken, tis 2012 weetjuh
2013 weet je

Gehaktdag had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Best TS (2014)

HRob 31 January / 2012 / 19:18
Quote: geloof - 31 januari, 2012 (17:43)
@HRob, jij bent toch ook aan het bekijken of je kunt leveren tegen lagere prijzen?
Ja, ik ben er ook mee bezig. Hierbij ben je verzekerd van normale voorwaarden ivm garantie ed. Ik weet nog niet welke prijzen ik kan doen en op welke termijn. Hierover meer einde van de week.
Wind!

HRob had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 14 - 26 knots op zijn Nobile 5050 (2012)

geloof 31 January / 2012 / 21:05
@HRob, bedankt voor de update!
http://www.kiteventure.nl | school | shop | travel --> CrazyFly | Eleveight | Ownin | PLKB | Shinn | Ventum | Vimana | Zeeko

stoicka 31 January / 2012 / 21:17
Mooi!

Voor zij die haast hebben, bij panchoamelia.nl geven ze de GoPro voor 260 euro als je een oude werkende camera inleverd. Ik neem aan dat iedereen wel een camera van 3 jaar heeft die in de kast ligt, opzich iets om over na te denken.
Misschien ook voor beide inkoopactie-inventariseerders een verkooppunt om contact mee te leggen, misschien is er iets leuks te regelen!

something 01 February / 2012 / 07:10
Het verbaast me eerlijk gezegd als ik zo'n reactie lees dat je achterdochtig wordt als iemand die relatief kort op Hanglos post een inkoopactie organiseert......

Ik doe doet puur omdat ik het leuk vind en wilde inhaken op de vraag die er liep.
Als Rob het verder wil overnemen vind ik dat ook prima. Als daar meer vertrouwen in is....

@Stolcka:
ik kan die actie van Panchoamella niet terugvinden.

De beste prijs die ik tot nu toe kan krijgen is 300 euro voor de HD Hero 2 surf/outdoor/motorsport edition (normale winkelprijs 350 euro)
daarnaast 10% korting op alle accesoires.

Geef met alle plezier alle info door aan Rob, maar wil het zelf ook wel regelen.

Laat maar horen.

Groeten,
Marc

stoicka 01 February / 2012 / 09:55
Op suprasport, wvm-design.nl, v-nix.nl etcetera zijn die prijzen hetzelfde of lager.

Vooral de Motorsport editie lijkt goedkoop (suprasport, 290), en bij http://www.panchoamelia.nl/hero2outdoor.html is de Outdoor voor 260 te vinden (mits je een werkende camera hebt, maar een oud prul lijkt mij ook te volstaan).
Ik denk dat er bij bovenstaande sites meer ruimte is vanwege de lagere uitgangsprijs.

Groet

something 01 February / 2012 / 11:00
@Stolcka:
ik heb ze beide een mail gestuurd
Top dat je zo meedenkt!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...   Next Page Last Page