1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...   Next Page Last Page

GoPro HD Hero 2

Door: flipper Reacties: 263 Hits: 46501
loekflexifoil 01 February / 2012 / 13:39
@Something: het kan geen kwaad om scherp te zijn, ik beschuldig je nergens van, toch? Prima dat je dit oppakt, ik zou alleen voor mezelf meer zekerheid inbouwen bij een onbekende. Blijf je vooral inzetten voor een goeie deal, denk ook ff na hoe het voor iedereen risicoloos en netjes afgehandeld kan worden. Succes!

Morres 01 February / 2012 / 13:47

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

stoicka 01 February / 2012 / 16:22
Er zijn inkoopacties die de Hero 2 voor onder de 250 hebben gekregen (Ik meen Tweakers o.a.), dan is die 80 euro echt een schijntje voor zoveel extra kwaliteit.
Ik denk dat je hoog (in dit geval laag) moet inzetten, en vragen of er mogelijkheden zijn om bijvoorbeeld 10 stuks voor 225,- p.s. af te nemen, of wanneer er minder belangstelling is 5-6-7 voor eenzelfde bedrag. Laat de leverancier maar met een tegenbod kopen, er zijn genoeg mensen die hem aanbieden!
Zou met de huidige prijzen en grote concurrentie toch moeten kunnen.
Let ook op verzendkosten (vaak rond de 9 euro), en dat veel bedrijven je proberen af te zetten met 'je krijgt van ons 10.000 euro aan accesoires', die later 10 euro waard blijken te zijn.
Mooi voorbeeld hiervan is de 16GB SDHC kaart, die vaak van 70 euro voor 0 erbij wordt geleverd. Een beetje zoeken en je hebt een 32GB SDHC (class 10, dus kwaliteit ruim voldoende) voor 30.50 (merk is Transcend geloof ik).

Die kan je er dus beter zelf bij kopen.

Morres 01 February / 2012 / 17:44
Ik werk zelf af en toe in een winkel, en een ieder die denkt dat kleine shops m van 350 naar 225 kunnen prijzen is een idioot.
Als die lui m voor 226inkopen en 30%winst maken(dat is veel voor retail) kom je op 350 incl btw, dus 225 ga je never nooit niet halen, niet zo lang dit apparaat net geintroduceert is.
Miss. dat een grotere webshop je kan helpen als je in 1x een goed aantal besteld, maar 225lijkt me zéér stug.

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

stoicka 01 February / 2012 / 21:07
Het is maar goed dat ik er niet werk. Maar de meeste winkels verkopen hem voor 300 (290 is laagste dat ik gezien heb, voor een Outdoor - Motorsport Edition) of minder, of voor 350 inclusief accesoires met een 'marktwaarde' van 100 euro maar daadwerkelijk 50 ofzo. Als je die 290 die de goedkoopste aanbieders als uitgangspunt neemt, en er pak 'm beet 5 of weet ik veel af neemt, dan lijkt mij 10 tot 20% korting of iets dergelijks lang niet onrealistisch maar ik heb zoals gezegd geen kijk op hoe dat in elkaar steekt.
Ik zei ook hoog inzetten hé, dus bedoelde niet van 225 of geen deal ;) Verkeerd verwoord wellicht, enfin, laten we met de inkoopactie bezig gaan.

Heb trouwens een mail van panchoamelia.nl, dat hun Hero 2 over 2 weken weer leverbaar is en dat onder de oude camera wordt verstaan 'een camera die o.a. nog verkoopbaar is voor verzamelaars'. Geen idee wat ik me hier bij moet voorstellen, maar ik heb een 4 jaar oude Kodak die nog gewoon foto's neemt dus ik neem aan dat dat een oude werkende camera is. Dat zou betekenen dat ik daar voor 260 euro al een Hero 2 kan kopen. Ik heb al terug gemaild met de vraag of er ruimte voor korting is als er meer mensen zijn die een GoPro daar aanschaffen. Ik neem aan dat een ieder wel een oude camera heeft met 0,- waarde, en onder de 260 euro is ontzettend goedkoop natuurlijk!
Wie niet waagt wie niet wint, niet waar.

something 02 February / 2012 / 06:58
Hey allemaal,

ik ben nog wat aan het mailen en bellen en ik heb nu een aardige deal volgens mij: 259 euro per stuk voor de HD Hero 2 Surf edition (zal vast ook voor de andere edities gelden).

Maar nu de catch; we moeten er twaalf hebben.....dus ik zou zeggen laten we proberen er zsm 12 te krijgen

We kunnen de verzending naar 1 persoon laten doen en vanuit daar weer verdelen.
Voor 7,50 extra versturen ze naar iedereen los.

Nou, kom maar

something 02 February / 2012 / 10:25
Heb weer contact gehad ; hij kan ze zoals gezegd aanbieden voor 259 euro.
De HD Hero 2 is slecht leverbaar op dit moment.

Aangezien er een aantal mensen de cam snel willen hebben is er een mogelijkheid om de motorsport edition te bestellen. Deze kan voor de 12e februari geleverd worden. De andere editie mogelijk niet.

Voor zover ik kan bekijken is het enige verschil de grabs / mounts die er in iedere pack zitten.
Heb gevraagd of de accesoires met korting erbij besteld kunnen worden. Ga daar vanuit....

Dus als alle geinteresseerden een HD Hero 2 motorsport edition zouden willen voor 259 en we de accesoires met korting kunnen bestellen kunnen we volgens mij snel van start.

Graag jullie reactie.

Groeten,
Marc

draztic 02 February / 2012 / 10:43
Ik doe graag mee met de actie, mits hij inderdaad voor 12 februari geleverd wordt. De motorsports editie ziet er qua accessoires ook goed uit:

1x GoPro HD HERO2 Professional Motorsports
1x Waterdichte behuizing (tot 60m)
1x HD Skeleton backdoor
1x Oplaadbare 1100mAh Li-Ion accu
1x USB-kabel
1x GoPro Suction Cup Mount
1x Helmet Front Mount
2x Curved Surface Adhesive Mounts
3x Flat Surface Adhesive Mounts
1x 3-Way Scharnierarm

Bij de outdoor editie zit o.a. een ventilated helmet mount ipv helmet front mount:

1x GoPro HD HERO2 Professional Outdoor
1x Waterdichte behuizing (tot 60m)
1x HD Skeleton backdoor
1x Oplaadbare 1100mAh Li-Ion accu
1x USB-kabel
1x Vented Helmet Strap
1x Head Strap
2x Curved Surface Adhesive Mounts
2x Flat Surface Adhesive Mounts
1x 3-Way Scharnierarm

En voor die head-strap hoef je het ook niet te doen denk ik (vliegt zo van je hoofd af). Anyway, count me in.

draztic had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 25 - 40 knots op zijn Gin Eskimo (2009)

something 02 February / 2012 / 10:58
Heb inmiddels doorgekregen dat wij 20% korting op de accesoires kunnen krijgen bij een minimale bestelling van 5 stuks per accesoire.

Groeten!
Marc

stoicka 02 February / 2012 / 11:09
Bij welke winkel is dit? Als we niet tot twaalf komen, wat me namelijk erg veel lijkt, lijkt mij panchoamelia.nl de beste optie als plan b. Die hebben reeds toegezegd dat mijn oude Kodak nu 90 euro korting oplevert en de Hero 2 (Outdoor Edition) dan over 2 - 3 weken leverbaar is. Hoe dan ook voor 260,- een Hero 2 dus.

Dalee 02 February / 2012 / 12:44
Quote: something - 2 februari, 2012 (11:58)
Heb inmiddels doorgekregen dat wij 20% korting op de accesoires kunnen krijgen bij een minimale bestelling van 5 stuks per accesoire.Groeten!Marc
Is het mogelijk om de U-shot 2.0 er via jouw kanaal bij te regelen?

arx_nl 02 February / 2012 / 17:18
Ziet er goed uit!

KrisW 02 February / 2012 / 21:06
Hi Marc,
Thanks voor je info tot dusver. Ik doe mee met een bod van 259,-
Hopen dat we snel aan die 12 stuks zitten!!!!!
Ik hou dit topic in de gaten anders stuur me een mail als je meer info heb.

@stoicka ook een goede deal voor 260,- Als plan B goede optie

gr Kris

TMK 03 February / 2012 / 02:43
Op wintersport zag ik om elke hoek wel een GP op z'n of d'r helm. Het is een dag leuk om te zien...
Kiteboarding gets me high, in the sky!!!

something 03 February / 2012 / 07:43
Hey allemaal,

ik ben druk aan het lobbyen in mijn vriendenkrijg om nog een paar mensen te porren.
Ik ga dit weekend de balans opmaken en inventariseren wie er allemaal mee wilt doen.

De gegadigden mogen mij een (nog) een mail sturen met daarin het aantal cams en de evt. extra accesoires bovenop hetgeen in de motorsport edition zit. Dan stuur ik dat door.

panchoamelia is inderdaad een goede achtervang, wie weet kunnen we daar als we er niet genoeg hebben iets regelen. Heb hun ook een email gestuurd, maar tot nu toe geen reactie.

Zie jullie mail graag tegemoet.
Ik zal hier posten hoeveel we er hebben (zondag bijv.).

Thanx!
Marc

goprohuren 03 February / 2012 / 07:47
Quote: stoicka - 2 februari, 2012 (12:09)
Bij welke winkel is dit? Als we niet tot twaalf komen, wat me namelijk erg veel lijkt, lijkt mij panchoamelia.nl de beste optie als plan b. Die hebben reeds toegezegd dat mijn oude Kodak nu 90 euro korting oplevert en de Hero 2 (Outdoor Edition) dan over 2 - 3 weken leverbaar is. Hoe dan ook voor 260,- een Hero 2 dus.

wat moet u inleveren ? u oude go pro hero 1?
goedkoop een go pro huren ? dat kan bij www.goprohuren.com

stoicka 03 February / 2012 / 08:04
Quote: goprohuren - 3 februari, 2012 (08:47)
Quote: stoicka - 2 februari, 2012 (12:09)Bij welke winkel is dit? Als we niet tot twaalf komen, wat me namelijk erg veel lijkt, lijkt mij panchoamelia.nl de beste optie als plan b. Die hebben reeds toegezegd dat mijn oude Kodak nu 90 euro korting oplevert en de Hero 2 (Outdoor Edition) dan over 2 - 3 weken leverbaar is. Hoe dan ook voor 260,- een Hero 2 dus.wat moet u inleveren ? u oude go pro hero 1?
Nee, elke oude camera die nog naar behoren werkt. In mijn geval een oude Kodak (foto)camera die al jaren in de kast ligt.

something 05 February / 2012 / 12:08
Hey,Heb de geinteresseerden waarvan ik een mail heb gehad gevraagd of ze voor de motorsport edition willen gaan.Samen met mijn vrienden zitten we nu op 10 stuks.Willen mensen die alsnog interesseb hebben in de motorsport edition van de GoPro HD Hero 2 mij en email willen sturen.Als we snel willen moeten we dinsdag bestellen?Heb de shop gevraagd hoe het It met de betaling en levering. Betaling zal via 1 persoon moeten, levering kan naar iedereen individueel.Keep you posted.Groeten,Marc

HRob 05 February / 2012 / 15:45
Hey hallo, ik ben ook nog steeds bezig er mee, maar moet op wat andere mensen wachten betreft info. Ik weet morgen meer betreft prijs en levering, maar dan is de keuze voor de verschillende edities p.p. er wel. Betaling en levering is simpel, garanties zoals normaal.
Wind!

HRob had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 14 - 26 knots op zijn Nobile 5050 (2012)

something 05 February / 2012 / 17:29
Hey,Als de prijs daar goed is en we kunnen los bestellen, betalen en op factuur.Maakt mij niet uit wie of bij wIe we bestellen.Als de actie maar een succes wordt!Groeten,Marc

--mark-- 05 February / 2012 / 18:10
Hoi Rob,

Ik was van plan een GoPro 2 Surfeditie te kopen en toen kwam ik deze inkoopactie tegen. Ik zou graag meedoen, dan zou je nog één persoon meer nodig hebben.
Groet Mark

meccaloha 05 February / 2012 / 19:31
Ik doe ook graag mee met de inkoopactie.
laat maar even weten wie het wordt Rob of Marc en waar we het geld naar toe moeten storten.

Groeten,
Richard

meccaloha had een 1 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 20 - 22 knots op zijn Naish Park (2012)

KrisW 05 February / 2012 / 20:41
Ik doe ook nog steeds graag mee! Onzinnig om twee inkoopacties te doen dus ik wacht af wie het wordt.

groet,
Kris

Dalee 06 February / 2012 / 07:49
Quote: HRob - 5 februari, 2012 (16:45)
Hey hallo, ik ben ook nog steeds bezig er mee, maar moet op wat andere mensen wachten betreft info. Ik weet morgen meer betreft prijs en levering, maar dan is de keuze voor de verschillende edities p.p. er wel. Betaling en levering is simpel, garanties zoals normaal.

Hey HRob en Something,

Misschien is het zinvol om met jullie contact bij de webshops een kortingscode (bijv. Hanglos2012) af te spreken zodat iedereen die mee wil doen met de actie zelf op de website zijn of haar go pro versie kan uitkiezen accesoires en dat dan met toevoeging van de kortingscode de korting wordt verrekend. Op die manier kan iedereen zelf bepalen wat ze willen en kan de factuur op eigen naam gezet worden (handig voor diegene die hem op de zaak willen kopen).

Ik en nog 3 andere vrienden zijn geinteresseerd mits de voorwaarden goed zijn. Dat betekent dat iedereen van ons zelf de bestelling kan doen bij de webshop, dat de go pro hero2 editie voor een mooie prijs wordt aangeboden ( €259 lijkt me een goede deal) en dat we korting kunnen krijgen op al de accesoires ( 20% ).

Op deze manier hoeft niet 1 iemand al het geld te incasseren. Hoeft niemand bang te zijn dat iemand er straks met een paar duizend euro vandoor gaat en kan iedereen zijn factuur op naam zetten en bij hem of haar thuis laten bezorgen.

Ik heb al van Marc (Something) vernomen dat zich inmiddels al 10 man bij hem hadden aangemeld. Plus de 4 van mij zijn er al 14. Lijkt me dat er genoeg webshops zijn die wel een mooie deal kunnen maken voor minimaal 14 man.

Ik hoor graag van HRob en Something of er wat uitkomt en als dat zo is is het misschien ook handig als jullie de gekozen webshop doormailen/ hier publiceren zodat iedereen zijn accesoires kan uitzoeken.
Thanx in ieder geval voor alle moeite die hier gedaan wordt om deze actie op poten te zetten

Greetz Aren

something 06 February / 2012 / 08:08
Hey,Ik ga vandaag een paar belletjes doen en eens horen welke shop daadwerlijke een deal kan maken en het liefst ook op korte termijn voor de mensen die de cam mee willen nemen op wintersport.Als Rob en ik alle info hier posten kunnen we samen de keuze maken voor de shop met de beste deal.Groeten,Marc

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...   Next Page Last Page