GoPro HD Hero 2

Door: flipper Reacties: 263 Hits: 46552
arx_nl 06 February / 2012 / 08:44
Marc & Rob!

deafkiter 06 February / 2012 / 12:37
Ik hou deze topic ook in de gaten. Als ik de Motorsports edition plus zelf gekozen accessoires kan bestellen, dan zou ik graag mee willen doen als het kan.

something 06 February / 2012 / 18:51
Hey allemaal,

mijn laatste update; heb nu van alle zaken bericht. Er zijn 3 zaken die de HD Hero 2 kunnen leveren op kortere termijn.
De anderen konden niet mee in de prijs of hebben simpelweg geen mogelijkheid om er zoveel te leveren.

De eerste zaak is Suprasport, prijs voor de motorsport edition is 259 euro bij aanschaf van 12 of meer.
Ze verwachten donderdag weer ruime voorraad te hebben van deze editie.
Hieronder de accesoires met de prijzen incl. korting.
De accesoires zijn lastiger te leveren, dus kan zijn dat die later bezorgd worden.

De tweede zaak is Panchomelia; ze kunnen mee in de prijs en ik hoor vavavond of morgen welke versie en wat de levertijd is.
De prijs van de accesoires heb ik nog niet.

De derde zaak is de Boardshop; hij kan ook mee met de prijs waarschijnlijk. Ook hier hoor ik morgen meer van.

Heb bij allemaal aangegeven graag te willen bestellen met een kortingscode of via een aparte link naar het afgeprijsde product zodat iedereen zelf kan bestellen, betalen en een factuur op naam kan krijgen.

Ga er vanuit dat we met een beetje geluk deze week kunnen bestellen

Ben er benieuwdnaar alle filmpjes. Voor mij even geen kitesurfen....heb mijn pols net gebroken met schaatsen, zit in het gips.
Gelukkig wel weer topfit als het weer iets warmer wordt.

@HRob:
weet jij al meer?
Laten we de beste aanbieding maar pakken toch?

Groeten,
Marc

something 06 February / 2012 / 18:57
De accesoires met prijzen incl. korting:

LCD BacPac
79,20
Battery BacPac
48,00
Floating BacPac
16,00
3D system
95.00
Battery
24.00
Replacement housing
36.00
skeleton housing
36.00
Seatpost and handlebar mount
20.00
Head strap mount
16.00
Vented helmet strap
16.00
Tripod mount
8.00
Chest mount harness
36.00
Helmet front mount
16.00
Suction cup mount
28.00
Rollbar mount
16.00
Anti fog inserts
16.00

Groeten,
Marc

loekflexifoil 06 February / 2012 / 19:50
Goed werk Marc ! Als het individueel op rekening, overweeg ik ook aan te pikken. Sterkte met je pols: van de zomer kun je wel weer knallen toch?

geloof 06 February / 2012 / 20:18
Ook ik heb interesse voor die prijzen, liefst levering voor carnavalsvakantie!
http://www.kiteventure.nl | school | shop | travel --> CrazyFly | Eleveight | Ownin | PLKB | Shinn | Ventum | Vimana | Zeeko

stoicka 06 February / 2012 / 20:47
Ha mooi, heeft mijn onderzoek toch nog twee van de drie zaken opgeleverd haha. Zou toch zonde van de tijd geweest zijn.
Al die filmpjes op Youtube van wintersport, en met het schaatsen nu. Wil hem best graag hebben! Mooi dat het bijna geregeld is!

Richaar 06 February / 2012 / 21:55

Straks krijgen jullie dit soort beelden haha

HRob 07 February / 2012 / 08:57
Hey! Was gisteren onderweg vanuit Zurich naar huis, dus weinig kunnen doen. Wel even gebeld: ik kan jammer genoeg niet voor half april leveren. Marc, in ieder geval een goed onderzoek en veel werk gedaan. Misschien dat ik tegen die tijd het topic weer even nieuw leven inblaas :)
Wind!

HRob had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 14 - 26 knots op zijn Nobile 5050 (2012)

Dalee 07 February / 2012 / 10:55
Jongens ik heb even gebeld met de webshop V-Nix.nl,

Zij kunnen de Go Pro Hero2 Surfeditie leveren voor € 269,- inclusief verzending. Ze kunnen op zeer korte termijn de surfeditie leveren (vandaag besteld is vrijdag in huis wisten ze mij te vertellen). Verzending wordt dus gratis en naar iedereen afzonderlijk gestuurd. Iedereen kan dus een factuur op naam krijgen (handig voor diegene die hem op de zaak willen kopen). Het enige nadeel van v-nix is dat ze geen extra korting op de accessoires kunnen leveren.

De surfeditie bevat de volgende onderdelen:

1 11MP HD HERO2 Camera
1 Waterproof Housing (197′ / 60m)
1 HD Skeleton Backdoor
1 Rechargeable Li-ion Battery
1 USB Cable
2 Surfboard Mounts
1 FCS™ Compatible Camera Mount
1 Floaty Backdoor
Assorted Mounting Hardware

Bovenop dit krijg je bij V-Nix gratis de volgende onderdelen erbij:

SD Kaart 16GB High Speed (class 10) waarmee je tot 8 uur HD-video opneemt
Accu voor dubbele opname duur.
12V Autolader voor het laden onderweg.
220V Lichtnetadapter om je camera thuis mee te laden.

Marc (Something) Misschien is dit wel een goede optie. Ik wil desgewenst wel optreden als tussenpersoon met V-Nix.
Voor diegene die mee willen doen heb ik dan de volgende gegevens nodig:

Welke editie wil je (surf/ outdoor/ motorsport)
Naam
Factuuradres (indien je hem op de zaak wil bestellen vermeld dan je bedrijfsnaam zakelijk adres)
Emailadres
Telefoonnummer

Ik zal hiervan een excel bestandje maken en naar V-Nix doorsturen. Iedereen krijgt vervolgens een mail met de offerteprijs, vervolgens kan je zelf het bedrag overmaken naar V-Nix en wordt de camera naar je huis gestuurd.

Ik hoor wel wie hiervoor in is.

Greetz, Aren

KiteNL 07 February / 2012 / 11:41
Dalee, ik denk dat dit de beste optie is aangezien er nog zo veel gratis spullen bij zitten.

Doe mij maar een outdoor versie!

draztic 07 February / 2012 / 12:36
Klinkt idd goed, weet je of ze de motorsports/outdoor edities ook op voorraad hebben?

draztic had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 25 - 40 knots op zijn Gin Eskimo (2009)

stoicka 07 February / 2012 / 12:39
Als dit ook voor de andere edities geldt, is het wellicht het beste alternatief. Kunnen we vandaag al bestellen? Dat zou mij heel erg goed uitkomen namelijk!

Josj 07 February / 2012 / 12:57
Wat een deal Dalee zeker met die accesoires, hopelijk ook de outdoor edition te bestellen bij vnix! Topactie!

Josj had een 4 sterren sessie in Oostende met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Gypsy (2012)

Dalee 07 February / 2012 / 14:04
Net nog gebeld met V-Nix en de genoemde prijzen zijn voor alle versies. Dus voor zowel Surf, Motorsport als Outdoor. Ik heb gezegd dat ik vanavond een lijstje maak en die dan morgen doormail. Alle versies zijn per direct leverbaar dus als ik ze morgen doormail moeten ze net voor of net na het weekend binnen zijn.

Dus voor diegene die willen kunnen jullie mij contacten op aren_wilson at hotmail

Vergeet dus niet aan te geven welke versie je wilt.

Greetz

deafkiter 07 February / 2012 / 14:15
Er lopen nu vier verschillende aanbiedingen door elkaar;
- v-nix EUR 269
- suprasports EUR 259
- panchoamelia wsch. EUR 259
- boardshop wsch. EUR 259

Bij suprasports kun je de accessoires met vette korting ook kopen, hoe kan ik daarvan profiteren? Want zoals het nu lijkt gaat het V-Nix worden.

BasB 07 February / 2012 / 14:18
doet V-nix nog korting op accesoires ?

BasB had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 10 - 12 knots op zijn Core GTS (2011)

stoicka 07 February / 2012 / 14:27
Nee, lees bericht van Dalee. Maar 269 met die accesoires is ver weg de beste deal. Lekker, vrijdag binnen?

Dalee 07 February / 2012 / 16:00
Even voor de duidelijkheid V-Nix geeft geen korting op extra accesoires. Wat bieden ze wel:

* Alle Go Pro Hero2 Edities op voorraad en snelle levering (mits we snel bestellen)
* Levering en factuur per individu (dus niet 1 iemand die al het geld moet incasseren)
* Extra SD kaart, extra accu, autolader en 220V lader

Dus Suprasport is idd € 10 euro goedkoper en de accessoires zijn idd met korting maar daar tegenoverstaat dat je nog verzendkosten moet betalen en dat ze niet de gratis SD kaar etc. aanbieden.

Dus tel uit je winst

Ik wacht vanavond af, knal dan het excel bestandje de deur uit en dan kan iedereen morgen een factuur verwachten van V-Nix. Dan betalen en hopelijk heeft iedereen dan binnen een aantal dagen zijn of haar Go Pro Hero2 op de deurmat

something 07 February / 2012 / 16:19
Hey!

sorry voor de late reactie; ik heb erg veel last van mijn gebroken pols.
Doet verrekte zeer en computeren is een tikkie lastig.

Heb vcan Aren een mail gekregen en hij wil de zaak oppakken.
Zal hem de lijst met mensen mailen.

Groeten!
Marc

something 07 February / 2012 / 17:47
Hey Aren,Jouw net een mail gestuurd met alle info van e mensen die ik heb.Mocht de surfedition sneller leverbaar zijn dan de motorsport edition wil je mij dat an nog evn laten weten?Thanx again! Groeten,Marc

Hollandkiter 07 February / 2012 / 20:29
In de nieuwe Zoom.nl staat een aanbieding: Hero 2 Outdoor Edition voor 249 euro incl BTW

Gewoon te koop bij Nivo-Schweitzer in Amsterdam

Voor up-to-date prijzen zie onze website: Op de site staat hij voor 349,=

HRob 07 February / 2012 / 20:47
Quote: Hollandkiter - 7 februari, 2012 (21:29)
In de nieuwe Zoom.nl staat een aanbieding: Hero 2 Outdoor Edition voor 249 euro incl BTWGewoon te koop bij Nivo-Schweitzer in AmsterdamVoor up-to-date prijzen zie onze website: Op de site staat hij voor 349,=
Niet de Hero 2. Het is de 1, zie ook http://www.nivo-schweitzer.nl/productdetails/gopro hero motorsport hdtrue hd camera 1080p 960p 720p hd-res op /41963/0
Wind!

HRob had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 14 - 26 knots op zijn Nobile 5050 (2012)

geloof 07 February / 2012 / 22:58
@Dalee, gaat nu wel erg snel opeens... Er zijn mensen die ook werken hoor . Ik stuur je zo een mail.
http://www.kiteventure.nl | school | shop | travel --> CrazyFly | Eleveight | Ownin | PLKB | Shinn | Ventum | Vimana | Zeeko

KiteNL 08 February / 2012 / 00:43
Quote: Dalee - 7 februari, 2012 (17:00)
Even voor de duidelijkheid V-Nix geeft geen korting op extra accesoires. Wat bieden ze wel:* Alle Go Pro Hero2 Edities op voorraad en snelle levering (mits we snel bestellen)* Levering en factuur per individu (dus niet 1 iemand die al het geld moet incasseren)* Extra SD kaart, extra accu, autolader en 220V laderDus Suprasport is idd € 10 euro goedkoper en de accessoires zijn idd met korting maar daar tegenoverstaat dat je nog verzendkosten moet betalen en dat ze niet de gratis SD kaar etc. aanbieden. Dus tel uit je winst Ik wacht vanavond af, knal dan het excel bestandje de deur uit en dan kan iedereen morgen een factuur verwachten van V-Nix. Dan betalen en hopelijk heeft iedereen dan binnen een aantal dagen zijn of haar Go Pro Hero2 op de deurmat
Wat @Geloof al zegt het gaat allemaal aardig snel. Ik heb je een mail gestuurd, maar misschien kan je beter nog een dagje wachten zodat er geen mensen nu buiten de boot vallen dat zou namelijk erg jammer zijn.