tim0404 had een 0 sterren sessie in Schiermonnikoog met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Ozone C4 (2011)
Tim_kite had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 24 - 32 knots op zijn Ozone C4 (2010)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Elon had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Duotone Dice (2019)
Tim_kite had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 24 - 32 knots op zijn Ozone C4 (2010)
Elon had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Duotone Dice (2019)
Registreerde: 30 January 2006
Wat @Geloof al zegt het gaat allemaal aardig snel. Ik heb je een mail gestuurd, maar misschien kan je beter nog een dagje wachten zodat er geen mensen nu buiten de boot vallen dat zou namelijk erg jammer zijn.
Dat zou idd jammer zijn vandaar dat ik nog even wacht en de lijst vandaag om 12.00 doorstuur. Er zijn een heleboel mensen die dit topic hebben gevolgd en voor zichzelf al kunnen hebben beslist of ze een versie willen en zo ja welke. Er is ook genoeg tijd geweest om te reageren op Marc (something) zijn aanbod. Marc heeft mij alle geinterresseerden doorgespeeld. Er is verschrikkelijk veel animo voor de actie geweest en ik moet ergens een tijd stellen. Dit is nu 12.00 geworden zodat eventueel vandaag al de eerste betalingen kunnen worden gedaan voor de mensen die op hete kolen zitten
Dus wie nog wil moet voor 12.00 reageren!
Thanx