GoPro HD Hero 2

Door: flipper Reacties: 263 Hits: 46499
Dalee 08 February / 2012 / 07:45
Quote: KiteNL - 8 februari, 2012 (01:43)
Wat @Geloof al zegt het gaat allemaal aardig snel. Ik heb je een mail gestuurd, maar misschien kan je beter nog een dagje wachten zodat er geen mensen nu buiten de boot vallen dat zou namelijk erg jammer zijn.

Dat zou idd jammer zijn vandaar dat ik nog even wacht en de lijst vandaag om 12.00 doorstuur. Er zijn een heleboel mensen die dit topic hebben gevolgd en voor zichzelf al kunnen hebben beslist of ze een versie willen en zo ja welke. Er is ook genoeg tijd geweest om te reageren op Marc (something) zijn aanbod. Marc heeft mij alle geinterresseerden doorgespeeld. Er is verschrikkelijk veel animo voor de actie geweest en ik moet ergens een tijd stellen. Dit is nu 12.00 geworden zodat eventueel vandaag al de eerste betalingen kunnen worden gedaan voor de mensen die op hete kolen zitten

Dus wie nog wil moet voor 12.00 reageren!

Thanx

something 08 February / 2012 / 10:10
Volgens mij gaat dit helemaal top worden.
Vaart een groot deel van de kiters straks met een hero 2

Kan niet wachten om hem uit te proberen.
Eerst mijn pols uit het gips

Ben benieuwd wanneer we hem in huis hebben.

Als ik nog iets kan doen geef een seintje...je hebt mijn tel.nr. ook nu.

Groeten,
Marc

Marc_87 08 February / 2012 / 11:15
Uh ik was denk ik de eerste die de HD2 met het kiten gebruikte.
Powered by Flysurfer

Dalee 08 February / 2012 / 11:17
jongens lees je mail

stoicka 08 February / 2012 / 11:30
Belachelijk.. Voor hen is het toch ook een gigantisch mooie mogelijkheid om enorm veel GoPro's te verkopen..

something 08 February / 2012 / 12:09
@Dalee
zullen we even overleggen hoe nu verder?
Toch Suprasport of een ander?

Groeten,
Marc

stoicka 08 February / 2012 / 16:59
Ontvangt eenieder de mails?

something 08 February / 2012 / 17:53
Hey,

Josse en mijzelf pakken het op.
Vallen al een aantal mensen af op dit moment.

Wil je mij en Josse de lijst sturen?

Groeten!
Marc

something 08 February / 2012 / 18:09
Hey all,Josse en ik pakken het op en zullen via email met jullie communiceren.Dit om te zorgen dat de deal hopelijk doorgaat.Groeten,Marc

something 08 February / 2012 / 18:35
Hey all,

Het lijkt me slim om dit topic te sluiten.

Krijg verschillende mailtjes met stop er maar mee.. En dit had je nooit zo moeten doen...Wat een waardeloze actie.... Etc.

Voor de duidelijkheid; ik werk hier aan mee en steek er tijd en moeite in omdat ik graag een leuke deal voor de Hanglossers zie gebeuren.Daar heb ik dan zelf ook profijt van.Jammer dat er meteen zo gereageerd wordt als het niet helemaal loopt zoals gedacht.
We zitten nog niet eens in de bestelfase....

Ik ga proberen een mooie deal te sluiten (met de hulp van Josse) en hou de mensen op de lijst hiervan op de hoogte.
Geen mededeling meer over wie, wat of hoeveel in dit topic wat mij betreft.
Kan even niet anders, zie de actie WEL graag slagen.

Groeten,Marc

KrisW 08 February / 2012 / 18:55
Hi Marc! Echt super wat je gedaan heb. Lijk me ook heel verstandig dit topic af te sluiten en er hier niet meer op door gaan!!
groet Kris

something 08 February / 2012 / 22:24
Quote: KrisW - 8 februari, 2012 (19:55)
Hi Marc! Echt super wat je gedaan heb. Lijk me ook heel verstandig dit topic af te sluiten en er hier niet meer op door gaan!!groet Kris
Thanx!

We gaan voor een goede actie met uiteindelijk een toffe cam voor de echte belangstellenden.

Keep you posted, nu pitten want mijn pols begint weer aardig op te breken

something 09 February / 2012 / 10:55
Hey all,

ben volop aan het mailen en bellen.
Hopelijk vanavond meer info.

Groeten,
Marc

something 09 February / 2012 / 19:04
Hey,

comtacten lopen, veel gebeld en gemaild...
morgen weet ik meer en krijgt iedereen een mail.
Dus hou morgenmiddag /-avond je mail in de gaten.

Dan hakken we een knoop door.

groeten,
Marc

stoicka 09 February / 2012 / 19:36
Top Marc, erg bedankt voor de gedane moeite zover!

something 10 February / 2012 / 07:47
@Stoika. You're welcome! Zoals gezegd hoop ik vandaag alle opties binnen te hebben, iedereen krijgt een mail met de mogelijkheden. Dan hakken we een knoop door.

something 10 February / 2012 / 15:13
Hey all,

please check your email!

Groeten,
Marc

tim0404 10 February / 2012 / 18:27
Ik ben sinds vanmiddag ook een trotse eigenaar van de gopro hero 2 (die nu bezig is met een time-lap btw) maar ik vroeg me af hoe jullie hem bevstigen met kitesurfen? gewoon met de headstrap of plakken jullie z'n attachment op je helm? wel eve zekeren uiteraard alvast bedankt!

tim0404 had een 0 sterren sessie in Schiermonnikoog met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Ozone C4 (2011)

something 10 February / 2012 / 21:32
Hey,

ik ga mijn pols weer wat rust gunnen

Willen de laatste 8 mensen nog even reageren naar mij; welke versie welke pack (zie mail).

Groeten,
Marc

Tim_kite 10 February / 2012 / 22:15
Heb hem zelf met een Tripod mount vast op helm met een speciale 1/4 schroef en wat vulringetjes, goeie stabiele beelden (voorbeeldje)

One life, live it !

Tim_kite had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 24 - 32 knots op zijn Ozone C4 (2010)

Mediator 10 February / 2012 / 23:25
Quote: tim0404 - 10 februari, 2012 (19:27)
Ik ben sinds vanmiddag ook een trotse eigenaar van de gopro hero 2 (die nu bezig is met een time-lap btw) maar ik vroeg me af hoe jullie hem bevstigen met kitesurfen? gewoon met de headstrap of plakken jullie z'n attachment op je helm? wel eve zekeren uiteraard alvast bedankt!
op men helm hangt de mijne altijd gewoon met zo'n curved plak dingetje die ik op men helm gehangen heb, ik hang er ook altijd een touwtje aan die vast zit in de gaten van men helm (you never know)...

verder heb ik al zo'n platte plakker gewoon op men kiteboard geplakt, perfecte beelden en stabiel, de surfmount is dus eigenlijk echt weggesmeten geld voor op een kiteboard... touwtje voor veiligheid hang ik altijd vast aan de schroeven van men vinnen (wat je soms hebt is wanneer je heel hard land vb na een kiteloop durft je camera eens een beetje 'rechtspringen' waardoor je plots enkel je voeten filmt... dus je moet hem wel héél hard vast schroeven !

ik heb hem ook al gewoon simpel weg met ducttape aan men middelste strut gekleeft, heeft coolere beelden dan de echte kitemount, want dan zie je nog je wingtips in beeld wat wel een cool effect geeft... (vereiste is wel dat je kite struts heeft waar je volledig rond kan !)

experimenteer eens, je maakt echt coole beelden als je out of the box denkt en niet gewoon je houd aan de 'officiële mounts'... gewoon telkens een touwtje rond de voet en bevestigen aan een safe punt als je het niet vertrouwd
* professional trolling master ^^

Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)

Elon 11 February / 2012 / 10:46
@ tim_kite, waar heb jij zo'n 1/4 bout gekocht?, lijkt me wel handig voor toekomstige projecten.
ik gebruik zelf gewoon een curved sticker-mount op mijn helm en idd met een oude op maat geknipte kitelijn gezekerd.
is er al iemand met een oplosssing voor het maken van een line mount trouwens? dit hoop ik namelijk aankomend seizoen te kunnen gebruiken.
- KiBoCo.nl -

Elon had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Duotone Dice (2019)

Tim_kite 11 February / 2012 / 13:41
@ Elon , Cameraland heeft ze bijvoorbeeld van het merk Hama (statiefschroef)
One life, live it !

Tim_kite had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 24 - 32 knots op zijn Ozone C4 (2010)

Elon 12 February / 2012 / 10:31
ok, bedankt
- KiBoCo.nl -

Elon had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Duotone Dice (2019)

something 12 February / 2012 / 10:55
Hey!

gisteren mijn pols rust gegund...ging niet goed
Teveel pijn door te weinig rust....

Net alle mail bekeken;ik heb van bijna iedereen nu ontvangen welke editie.
De mensen die nog geen reactie hebben gegeven heb ik nog een mail gestuurd.

Voor een verdere update hou je mail in de gaten.

Groeten,
Marc