Reindert94 had een 4 sterren sessie in Blankenberge met maar liefst 18 - 23 knots op zijn Airush Wave (2016)
Elon had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Duotone Dice (2019)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
ltkort had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 0 - 0 knots op zijn SlingShot RPM (2012)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Registreerde: 03 March 2009
Ik kite alleen als er tussen de 13/16 knopen staan heb ik mij voorgenomen en stoten onder de 18 a 19 met mijn enige kite (12m2). Vraag ook altijd aan medekiters of het nu goed te doen is met een 12m2. En ik zoek de plek op waar het rustig is... laatste keer was op katwijk kreeg ik te horen dat ik een hesje moest halen, kan iemand dat mij uitleggen waarom je moet betalen als je wilt kitesurfen? Heb wel betaald want ik wou natuurlijk kiten. Ik denk de volgende keer naar oostvoorne te gaan omdat het me relaxt lijkt zonder golven, de laatste keer dat ik het probeerde kreeg ik iedere keer een golf van een meter in mijn rug(lukte mij niet om langer dan 10 sec te varen zat ik alweer aan het zand).
heeft iemand nog advies?