FerdiH had een 5 sterren sessie in Julianadorp met maar liefst 27 - 33 knots op zijn F-One Tribal (2007)
FerdiH had een 5 sterren sessie in Julianadorp met maar liefst 27 - 33 knots op zijn F-One Tribal (2007)
Lars91 had een 5 sterren sessie in Workum met maar liefst 15 - 19 knots op zijn SlingShot Fuel (2007)
Reindert94 had een 4 sterren sessie in Blankenberge met maar liefst 18 - 23 knots op zijn Airush Wave (2016)
Reindert94 had een 4 sterren sessie in Blankenberge met maar liefst 18 - 23 knots op zijn Airush Wave (2016)
warookiter had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 26 - 33 knots op zijn Best Nemesis (2009)
Registreerde: 02 August 2004
Ik ben natuurlijk zelf al oud (40) maar ik vindt wel dat er van de jonkies (die vaak goed kunnen kiten) ook wel wat meer sociale controle mag zijn op hun leeftijd genoten ipv ze te pushen en stoer te doen. En ik moet helaas constateren dat met name die jonkies de gevaren van de sport vaak opzoeken en beslist niet altijd het goede voorbeeld geven.
En mensen het is helemaal niet gek om mensen op hun verantwoording te wijzen, ook niet als die persoon ouder/jonger, groter/kleiner, breder/smaller is als jou. Of omdat hij indruk maakt met zijn nieuwe materiaal en zijn mooie "net gekochte" spullen. Ook ik heb wel is geweigerd om een kite voor iemand op te laten omdat IK vond dat die maat totaal onverantwoord was (was trouwens een duitser).
Ik had in verleden graag gezien dat mensen mij op de gevaren hadden gewezen. Had mij in ieder geval geholpen om uit de problemen te blijven waar ik wel eens in gezeten heb.
P.s. wat soms wel eens helpt is de beginners nog een keer de tekst op hun kite of in eerste pagina van instructieboekje te laten lezen. Daar staat toch echt dat de sport levensgevaarlijk "kan" zijn.