maar idd een helm is niet onverstandig, zolang het niet verplicht wordt maakt het mij niet zoveel uit.. Al hoef ik zelf dus echt geen helm,
terwijl ik met bijv. Snowboarden er een heeeele grote fan van ben en volledig Nederlands ben voor de rest
Elon had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Duotone Dice (2019)
Reindert94 had een 4 sterren sessie in Blankenberge met maar liefst 18 - 23 knots op zijn Airush Wave (2016)
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
ik zit zowieso niet vaak op zee, ben meer een fan van vlakwater raggen en crashen..
(hou me maar ff in maar...... pff)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
.
gostez had een 3 sterren sessie in Noordwijk Noord met maar liefst 19 - 29 knots op zijn Ozone Instinct Sport+ (2009)
bart13 had een 4 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 27 - 31 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
Registreerde: 25 March 2009
Genoeg zat zo te horen!
Buiten dat ben ik toch echt benieuwd wat je nou gefilmd hebt dan!
Post het ff!