Power-Balance armbanden

Door: Griffin Reacties: 245 Hits: 43906
Griffin 07 April / 2010 / 16:07
Momenteel worden er veel Power-Balance armbanden verkocht.

Wanneer deze gedragen worden schijnt je lijf meer in balans te zijn en en neemt je flexibiliteit en kracht toe.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee mee.

www.powerbalance.com

Rolfjes 07 April / 2010 / 16:14
geen, is dat niet zoiets als zo'n stukje magnetisch staal dat je draagt (biostabiel ucheplacebouche)
Core Riot XR³ 7m² // Core Riot XR² 10m² // Core Fusion

Rolfjes had een 3 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Core Riot XR (2010)

Highmen 07 April / 2010 / 16:15

Denk goed, wat u met uw laatste kudo doet!

Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)

Slis 07 April / 2010 / 16:18
ik verkoop ingestraald water, dat heeft ook goede bedoelingen
BY SLIS: LIQUID FORCE & C-SKINS

Slof 07 April / 2010 / 16:20
Ik drink bronwater in plaats van kraanwater.
Ik was mij met bronwater.

Ik voel mij hierdoor zuiverder....

Vission 07 April / 2010 / 16:28
zesde zintuig..

Ozone..Spleene..

crossbowkiter 07 April / 2010 / 16:48

Ken iemand die dit heeft gehad,werkte voor geen meter hoorde ik!

FlyingBee 07 April / 2010 / 17:50
Komt van het bergbeklimmen. Daar heb je van die powerbalss om je onderarmen sterker te maken voor het klimmen en vooral je handen kunnen 1200 omwentelingen per minuut maken (dat is veel power).
Zou alleen niet weten of deze werken lijkt me niet specifiek genoeg m.b.t. spieren etc.

Koop zo'n bal die werken en anders tsssja wat doe je nog meer met je hand stelltje rukkers
AH, Fontys, www.nomadkiteboarding.com, Toyota Prius (lees Shell).

Leozonderdeo 07 April / 2010 / 17:59

Die powerballs zijn ontwikkeld door de NASA, om in gewichtloosheid krachttraining te doen en niet voor bergklimsport in de eerste plaats.

Ik ken iemand die wel enthousiast is over de armbanden. Zal wel een berichtje hier droppen als ik het heb geprobeerd.
Axe Boss Adidas 8x4

Highmen 07 April / 2010 / 17:59
Quote: crossbowkiter - 7 april, 2010 (18:48)
Ken iemand die dit heeft gehad,werkte voor geen meter hoorde ik!

Dat jij mensen kent die zoiets kopen
Denk goed, wat u met uw laatste kudo doet!

Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)

josha 07 April / 2010 / 18:03
probeer maar een keer voordat je het af loopt te kraken, zit geen magneet in hoor
Duotone Vegas 9m - Jaime Textreme - www.kitemana.nl

josha had een 4 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 12 - 17 knots op zijn SlingShot Fuel (2008)

Kelv 07 April / 2010 / 18:16
Jomanda heb ik ook zien vliegen!!

Kelv had een 2 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Best Kahoona (2010)

rikss 07 April / 2010 / 18:17

Ik heb er een 1 mogen testen tijdje terug...
Voor ik het bandje kreeg geloofde ik totaal niet in het verhaal.... bovendien wilde ik hem niet eens op me pols hebben (het idee dat er iets doormiddel van straling ofzo iets veranderd in me lichaam zet me aan het denken) maar na enig aandringen
deed ik het dan toch maar... en ja na een aantal oefeningen die ik moest doen bleek het toch echt te werken....
toch draag ik er geen, maar als je toch het maximale uit je lichaam wilt halen qua balans en flexibiliteit met zo'n bandje
moet je het toch maar gaan aanschaffen. Natuurlijk is het niet zo dat je gelijk superman wordt maar het helpt wel degelijk. Het is niet veel, maar in
topsport kan dat ene kleine beetje meer genoeg zijn om bijvoorbeeld wedstrijden te winnen.

Er zijn ook wel wat filmpjes op youtube die de werking ervan laten zien... nu ff geen tijd om dat op te zoeken :P
haha maar schijnt in Amerika trouwens wel door steeds meer topsporters gebruikt te worden...

Benjamin95 07 April / 2010 / 19:12
ik heb het ook getest.
ik moest een ballans oefeningen doen met en zonder.
zonder ging voor geen drol maar met dat ding lukte het een stuk beter

johndoe 07 April / 2010 / 19:25
Het zit allemaal tussen de oren. Je denkt dat het met het bandje beter gaat en dan gaat het ook beter. Zoiets heet het Placebo effect. De verkopers zijn dus eigenlijk oplichters

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Magic_Ed 07 April / 2010 / 19:37

What is Power Balance?

Power Balance is performance technology that uses holograms embedded with frequencies that react positively with your body’s natural energy field.

Balance • Strength • Flexibility

•How does it work?

Most everything has a frequency inherent to it. Some frequencies react positively with your body and others negatively. When the hologram comes in contact with your body’s energy field, it allows your body to interact with the natural, beneficial frequency stored within the hologram. This results in improved energy flow throughout your body.

Een ieder die nu nog in dit verhaal gelooft verdient een enkele sessies bij de shrink
w w w . v e r s u s s h o p . n l

Marc_87 07 April / 2010 / 21:53
Donder toch op met deze troep! De gene die dit gebruikt voelt dat het werkt omdat
het zo op je ingeprent is door de verkopers hiervan.