Power-Balance armbanden

Door: Griffin Reacties: 245 Hits: 43901
Rickushki 25 May / 2010 / 08:59
@TMK, Super GoTenks
Liquid Force Kiteboarding

Slof 25 May / 2010 / 09:13
Quote: Mauro - 25 mei, 2010 (10:23)
Je hoeft toch niet altijd alles te begrijpen. Zolang je ervoor open staat heeft het positief effect. Hetzelfde geldt voor alternatieve geneeswijze

Ik moest een oefening doen, mijn armen uit elkaar, zo wijd mogelijk. En dan mijn bovenlichaam draaien tot ik niet verder kon. Hij legde zijn powerbalance op mijn hand, en ik kon zomaar verder draaien!

Máár! Toen achteraf nog een keer geprobeerd zonder powerbalance, dit had precies hetzelfde effect

Vliegenaar 24 June / 2010 / 16:40

Ik zag net op RTL4 dat alle spelers van het nederlands 11-tal allemaal met power-balance armbandjes rondlopen...
Nu wil ik er toch ook wel een hoor.

Woodmaster 24 June / 2010 / 16:42
Quote: Vliegenaar - 24 juni, 2010 (18:40)
Ik zag net op RTL4 dat alle spelers van het nederlands 11-tal allemaal met power-balance armbandjes rondlopen...Nu wil ik er toch ook wel een hoor.

Ze neuken elkaar ook in de kont....................Ga jij dat nu ook doen?
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

dr511 24 June / 2010 / 16:43

nou ze spelen wel kut dus het helpt niet echt
maar ja als ze nou niet winnen weet je waar het aan ligt
Ziki Ondergoed, schultenbrau

loopbitch007 24 June / 2010 / 18:04
Probeer het eerst voordat je je oordeel trekt! Bij mij merkte ik in ieder geval een enorm verschil! Qua kracht en evenwicht! Gewoon proberen dus
Gaastra!

Hollandkiter 24 June / 2010 / 19:27

Kennen jullie Nico Haak........Wel even afstoffen die handel, maar had ook een handeltje in armbanden.
Armband van Nico Haak

Nico Haak is er niet oud mee geworden

Sorry voor de rest van de rommel bij de link

rebel-rider 24 June / 2010 / 19:45
Als iemand een betere balance heeft met zon ding om dan werkt het dus voor die gene, ook al is het nep. \
Placebo's werken als je er zelf in geloof.

En ik geloof er niet in. Net als die biostabiel ONZIN!!! t zit in je kopke.

Morres 24 June / 2010 / 19:51
leuk en aardig, ik heb het getest, laten testen door iemand die ze niet verkocht.bij mij had het wel resultaat.heb het zelf niet nodig, dus niet gekocht. maar wel echt verschil, ook blind getest en omgekeerd blind.

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Djee 24 June / 2010 / 20:22
4m
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

josha 24 June / 2010 / 21:11
http://www.endandit.nl/sport/230616417/oranje-speelt-power-balance-bandjes

Duotone Vegas 9m - Jaime Textreme - www.kitemana.nl

josha had een 4 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 12 - 17 knots op zijn SlingShot Fuel (2008)

stefann 24 June / 2010 / 21:13
http://www.nu.nl/werk-en-prive/2270206/bijgeloof-verbetert-prestaties.html

Vliegenaar 24 June / 2010 / 21:15

Ik heb besloten om er ook een te gaan halen, werkt het niet dan zij het maar zo...

martin404 25 June / 2010 / 06:14
Quote: josha - 24 juni, 2010 (22:11)
http://www.endandit.nl/sport/230616417/oranje-speelt-power-balance-bandjes

Het is geluk voor die gasten dat ze goed zijn in achter een balletje aanrennen.
Als ze zo onnozel zijn om zoiets te kopen en er nog voor uit te komen ook, sta ik er van te kijken dat die hersens daar nog toe in staat zijn.

Tijdens dat WK zal er wel heel veel moeite worden gedaan om vlinders van het veld weg te houden, anders zou die gasten constand afgeleid zijn en daar achteraan gaan rennen.
No kite related brand affiliations

jorrit 25 June / 2010 / 06:29
Dit is gewoon een geloof.
Binnenkort de mensen van het power-balance team met een voet tussen de deur.
Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people.

Woodmaster 25 June / 2010 / 08:36
Mensen mensen en kiters luister.........
Vannacht heb ik doorgekregen via een kanaal dat wanneer iemand JIJ DUS of iemand die je kent een geld bedrag van minimaal 4 cijfers voor de komma op één van mijn rekeningen stort je vervult zult raken van energie/ levenslust/ geluk en veel wind!
Nogmaals geluk is normaal gesproken niet te koop dus sla je slag!!!!!!!!!!!
Rekening nummer kunt u opvragen door mij een PM te sturen die ASAP wordt beantwoord.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

mkite 25 June / 2010 / 08:58
Quote: Woodmaster - 25 juni, 2010 (09:36)
Mensen mensen en kiters luister.........Vannacht heb ik doorgekregen via een kanaal dat wanneer iemand JIJ DUS of iemand die je kent een geld bedrag van minimaal 4 cijfers voor de komma op één van mijn rekeningen stort je vervult zult raken van energie/ levenslust/ geluk en veel wind!Nogmaals geluk is normaal gesproken niet te koop dus sla je slag!!!!!!!!!!!Rekening nummer kunt u opvragen door mij een PM te sturen die ASAP wordt beantwoord.

(zucht)

Woodmaster 25 June / 2010 / 09:05
Zie dat jij wel wat energie en wellicht geluk kan gebruiken Mkite!
Sla je slag!

mkite 25 June / 2010 / 10:40
Quote: Woodmaster - 25 juni, 2010 (10:05)
Zie dat jij wel wat energie en wellicht geluk kan gebruiken Mkite!Sla je slag!

Hahaha, stuur mij gewoon dat geld op en energie en geluk komen wel

Bobv 25 June / 2010 / 11:20

Een hologram(plaatje op een sticker) dat de energiebanen verbetert, tuurlijk!
Ik heb het ook zien werken met testjes maar op het water merk je er waarschijnlijk geen donder van.
Wel een slimme manier om geld te verdienen met een paar stickers!

Nu bij mij te koop!

Ingestraalde NSKK stickers, plak m op je board en je springt in een keer 20 % hoger en land 10% meer tricks! dit doordat de positieve energie vanuit je voeten beter geleid wordt richting water!

Ik heb m zelf ook en het werkt!

Ze kosten slechts 15 euro per stuk inclusief certificaat van echtheid.

Stuur mij een pm als je interesse hebt, op = op!

Bobv had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 22 - 32 knots op zijn Flexifoil Hadlow ID (2012)

larsdemo 25 June / 2010 / 11:51
"Ik heb het ook zien werken met testjes maar op het water merk je er waarschijnlijk geen donder van"

Jij denkt dat het alleen werkt als je de testjes doet, dat zou helemaal tegek knap zijn van die fabriekant.
Dat het zich zeg maar op het water uitschakeld ofzo ?
All We Do Is Kiteboarding

larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)

sjoerdsantema 26 June / 2010 / 07:25

Bij mij hangt ie een beetje naar links. Zou zon armbandje erom dat ook in balans brengen?
#gobigorganaarjemoeder

sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)

larsdemo 28 June / 2010 / 10:17
Nee, met een tyrip aan je chickeloop maken en dan uitgehaakt rechtsom loopen.

larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)

larsdemo 28 June / 2010 / 10:18
Wat is er trouwens met vliegerweer aan de hand ?
Aan de kust staat alles al dagen op 0 knopen ik weet dat er niet veel wind is maar geen 0 knopen volgens mij.

Pieces 28 June / 2010 / 13:02
Nep of niet.... dit topic heeft ondertussen al bijna 100 replies dus het houdt de gemoederen duidelijk goed bezig.

Volgens mij (en voor mij) is de keuze heel simpel: geloof je in jezelf -> geen bandje, geloof je niet, minder of een beetje in jezelf of twijfel je nog -> bandje.
Redt IJmuiden, eet een zeemeeuw!