Power-Balance armbanden

Door: Griffin Reacties: 245 Hits: 43897
Nick 08 July / 2010 / 07:35

Iemand wordt lachend rijk(of het nou werkt of niet)
IF IT SWELLS, RIDE IT

mkite 08 July / 2010 / 08:30
Quote: Nick - 8 juli, 2010 (08:35)
Iemand wordt lachend rijk(of het nou werkt of niet)

Ja in dat opzicht werken ze uitstekend

Juroska 08 July / 2010 / 09:02

Werkt alleen bij bijgelovige mensen die dergelijke nonsens slikken (zoals handoplegging, tarot, enz.) Er is geen enkele wetenschappelijke basis voor.

Juroska had een 4 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 12 - 18 knots op zijn Cabrinha Nomad (2012)

mkite 08 July / 2010 / 09:11
Quote: Juroska - 8 juli, 2010 (10:02)
Werkt alleen bij bijgelovige mensen die dergelijke nonsens slikken (zoals handoplegging, tarot, enz.) Er is geen enkele wetenschappelijke basis voor.

Dat het niet bewezen is houdt nog niet in dat het niet werkt, Wetenschap is ook vaak een hele rits van aannames die waar zijn tot het tegendeel bewezen is.

Toch denk ik dat het enige wat bewezen is in deze tot zover is dat iemand er aardig rijk mee aan het worden is

Leozonderdeo 08 July / 2010 / 09:36
Ben het gejank in dit topic zat. Deze week leen ik ff zo'n ding, en dan kegel ik alle vooroordelen omver.

En ik zet mijn kritische Peter R de Vries petje op, want heb geen zin om er geld aan uit te geven.
Axe Boss Adidas 8x4

mkite 08 July / 2010 / 10:07
Quote: Leozonderdeo - 8 juli, 2010 (10:36)
Ben het gejank in dit topic zat. Deze week leen ik ff zo'n ding, en dan kegel ik alle vooroordelen omver.En ik zet mijn kritische Peter R de Vries petje op, want heb geen zin om er geld aan uit te geven.

Ok maar hoe ga je het testen dan? als je gewoon zelf dat ding omdoet en zegt het werkt wel of niet dan zijn weer net zo ver als alle anderen voor je in deze post.

TMK 08 July / 2010 / 10:57

Ik wil die bullcrap ook wel testen, en dan wel op een balance board!

En ALS het echt werkt, werkt het nog beter met 2 bandjes?

EDIT
van powerbalance.nl
VERBETERT HET EFFECT ALS IK MEER ARMBANDEN DRAAG?

Het grootste verschil zul je merken bij het dragen van de eerste armband. Bij het dragen van meerdere armbanden worden de prestaties steeds beter. Ja dus
Kiteboarding gets me high, in the sky!!!

thomas1994 08 July / 2010 / 11:11
Quote: TMK - 8 juli, 2010 (11:57)
Ik wil die bullcrap ook wel testen, en dan wel op een balance board!En ALS het echt werkt, werkt het nog beter met 2 bandjes? EDITvan powerbalance.nlVERBETERT HET EFFECT ALS IK MEER ARMBANDEN DRAAG?Het grootste verschil zul je merken bij het dragen van de eerste armband. Bij het dragen van meerdere armbanden worden de prestaties steeds beter.Ja dus
dus als je in theorie duizend van die dingen draagt dan kan niemand je omduwen, lijkt mij een sterk verhaal

thomas1994 had een 4 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 19 - 24 knots op zijn Airush Vapor (2009)

bart13 08 July / 2010 / 13:04

godverrrr nu ook al tellsell troep op hanglos

bart13 had een 4 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 27 - 31 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)

Morres 08 July / 2010 / 13:09

humpf

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

johndoe 08 July / 2010 / 13:14
Heb er onlangs een aangeschaft, en ben er echt tevreden over. Het is al zo lang bekend dat je lichaam functioneerd op een bepaalde frequentie, net zoals een radio, tv enz . Het is geen magie of zo, geloof ik zelf ook niet in, maar de hologrammen die verhogen deze energie frequentie. Kak of niet, als je dit met en zonder probeerd merk je absoluut het verschil. Tuurlijk, als je wilt dat iets niet werkt, prima, als het wel werkt en je hebt er baat bij, waarom dan niet....

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Mushroom 08 July / 2010 / 13:19
het zal denk ik misschien enige bijwerkingen hebben, maar er blijft iets bij me spoken..
pure natuurlijke balans zit tussen je oren, de invloed van zo'n bandje ook.

alain_ 08 July / 2010 / 13:25
van mij mag dit op slot...

ga het testen, eerst ga je schrikken. tot dat je dezelfde oefeningen ook 2 keer zonder bandje doet...
Advance kiteboarding - Underwave

alain_ had een 5 sterren sessie in Wolderwijd - Zeewolde met maar liefst 10 - 17 knots op zijn Advance Kaiman (2010)

Magic_Ed 08 July / 2010 / 13:31
Quote: Jeffrey10021970 - 8 juli, 2010 (15:14)
Heb er onlangs een aangeschaft, en ben er echt tevreden over. Het is al zo lang bekend dat je lichaam functioneerd op een bepaalde frequentie, net zoals een radio, tv enz . Het is geen magie of zo, geloof ik zelf ook niet in, maar de hologrammen die verhogen deze energie frequentie. Kak of niet, als je dit met en zonder probeerd merk je absoluut het verschil. Tuurlijk, als je wilt dat iets niet werkt, prima, als het wel werkt en je hebt er baat bij, waarom dan niet....

En welke frequentie is dit dan? 50 Hz, 2.4 GHZ?

En wat in je lichaam functioneert dan op die bepaalde frequentie?

Vragen, vragen...

Één antwoord: het hart functioneert op een frequentie die varieert tussen de 40 en 170 Hz, zeg maar de hartslag . Nu nog al die andere antwoorden...
w w w . v e r s u s s h o p . n l

enrico1997 08 July / 2010 / 15:34
slecht
Airush & Surfsports

lasseW 08 July / 2010 / 16:37
al zit er een magneet in heefd het al een positief effect want die heefd invloed op het evenwichts orgaan

Morres 08 July / 2010 / 16:55
Quote: Magic_Ed - 8 juli, 2010 (15:31)
Quote: Jeffrey10021970 - 8 juli, 2010 (15:14)Heb er onlangs een aangeschaft, en ben er echt tevreden over. Het is al zo lang bekend dat je lichaam functioneerd op een bepaalde frequentie, net zoals een radio, tv enz . Het is geen magie of zo, geloof ik zelf ook niet in, maar de hologrammen die verhogen deze energie frequentie. Kak of niet, als je dit met en zonder probeerd merk je absoluut het verschil. Tuurlijk, als je wilt dat iets niet werkt, prima, als het wel werkt en je hebt er baat bij, waarom dan niet....En welke frequentie is dit dan? 50 Hz, 2.4 GHZ?En wat in je lichaam functioneert dan op die bepaalde frequentie?Vragen, vragen...Één antwoord: het hart functioneert op een frequentie die varieert tussen de 40 en 170 Hz, zeg maar de hartslag . Nu nog al die andere antwoorden...

Je geloof zeker ook niet in MRI's, Rontgen, en bestralings-behandelingen....?
Als jij ziek bent, neem ik aan dat jij de aderlater laat komen?

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

jorrit 08 July / 2010 / 17:03
Ik hoop maar op 1 ding: dat de mensen die kiezen voor zo'n bandje met net zoveel respect over andersgelovigen praten als over hun armbandje.
Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people.

CedricCadzand 08 July / 2010 / 17:26
Check hier..

Iedereen die zomaar zegt placebo of bijgeloof, jullie hebben zeker 'n punt. Maar..

De beschrijving van systemen door middel van een golffunctie betekent dat deeltjes zich, afhankelijk van de manier waarop ze worden waargenomen, soms als een deeltje in klassieke zin, maar soms als een golfverschijnsel gedragen. Zo kunnen bijvoorbeeld elektronenbundels, net als lichtbundels, brekingsverschijnselen en interferentie en diffractie vertonen.

De kwantummechanica is zo een van de succesvolste natuurkundige theorieën aller tijden geworden. Ze heeft dan ook veel toepassingen; de werking van veel technologieën berust op eigenschappen van de materie die niet op klassieke wijze te beschrijven zijn: de kernenergie, radioactiviteit, alle halfgeleidertechnologie en dus de transistor, de MRI-scan, supergeleiding en de laser. Voorts is geen enkele chemische reactie verklaarbaar zonder kwantummechanica.

Kunnen we dit armbandje ook kwantummechanisch verklaren? idunno..

Maar feit blijft wel, dat als ze echt onze energiebanen positief weten te beinvloeden, ik er misschien ook wel eentje wil gaan halen

E = hν = ik ga testen doen!

Morres 08 July / 2010 / 18:12

powerbalance werkt op 7.83hz, de aangenomen 'aard frequentie'(gemiddelde freq van een tal van zaken die gemeten/berekend zijn) zover ik wat google-antwoorden krijg.

check ook http://en.wikipedia.org/wiki/Schumann_resonances

Magic_Ed 08 July / 2010 / 19:24
Quote: Morres - 8 juli, 2010 (18:55)
Je geloof zeker ook niet in MRI's, Rontgen, en bestralings-behandelingen....?Als jij ziek bent, neem ik aan dat jij de aderlater laat komen?

powerbalance werkt op 7.83hz, de aangenomen 'aard frequentie'(gemiddelde freq van een tal van zaken die gemeten/berekend zijn) zover ik wat google-antwoorden krijg.
check ook http://en.wikipedia.org/wiki/Schumann_resonances
Klopt, daar geloof ik zeker niet in. Ik weet wel dat de werking wetenschappelijk is aangetoond en dat deze technieken via theoretische beschouwingen tot stand zijn gekomen, sterker nog, ik snap nog wat het is ook, heb dezelfde technieken namelijk gebruikt om de aarde 3-d weer te geven (MRI technieken dus).

En wat resoneert er dan in een powerbalance magneetje? Waar zit de energiebron en hoe krijg je het voor elkaar om in zo'n klein object een resonantie van 7.83 hz op te wekken? Waar komt die magische frequentie in het magneetveld van dat schijfje dan vandaan? Want als dit schijfje dat kan, dan kan elke magneet dat, toch?

En dan nog iets over energie-banen in het lichaam. Die zijn nog nooit gevonden (althans niet in fijne dubbel blind uitgevoerde wetenschappelijke onderzoeken), dus hoe kan je daar dan invloed op hebben? Als daar invloed op zou kunnen ontstaan, dan zou je dat toch moeten kunnen meten, we weten namelijk nu precies op welke frequentie we zouden moeten meten, namelijk 7.83 hz!
w w w . v e r s u s s h o p . n l

Leeuwtje 08 July / 2010 / 20:11
Liep jaren geleden al met een variant hiervan rond.Armband met twee bolletjes die je afhankelijk van je klachten links of rechts moest dragen en bolletjes boven of onder. De bio-stabil, maar toen was het tegen allerlij fysieke klachten. Ben benieuwd als ik die weer eens omdoe ofdat ik dan ook beter ga sporten?

BasKoole 08 July / 2010 / 20:15
Een marketing polsbandje met een sterk placebo effect.

Btw: heb het getest en werkte niet bij mij.
Airush

BasKoole had een 3 sterren sessie in Big Bay met maar liefst 24 - 28 knots op zijn Airush Razor (2011)

TMK 08 July / 2010 / 20:38
Quote: Morres - 8 juli, 2010 (18:55)
Quote: Magic_Ed - 8 juli, 2010 (15:31)Quote: Jeffrey10021970 - 8 juli, 2010 (15:14)Heb er onlangs een aangeschaft, en ben er echt tevreden over. Het is al zo lang bekend dat je lichaam functioneerd op een bepaalde frequentie, net zoals een radio, tv enz . Het is geen magie of zo, geloof ik zelf ook niet in, maar de hologrammen die verhogen deze energie frequentie. Kak of niet, als je dit met en zonder probeerd merk je absoluut het verschil. Tuurlijk, als je wilt dat iets niet werkt, prima, als het wel werkt en je hebt er baat bij, waarom dan niet....En welke frequentie is dit dan? 50 Hz, 2.4 GHZ?En wat in je lichaam functioneert dan op die bepaalde frequentie?Vragen, vragen...Één antwoord: het hart functioneert op een frequentie die varieert tussen de 40 en 170 Hz, zeg maar de hartslag . Nu nog al die andere antwoorden...Je geloof zeker ook niet in MRI's, Rontgen, en bestralings-behandelingen....?Als jij ziek bent, neem ik aan dat jij de aderlater laat komen?
Die armbanden zijn net als de sinterklaas. Hij is alleen echt als je er in gelooft.

Kiteboarding gets me high, in the sky!!!

Morres 08 July / 2010 / 21:11

dan geloven jullie ert och niet in, das niet erg. Maar misschien moet je gewoon eens ff goed proberen voordat je van alles roept. Ik ben ook neit voor een gat te vangen, en ik merk het toch ook echt bij iedereen die ik test(sceptici en mensen die geen idee hebben wat het uberhaupt voor armband is, en ik loop heus niet in ee nbepaalde hoek te drukken, en doe de oefening meerdere keren VOORdat ik zo'n ding in de hand druk, zodat ze weten wat voor oefening ze krijgen te doen en nee, daardoor zijn ze niet ineens sterker geworden..)

@ ed: een magneet heeft ook geen energiebron..dus verklaar dat dan ook ff