Power-Balance armbanden

Door: Griffin Reacties: 245 Hits: 43904
jorrit 08 April / 2010 / 09:00

En deze doet het ook erg goed
Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people.

mkite 09 April / 2010 / 06:30

Tja zijn allemaal eenzijdige testen. Als je iemand verteld wat iets zou moeten doen dan heeft dit vaak onbewust al het juiste effect.

Dit komt omdat je je op dat moment concentreerd op een effect en zeker bij iets als balans zou onbewuste concentratie al helpen voor je balans.

Als je wil testen of het aan het bandje ligt probeer je het uit met een nepbandje wat er net zo uitziet en vertel je hetzelfde verhaal over hoe het moet werken.

Dit vergelijk je met de resultaten van het echte bandje en dan weet je of het placebo is of niet.

Succes met het onderzoek

martin404 09 April / 2010 / 06:55
Voor degene die geintreseerd is in dit soort dingen:
Ik verkoop ingestraald water wat een nog veel betere invloed heeft op je balans, flexibiliteit, kracht, chocolade vlekken en van alles eigenlijk.
De prijzen zijn heel redelijk, want ik verdien er zelf bijna niks aan.
No kite related brand affiliations

mkite 09 April / 2010 / 06:57
Quote: martin404 - 9 april, 2010 (07:55)
Voor degene die geintreseerd is in dit soort dingen:Ik verkoop ingestraald water wat een nog veel betere invloed heeft op je balans, flexibiliteit, kracht, chocolade vlekken en van alles eigenlijk.De prijzen zijn heel redelijk, want ik verdien er zelf bijna niks aan.

Je gebruikt toch wel groene zonnestralen in dit mileubewuste tijdperk mag ik hopen

dr511 09 April / 2010 / 07:35

bij mij kun je een golden shower halen voor een tientje
Ziki Ondergoed, schultenbrau

mkite 09 April / 2010 / 09:52
Quote: dr511 - 9 april, 2010 (08:35)
bij mij kun je een golden shower halen voor een tientje

Uhm jij betaald dat tientje?

En nee dan nog steeds maar niet

Griffin 09 April / 2010 / 10:43
Jullie springen vast hoger dan dat jullie niveau hier is

mkite 09 April / 2010 / 10:45
Quote: Griffin - 9 april, 2010 (11:43)
Jullie springen vast hoger dan dat jullie niveau hier is

Hahaha als we net zo hoog springen als ons niveau hier is dan kunnen we beter een duikboot kopen

larsdemo 09 April / 2010 / 10:55
Placebo effect is niet van toepassing.
Ik heb dat bandje gekocht en heb het al een week of drie om.
Ik geloof voor geen meter in die dingen maar het werkt echt.
Gister avond was ik het bandje vergeten om te doen en ik viel de hele avond van mn kruk in de kroeg.
Maar ff zonder gekheid, ik heb de oefeningen met zeker 10 mensen gedaan zonder dan ze wisten wat de bedoeling was.
Ik vroeg ze of ik een testje met ze mocht doen zonder dat ze vragen mochten stellen.
Na 5 x zeggen dat het echt geen pijn deed wilde de meeste wel meewerken :)
Ik deed de oefening zonder bandje, en daarna legde ik het bandje op hun hoofd (werkt ook als het maar minder dan 5 cm van je huid af is)
Daarna deed ik de test nogmaals en ze waren niet meer om te krijgen met dezelfde kracht als zonder bandje.
Hoe het werkt weet ik niet maar dat het werkt weet ik zeker.
All We Do Is Kiteboarding

larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)

Roel272 09 April / 2010 / 11:39
Daarna deed ik de test nogmaals en ze waren niet meer om te krijgen met dezelfde kracht als zonder bandje.

Nu weet ik wat ik moet doen als ik zat ben en toch wil neuken.......
Nomad 7/11!!! Waven Rules!!!!!!!

Stuiver 09 April / 2010 / 12:06
Dus, als je je kleine jongen / meid wilt leren fietsen moet ik hem dat bandje geven!!!
dat scheelt een hoop gekloot met zijwieltjes!!!

larsdemo 09 April / 2010 / 12:44
Als je niet eens kan neuken als je zat bent dan is er iets anders met je aan de hand en zal zo'n bandje je niet helpen.
Misschien als je hem heel strak om je pik doet dat hij dan wel een keer blijft staan ?

larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)

Griffin 09 April / 2010 / 13:01
Hey , nu gaat het over neuken....waar een armbandje wel niet voor kan zorgen.

Ik wed dat 60% van de hanglo(o)ssers niet eens weet hoe het moet!

nananananananana

Runaque 09 April / 2010 / 14:27
Quote: Reflexx - 7 april, 2010 (20:25)
Het zit allemaal tussen de oren. Je denkt dat het met het bandje beter gaat en dan gaat het ook beter. Zoiets heet het Placebo effect. De verkopers zijn dus eigenlijk oplichters

Met andere woorden, het werkt dus echt wel. Een beetje hetzelfde zoals iedereen heeft leren fietsen zonder steunwieltjes, iedereen dacht op een gegeven moment dat papa je nog vast hield, maar je was onderweg zonder dat je het zelf echt goed beseft hebt, of toen je als kind je trooste met je knuffel, dat alles zit zoals je zegt in je kop. Maar er zijn wel bepaalde zaken, straling of energievelden, die invloed hebben op je lichaam en je gemoedstoestand, dat is bewezen, maar of het met een polsbandje ineens zoveel te beter gaat gaan, daar ben ik benieuwd achter, maar om er 30$ voor neer te tellen, toch maar liever niet.

martin404 09 April / 2010 / 15:21
Quote: larsdemo - 9 april, 2010 (13:44)
Misschien als je hem heel strak om je pik doet dat hij dan wel een keer blijft staan ?

Wat een onzin, dat past toch nooit.
No kite related brand affiliations

Magic_Ed 09 April / 2010 / 15:21
Quote: Runaque - 9 april, 2010 (16:27)
Maar er zijn wel bepaalde zaken, straling of energievelden, die invloed hebben op je lichaam en je gemoedstoestand, dat is bewezen, maar of het met een polsbandje ineens zoveel te beter gaat gaan, daar ben ik benieuwd achter, maar om er 30$ voor neer te tellen, toch maar liever niet.

Klopt, als de zon begint te schijnen wordt ik altijd een stuk vrolijker. En als het energieveld van een depressie een fijne zuid-wester veroorzaakt, dan wordt ik nog veel vrolijker.

Wat een magische krachten allemaal
w w w . v e r s u s s h o p . n l

larsdemo 09 April / 2010 / 15:28
Als je die hologrammen eraf knipt en een aan beide zijden van je zak plakt staat hij wel al een paal kan ik je melden

josha 09 April / 2010 / 18:37
oke lars... bedankt voor de goede info
Duotone Vegas 9m - Jaime Textreme - www.kitemana.nl

josha had een 4 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 12 - 17 knots op zijn SlingShot Fuel (2008)

wazzaah 09 April / 2010 / 19:36
Quote: Magic_Ed - 9 april, 2010 (17:21)
Quote: Runaque - 9 april, 2010 (16:27)Maar er zijn wel bepaalde zaken, straling of energievelden, die invloed hebben op je lichaam en je gemoedstoestand, dat is bewezen, maar of het met een polsbandje ineens zoveel te beter gaat gaan, daar ben ik benieuwd achter, maar om er 30$ voor neer te tellen, toch maar liever niet.Klopt, als de zon begint te schijnen wordt ik altijd een stuk vrolijker. En als het energieveld van een depressie een fijne zuid-wester veroorzaakt, dan wordt ik nog veel vrolijker.Wat een magische krachten allemaal

Daarom heb ik altijd een potje ZW7 in de kamer met wat zon
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Rolfjes 09 April / 2010 / 20:07
Zou je die morgenmiddag open willen trekken?
Core Riot XR³ 7m² // Core Riot XR² 10m² // Core Fusion

Rolfjes had een 3 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Core Riot XR (2010)

Magic_Ed 09 April / 2010 / 20:17
Wacht maar even Klaas met open trekken, heb gezien de voorspellingen maar een "sociaal" event ingelast. Dan moet t natuurlijk niet spontaan goed gaan waaien.

Maar begin mei kom ik misschien wel een paar dagen langs, dat lijkt me een uitstekende periode om het potje mee te nemen naar t groene

wazzaah 09 April / 2010 / 20:17
Haha... dan heb ik al NO5 met zon

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Magic_Ed 10 April / 2010 / 09:39

Dat is ook prima, downwind van hartbreak naar paal 8

wazzaah 10 April / 2010 / 19:20
Zou t 1ste weekend van Mei doen

ChristopheTack 10 April / 2010 / 19:44
Heb zo een om had in Marokko, het werkt echt gewoon
kan je testen door simpele testen zoals op 1 been staan en iemand die aan je arm trekt

( het kan ook diep in me kop zitten, maar toch is het best raar )
www.facebook.com/christophetack www.christophetack.com Liquid Force, Mystic