Power-Balance armbanden

Door: Griffin Reacties: 245 Hits: 43899
mkite 09 July / 2010 / 06:16

Hahaha nou voor de mensen die zeggen dat hij zo goed werkt doe hem eens binnenste buiten, kijken of je dan ook omvalt met omgedraaide polariteit

Magic_Ed 09 July / 2010 / 06:17
w w w . v e r s u s s h o p . n l

D-ice 09 July / 2010 / 06:26
Quote: Morres - 8 juli, 2010 (23:11)
@ ed: een magneet heeft ook geen energiebron..dus verklaar dat dan ook ff

Verniels 09 July / 2010 / 08:11

Nou, het werkt wel/niet, het is een placebo of niet, bel mike nu! - of niet, maar er is een bepaald effect als je zo'n ding probeerd.

Is er dan ook al iemand die zo'n ding meegenomen heeft tijdens het varen, en heeft die wat daar over te melden?

Ik heb hem ook alleen in de shop geprobeerd, en het was hilarisch te noemen, en alleen dat al is leuk, maar toch heb ik hem niet gekocht.
Toch nuchtere hollandse scepsis denk ik.

Verniels had een 5 sterren sessie in Schellinkhout met maar liefst 20 - 30 knots op zijn Flysurfer Psycho (2010)

mkite 09 July / 2010 / 08:38
Quote: Verniels - 9 juli, 2010 (09:11)
Nou, het werkt wel/niet, het is een placebo of niet, bel mike nu! - of niet, maar er is een bepaald effect als je zo'n ding probeerd.Is er dan ook al iemand die zo'n ding meegenomen heeft tijdens het varen, en heeft die wat daar over te melden?Ik heb hem ook alleen in de shop geprobeerd, en het was hilarisch te noemen, en alleen dat al is leuk, maar toch heb ik hem niet gekocht.Toch nuchtere hollandse scepsis denk ik.

Daar gaat het nu al maanden om of er wel of geen effect is.

En daar heb je net weer een soort van welles aan toegevoegd.

Nog steeds geen enkel serieus onderzoek dus nog steeds wel/niet verhaal.

Ik blijf erbij dat als je gewoon plastic armbandje neemt en dit verzwaard met een stukje metaal je precies dezelfde resultaten krijgt zeker als mensen denken dat het de echte is.

En er zijn ook al mensen hier die suggereren dat als je de oefeningen omdraaid dus eerst met bandje en dan zonder je ook het omgekeerde effect krijgt.

Dus zonder een normaal onderzoek is deze discussie net zo nutteloos als een God bestaat wel/niet discussie.

Morres 09 July / 2010 / 09:33
Quote: mkite - 9 juli, 2010 (08:16)
Hahaha nou voor de mensen die zeggen dat hij zo goed werkt doe hem eens binnenste buiten, kijken of je dan ook omvalt met omgedraaide polariteit

hahahahhahahaha, gaan mn deadmans ineens super ;)

maar omdraaien heeft geen nu het, daar draait de frequentie niet van om

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Morres 09 July / 2010 / 09:34
Quote: Magic_Ed - 9 juli, 2010 (08:17)
@Morres: http://en.wikipedia.org/wiki/Magnetism#Quantum-mechanical_origin_of_magnetism

ga je pretenderen quan mechanica te snappen?

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Magic_Ed 09 July / 2010 / 13:17
Quote: Morres - 9 juli, 2010 (11:34)
Quote: Magic_Ed - 9 juli, 2010 (08:17)@Morres: http://en.wikipedia.org/wiki/Magnetism#Quantum-mechanical_origin_of_magnetismga je pretenderen quan mechanica te snappen?

Nee, want dan had ik magnetisme als afstudeerrichting moeten nemen en geen seismologie en plaattektoniek (en dat doe je allemaal bij geofysica), dus dat heb ik gemist. Maar er staat wel een verklaring waar ik enig belang aan hecht.

Morres 09 July / 2010 / 14:09

maar ,heb je het al eens geprobeerd?

Magic_Ed 09 July / 2010 / 14:19

Ja, allang (stond volgens mij ook al in deze thread) en het truukje was heel leuk maar pure onzin. Bij de derde keer werkte het dan ook niet beter dan anders.

ikeman 09 July / 2010 / 20:17

ik zag van bronckorst ook met zo'n bandje alleen dan met 2 van die "magneten"
knalluuh!!

ikeman had een 0 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 12 - 20 knots op zijn North Rebel (2008)

wazzaah 09 July / 2010 / 21:10
Werkt t ook als je dronken bent? lijkt me wel handig dan.

"Nee meneer agent ik kan nog prima rijden want heb een power balance bandje om. Die zorgt ervoor dat ik recht blijf rijden"

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

dude1 09 July / 2010 / 21:52
Ik ken er veel die geloven in een leven na de dood, maar weinig die het vrijwiliig proberen. Hou toch op met die onzin van die powerbandjes.
Cheers

larsdemo 10 July / 2010 / 00:14
Quote: ikeman - 9 juli, 2010 (21:17)
ik zag van bronckorst ook met zo'n bandje alleen dan met 2 van die "magneten"

Zijn gewoon zelfde bandjes alleen dan met de hologrammen op een andere plek en met een Nederlands vlaggetje.
All We Do Is Kiteboarding

larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)

mkite 10 July / 2010 / 09:44
En het blijft maar doorgaan deze onzin, maar moet zeggen geweldige marketing er moet toch iemand aardig wat centjes verdienen met de goedgelovigheid van de mens.

jorrit 10 July / 2010 / 11:03
Dat omduwtruckje kwam me zo bekend voor maar ik wist niet meer waarvan. Tot vandaag.
Met jiu jitsu hebben we precies hetzelfde gedaan. 15 jaar geleden. Eerst een duw. Dan de focus op de manier waarop je staat. Voorstellen dat je zwaartepunt lager ligt. Alsof al je gewicht in je benen zit. En hoppa, je staat als een huis.
Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people.

larsdemo 10 July / 2010 / 11:12
Lijkt me toch wel enige vorm van waarheid in zitten je denkt toch niet dat de Nasa het Amerikaanse leger en nu al die voetballers hier niet eerst even een onderzoekje tegenaan hebben gegooid ?

larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)

CedricCadzand 10 July / 2010 / 11:25
Waarheid is een multi interpretabel begrip..

Het enige wat we doen is de hype vergroten.

larsdemo 10 July / 2010 / 12:10
Het is in ieder geval een geniaal idee de gast die dit op de markt heeft gebracht kan in ieder geval lekker kiten de rest van zn leven

jorrit 10 July / 2010 / 12:54
Quote: larsdemo - 10 juli, 2010 (13:12)
Lijkt me toch wel enige vorm van waarheid in zitten je denkt toch niet dat de Nasa het Amerikaanse leger en nu al die voetballers hier niet eerst even een onderzoekje tegenaan hebben gegooid ?

Dat is een mooie vorm van redeneren. Moet je eens kijken hoe veel mensen in aliens geloven. Dat maakt nog niet dat ze bestaan.
Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people.

larsdemo 10 July / 2010 / 14:19
Ja oke maar denk nou even na man Nasa gaat een hoax ontwikkelen ?
Of kun je gewoon een product op de markt brengen zeggen dat de Nasa het ontwikkeld heeft en vervolgens miljoenen innen omdat iedereen het geloofd ? Word denk ik tijd dat het weer eens gaat waaien, eerste week vakantie en 1 keer kunnen varen. Najah wel 35 knopen dus dat telt voor 3

Morres 10 July / 2010 / 17:01
Quote: CedricCadzand - 10 juli, 2010 (13:25)
Waarheid is een multi interpretabel begrip.. Het enige wat we doen is de hype vergroten.

waarheid is perceptie van meerderheid

tijsjeuh 10 July / 2010 / 19:58
Ik heb er net een gekocht en het weer inderdaad ja , ik stond ervan verstreld

extremekiter 10 July / 2010 / 20:51
Sinds ik de biostabiel draag, voel ik me stukken beter!
W W W . V E R S U S S H O P . N L

Lars_023 11 July / 2010 / 15:50
Heel het NL elftal speelt ermee (cadeautje van Sneijder schijnt). Als ze vanavond winnen, ligt het dan wel of niet aan het bandje?

Lars_023 had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 16 - 18 knots op zijn Ozone Enduro (2016)