Power-Balance armbanden

Door: Griffin Reacties: 245 Hits: 43902
martin404 01 July / 2010 / 06:19
Quote: -Niek- - 1 juli, 2010 (00:43)
Ik heb een touwtje met daaraan een steentje dat ik in de achtertuin heb gevonden...Als je het draagt is de wind bij jou altijd ronde de 5/6 bftKopen??

Ik wil hem wel eerst even testen.
Kan dat vanavond?
Maakt het dan niet uit dat er geen holografische stickertjes op zitten?
No kite related brand affiliations

-Niek- 01 July / 2010 / 12:33
Heb vanavond geen tijd...
Moet langs de voodoo koning voor mijn maandelijkse behandeling

Dat van die stickers maakt niet uit... je kan ze wel upgraden met een plastic paars hangertje...
Als je dan 3x heel snel obuvabuabuzap zegt en dan het getal van de windkracht die je wilt kan je de wind zelf aanpassen

larsdemo 01 July / 2010 / 14:20
obuvabuabuzap ? volgens mij klopt dat niet hoor.
All We Do Is Kiteboarding

larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)

-Niek- 01 July / 2010 / 15:28

kan ook zijn dat ik het precies verkeerd om heb gezet...
Dan zou het pazubaubavubo zijn...

Magic_Ed 07 July / 2010 / 08:37
Sinds gisteravond snap ik het!

Ik heb alleen de versie met 1 magneetje getest, maar je moet die met 2 hebben!!!

w w w . v e r s u s s h o p . n l

lucc 07 July / 2010 / 09:12
het nederlandse team heb je ook om

lucc had een 3 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Best Waroo (2010)

Magic_Ed 07 July / 2010 / 09:22

Echt waar? Zou ik daar misschien aan refereren?

Nee, vast niet

wazzaah 07 July / 2010 / 10:42
Ben pas echt overtuigt als dat ding bij een amateur wielrenner om de pols zit en dat die dan de tour de france wint. Of dat M Ed dan de PKRA stop op Vlieland wint

Voor degene die interresse hebben heb ik nog mooie weerstenen in de aanbieding, zie je altijd gelijk wat voor weer het is
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

spoetnik 07 July / 2010 / 10:54
ik heb nog een pallet windeieren in de aanbieding voor weinig!!
WWW.BYSLIS.NL :: WWW.VERSUSSHOP.NL

thomas1994 07 July / 2010 / 11:11
ik zag laatst op tv er een stukje over met 2 van die judoka's

thomas1994 had een 4 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 19 - 24 knots op zijn Airush Vapor (2009)

Nick 07 July / 2010 / 11:13

Als we maar kampioen worden, ik heb er al 3 om

http://nos.nl/wk2010/video/170212-oranjetrio-viert-feest-bij-jack.html

IF IT SWELLS, RIDE IT

Morres 07 July / 2010 / 11:48

lachen jullie de gebruikers maar uit, ik heb zelfs mn oernuchtere fysiotherapeut om..

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Magic_Ed 07 July / 2010 / 11:50

Fysiotherapie, dat is toch dat onderdeel van de geneeskunde waarvan nog nooit is aangetoond dat het effectief is?

Komop, als er een zweefvolk bestaat, zijn het wel fysiotherapeuten!

rubenkoster 07 July / 2010 / 11:56
Quote: wazzaah - 7 juli, 2010 (11:42)
Ben pas echt overtuigt als dat ding bij een amateur wielrenner om de pols zit en dat die dan de tour de france wint. Of dat M Ed dan de PKRA stop op Vlieland wint Voor degene die interresse hebben heb ik nog mooie weerstenen in de aanbieding, zie je altijd gelijk wat voor weer het is

Dat zal natuurlijk nooit gebeuren omdat dit lichamelijk absoluut onmogelijk is... Dit is natuurlijk een dom argument om het bandje af te kraken.
Zelf geloof ik het ook niet, maar als het bewezen moet worden niet op deze manier.

rubenkoster had een 4 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 19 - 25 knots op zijn F-One Bandit III (2010)

mkite 07 July / 2010 / 14:03

Ach voetballers worden toch niet geselecteerd op intelligentie meestal dus omdat nou als voorbeeld te nemen

Magic_Ed 07 July / 2010 / 14:22
Quote: rubenkoster - 7 juli, 2010 (13:56)
Dat zal natuurlijk nooit gebeuren omdat dit lichamelijk absoluut onmogelijk is...

Jij hebt mij nooit zien kiten, dat is duidelijk. Met gemak kan ik winnen van die PKRA pikkies, alleen kies ik er voor om ze in hun waarde te laten. Zou anders maar heel frustrerend voor ze zijn.

Kamo 07 July / 2010 / 14:43
Ik kan de humor van dit topic wel inzien, ook zonder bandje...
Shop | Gear | Kiterepair >> WWW.VERSUSSHOP.NL / TEN-KITEBOARDING.COM

Nick 07 July / 2010 / 19:45
Quote: Magic_Ed - 7 juli, 2010 (13:50)
Fysiotherapie, dat is toch dat onderdeel van de geneeskunde waarvan nog nooit is aangetoond dat het effectief is?Komop, als er een zweefvolk bestaat, zijn het wel fysiotherapeuten!

Uhm Edje wijsneus ik weet van één treatment: TENS: (Transcutane Electro Neuro Stimulatie) dat het wetenschappelijk wel is aangetoond ahv randomized controlled trials, zullen er vast wel meer van zijn...anders hadden we niet zoveel sportfysio's. Uit betrouwbare bron:)

IF IT SWELLS, RIDE IT

Marc_87 07 July / 2010 / 19:50
Die gasten bij het Nederlands elftal denken dat het ook helpt. Ik geloof er helemaal niets van dat het helpt.