Power-Balance armbanden

Door: Griffin Reacties: 245 Hits: 44002
Nabria 11 April / 2010 / 01:16
Ik zag toevallig dat mn buurmeisje er een om had, ik vroeg of het werkte en ze zei dat het echt hielp. Normaal viel ze (vooral met uitgaan) al snel als mensen tegen haar opbotsten en dat had ze nu niet meer sinds ze dat ding had. (En zover ik weet is ze niet minder gaan drinken ofzo).

Marc_87 11 April / 2010 / 10:05
Als iemand hem gratis naar mij op stuur dan wil ik wel testen of het echt werkt...
Powered by Flysurfer

josha 11 April / 2010 / 10:23
kom maar langs in katwijk,
Duotone Vegas 9m - Jaime Textreme - www.kitemana.nl

josha had een 4 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 12 - 17 knots op zijn SlingShot Fuel (2008)

Bomboora 14 April / 2010 / 12:48

Bomboora 14 April / 2010 / 12:50

Dat er nog zoveel bijgelovige mensen zijn.

Morres 14 April / 2010 / 12:53
vind bijgelovig wel ERG kort door de bocht. Vroeger dacht men dat je in een koe zou veranderen als je een pkkenvacinatie kreeg, niet oordelen over iets wat onvoldoende is onderbouwt(door beide partijen)

Bovendien. Ookal zou het fysiek niet werken, degene die geholpen zijn met het placebo-effect zijn er gelukkig mee

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Morres 14 April / 2010 / 12:54

Dat het hologram overigens nut heeft is denk ik wat vaag gestelt, gaat wss meer om wat er ACHTER de hologram zit. een vorm an sich is meer uiterlijk en verkoop

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

ErwinF 14 April / 2010 / 13:02
ik heb een oude schoenveter om mn pols!
En ik geloof heilig in dat die veter me hebt met mn balance!
En jah hoor.....! Het werkt!!

kosten? nog geen euro..!

johndoe 14 April / 2010 / 13:54
Ik lees hier reakties van mensen dat het geen Placebo effect kan zijn omdat ze er niet in geloofden en het achteraf toch werkte. Die mensen weten dus niet wat het placebo effect is. Je hoeft er niet in te geloven om een positief effect eruit te krijgen. Je hebt zelf dat bandje omgedaan dus in je onderbewustzijn ga je jezelf toch anders gedragen. Het zit echt tussen de oren. Uiteraard is een placebo effect wel effectief, vraag dat maar aan de doktoren.

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Joy-rider 18 May / 2010 / 15:07
Hey mensen, hoe sceptisch iedereen ook is en ikke ook. net zoals kites testen is weten. Ik heb in ieder geval el veel mensen er over gehoord dat het werkt. Wel freaking eng dat een bandje je sterker maakt (ik maanden in de sportschool voor niks)

maarhu, ik hoorde net van ze dat ze op KBO zijn bij de ION tent dus ik zou zeggen iedereen test ze daar uit! ik ben in ieder geval erg benieuwd!
www.bladekites.com / www.corenmore.nl

Woodmaster 18 May / 2010 / 20:11
Benk te oud wijs voor!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

ChristopheTack 18 May / 2010 / 20:48
bijgelovigheid speelt btw meer in je voordeel dan nadeel denk ik
vb, je betere kitebar ( terwijl hij eigenlijk het zelfde is, hoe komt toch dat je met die ene bar beter vaart dan met de andere? ), zo goed mogelijk leven omdat het leven je zoveel moois terug brengt => ben zeker van dat je minder klote dingen gaat tegenkomen ( ook al kan ik soms wel Fcking hard vloeken om sommige dingen... en zelf ook negatief zijn terwijl ik zelf weet dat het me geen goed doe. )

Maar idd, al ZOU ( ik denk dat het niet eens zo is) het placebo effect zijn dat het armbandje je meer kracht en evenwicht geeft...
nouja, dan nog zou ik er wel 30 euro voor betalen want het werkt wel ( ook al is het doormiddel van je eigen geest )

damens en heren, ik zeg het niet graag genoeg, maar met je kop, je hoofd, je volle verstand ( ook al heb je een paar schroeven los of gekke ideeen) kan je zoooo veel meer bereiken dan dat je fysiek in theorie maar zou aankunnen

( Als je vb met een stabiliteitsbal aan het trainen bent kan je soms hebben dat je echt denkt van fuck ik kan niet meer, verzet even je gedachten anders van fack nog even of ik kan het, => je zal het nog een stuk langer volhouden)

Tack
www.facebook.com/christophetack www.christophetack.com Liquid Force, Mystic

1718917189 18 May / 2010 / 22:07

NATUURLIJK WERKT DIT NIET,..

nee om in balans te blijfen moet je VIVIT kopen ,...

johndoe 18 May / 2010 / 22:58
Die bandjes ... absolute onzin, las laatst over een kerel die al 40 jaar een beloning uitloofd voor een paragnost, die wetenschappelijk kan aantonen dat ie geen poep praat. begon ooit met 1000 euro, is inmiddels meer dan een miljoen...uiteraard is die beloning nooit door iemand opgehaald!
mensen proberen geld te verdienen met andermans leed en goedgelovigheid.
Wanhopige mensen die geen heil vinden in de reguliere geneeskunde, proberen het alternatieve circuit... deze kwakzalvers grijpen iedere kans om zoveel mogelijk knaken te harken.
En dan zijn er ook pannekoeken die er zelf in geloven dat ze iemand kunnen genezen
Ik geloof niks tenzij er keihard bewijs is, en zelfs dan twijfel ik nog!

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

kobrin 18 May / 2010 / 23:05
Quote: dr511 - 8 april, 2010 (08:31)
zo´n ding moeten ze in toilet potten hangenkan iedereen een stuk beter mikken.

Zit het niet tussen je oren dan hangt het hopelijk tussen je benen, balanceren mot je doen
www.aboards.eu

kobrin had een 3 sterren sessie in Oosterschelde - Oesterdam met maar liefst 17 - 21 knots op zijn Ozone Catalyst (2014)

Slof 25 May / 2010 / 07:12
Op KBO stond er bij ION een standje....
Nou, wat een onzin is dat! Ik voelde me niet sterker of meer in balans....

Mauro 25 May / 2010 / 07:17
Ik had er zondagavond op KBO wel 1 kunnen gebruiken. Was mn balans ver kwijt
Sportzeker, O'neill

ostendlocal 25 May / 2010 / 07:18

heb het dit weekend ook getest en merkte geen verschil..

ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)

mkite 25 May / 2010 / 07:30
Quote: ostendlocal - 25 mei, 2010 (08:18)
heb het dit weekend ook getest en merkte geen verschil..

30 bier en dan handlepassen met en zonder bandje?

ostendlocal 25 May / 2010 / 07:33

:p heb zelf over 't hele event geen 30 bier gehaald

ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)

mkite 25 May / 2010 / 07:35
Quote: ostendlocal - 25 mei, 2010 (08:33)
:p heb zelf over 't hele event geen 30 bier gehaald

Ja zo kun je ook nooit die armband goed testen

emielkruisdijk 25 May / 2010 / 08:11
Ik dacht ook dat het een placebo effect was, maar het lijkt toch echt te werken. Het hoe en wat weet ik niet.. Maar ja, als een placebo werkt is het ook niet verkeerd toch?

Ik hoorde ook dat het hele Billabong international team na 1 keer testen de bandjes niet meer terug wou geven..

Begrijp niet hoe het werkt, maar het werkt wel.

Mauro 25 May / 2010 / 08:23
Je hoeft toch niet altijd alles te begrijpen. Zolang je ervoor open staat heeft het positief effect. Hetzelfde geldt voor alternatieve geneeswijze
Sportzeker, O'neill

Emiel 25 May / 2010 / 08:26
in oostenrijk ook getest, niet echt positief erover vantevoren maar het werkte wel. ik weet nog steeds niet of het een truc is van de oefening dat als je iets vasthoud je meer balans hebt(moest het bandje in m'n hand houden).

Ik geloof echt niks van dit soort dingen, maar heb ook een keer gehad met die uri geller show, die kerel zegt jah leg een lepel op je tv. Niks beters te doen dus laat maar dien kerel. Ik lepel op de tv gelegd. zegt ie jah, straks valt die lepel van je tv, ik tel af. en 3 sec later flikkert verdomme die lepel van de tv afm'n pa is natuurkundige en die snapte er ook niks van, fysiek onmogelijk..

Rare dingen iig
Topsup.nl - Topsloep.nl

TMK 25 May / 2010 / 08:55

Word ik Super Sayian als ik zo'n ding omdoe?
Kiteboarding gets me high, in the sky!!!