Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)
sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)
Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
Registreerde: 22 February 2008
En waar begon dit allemaal precies mee? Het is nog wat vroeg in het seizoen om te stellen dat de huidige situatie ONHOUDBAAR is. Volgens mij regelen kiters dit soort dingen onderling wel. Waarom nou weer allemaal regeltjes en sancties?Wat mij betreft gaan de scholen hun gang maar. Ik ben allang blij dat die scholen er zijn aangezien we anders een stuk meer brokkenpiloten en gesloten spots zouden hebben.Snap dat er wat weinig wind waait deze week, maar om nou problemen te gaan verzinnen
Omdat voorkomen beter is dan genezen.